Smutek.. co vy chlapi dokážete?! - 2

Smutek.. co vy chlapi dokážete?! - 2

Anotace: Tak nějak pokračování mýho příběhu...:(

Proč mi tohle dělá? Proč se ke mně takhle chová? Proč se tváří jakoby mu bylo všechno jedno a pak najednou tak, že by to chtěl spravit? Já se můžu snažit, jak chci a prostě to nejde.
Minulou sobotu mi nabídl pauzu! Tak.. co si z toho mám vzít?! Další den mi zas řekl, že se mi omlouvá za všechno špatný a v pondělí se ke mně choval zas jakobych nebyla jeho holka! Tak.. sakra! Co to je? Já... mě už prostě nebaví každej den brečet. Pomalu to začínám vzdávat. Včera mě dodělal! Absolutně si mě na tom bruslení nevšímal! Choval se ještě hůř jak v pondělí! Jsem z toho prostě zdrcená! Jestli se ptáte, jesli píšu o tom samým, jak minule - ano, píšu!
Řekl mi toho zas tolik špatnýho, bo toho, co bolelo! A.. už mě nebaví se takhle kvůli němu trápit. Včera jsem prostě odešla, aniž bych mu řekla ahoj. Nešlo to! Chtělo se mi tam zas brečet. Stála jsem tam a ono mu to prostě bylo jedno! Choval se ke mně stejně odměřeně, jako v ten čtvrtek předtím! Mě to prostě bolí!
Proč tohle dělá?? ptám se znovu!
Proč si neuvědomuje váhu svých slov? Proč si neuvědomuje, že mě to prostě bolí? Proč si neuvědomuje, jak se ke mně chová?! Proč podle něj to přeháním? Vždyť.. já se jen snažila to dát ještě dokupy a pořád bych se ráda snažila, jenže copak to jde, když mi dává decentně najevo, že je mu to jedno?! Já už... prostě to nezvládám. Je to už asi dva tejdny co mi to pověděl, ale je to jen tejden, co mi nabídl s klidem pauzu, kterou já jsem hned odmítla, že na pauzy nejsem! Co to sakra vás kluky napadá???!!! Jaká pauza?? Copak to jde dát si ve vztahu jen tak pauzu?! Je to kravina!!! Pak už to nemá vůbec cenu dávat se dohromady! Co to po nás holkách sakra chcete?!
Je toho prostě zas tolik! Mluvili jsme spolu v pátek a to mi zas pro změnu řekl, že to už fakt přeháním! Že si to, co mi řekl moc beru.. tak jak bych to podle něj měla brát?! S humorem???! To si dělá srandu? A taky mi řekl, že třeba dva měsíce se mu fakt čekat nechce! A za půl hodiny už zas říkal něco jinýho! Tak sakra... co?! Co si z toho mám vzít???!!!
Už dva tejdny.. vlastně tři se trápím! A z toho dva tejdny skoro každej večer probrečím!:´( Už to prostě nezvládám! Strašně mě to trápí a ničí!! Dneska mám dělat ve school čerta, ale... bude to teda pěkně přetvařující se den!:( Nejradši bych zase zalezla někam, kde mě nikdo nenajde! A už vůbec ne on! Včera to fakt přehnal a moje oči se mohli zas jen vyplakat! Stála jsem tam a on prostě nic.. choval se zas odměřeně! :( Skoro jsem se rozbrečela na místě a tak jsem prostě šla! Já jsem z něj prostě mimo!!!!
Proč se sakra chová, tak jak se chová?! Copak... copak je mu ten vztah fakt u tága? Já vím... teď poslední dobou jsem dokázala bejt i protivná, jenže! Copak je to vážně tak nepochopitelný, že to co mi pověděl prostě bolí?! Já ..možná si to fakt až moc beru, možná jsem přecitlivělá, ALE mě to prostě pořád bolí!!!:(
Musím končit.. už se mi zas pomalu hrnou slzy z očí! A já už je nechci!!! Už nechci pořád plakat!!!
Autor Karlička, 05.12.2006
Přečteno 415x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nezahazuj se s blbcema, říkám Ti to pořád, protože s každým vztahem dáváš kus sebe a až jednou potkáš toho pravého, už mu třeba nebudeš mít co dát... A pak to teprve pořádně zabolí. Teď ještě nejde o nic...
Když tak mi napiš na mail, rozebereme to pořádně...

06.12.2006 10:56:00 | Daniel S.

Kájoušku...
...jak to tak čtu, tak jsem si vlastně uspořádala všechno to, cos mi v průběhu řekla. Dávám ti naději -teda dávala jsem ti jí - ale holka... Tak to nevidíš sama?:( Vypadá to, že už o tebe prostě nestojí, i když se mi to fakt blbě říká, to mi věř, ptž tě mám moc ráda, tak to tak čím dál tím víc vypadá. Jako kdyby tě měl jen proto, aby se neřeklo a třeba se taky bojí, abys neudelala zase nějakou kravinu...:( Nebo-já vlastně nechápu o co mu jde! Hlavně...nestojí ti za to!! Za to všechno, co kvůli němu prožíváš ti nikdy nebude stát a žádnej kluk!:( Je to pako...
Každopádně...jesi tomu necháš čas, kterej potřebuješ, tak je to ASI jen čekání na to, až se on rozejde s tebou!
Je to můj názor, neřid se podleněj - nemusíš - ale uvidíš sama, jak se jeho chování bude vyvíjet, ale nezapomeň na to, co jsem ti řekla! Na nic z toho!Mtmr=*

05.12.2006 16:12:00 | Barísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí