Co je normální?

Co je normální?

Anotace: Neodsuzujte mě hned... Přeci jenom začínám:))

Uvažovali jste někdy co znamená slovo "normální"?
Už vám někdy někdo řekl: ,,Myslíš si, že se chováš normálně?" Určitě už někdy ano. A když tak o tom přemýšlím, co je vlastně normální? Myslíte si že je normální, když dítě sotva odloží dudlík, už si bere cigaretu. Naučí se chodit a už se na záchodě krčí u bílého prášku. Sotva dospěje a už si otvírá žílu. Ne? Tak proč to vlastně dělají? Já vím že mluvím o takzvané "menšině", ale i menšina je pořád někdo.A víte čím to začíná? Jedna špatná známka, druhá, třetí...pohlavek...řemen...pláč. Rodiče vám řeknou, že nejste normální, ale je snad normální uhodit dítě? Je normální, že otec chodí domu opilý a mlátí svoji manželku? To je normální?
Nebo že se politici hádaj o každou korunu a v Africe umírají děti?
Tak řekne mi někdo, co si pod tím "normální" mám představit?
Uvažuji, že radši budu nenormální.:o)
Autor Vrabčáček, 15.12.2006
Přečteno 410x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Svět = změť různorodých lidí, kultur, ras, náboženství. Jedno však mají všichni společné. Náklonnost ke zlu. Zlo - to je jediná odpověď na to, proč lidé bijí, nenávidí, válčí, zabíjí, fetují, kradou, pomlouvají...
Co je to zlo? Řekl bych, že provinění se proti Desateru. Zároveň provinění se proti našemu svědomí! Zlo plodí jen zlo.
Tudíž láska plodí lásku. Je zbytečné nadávat na to, jak to ve světě vypadá! Tím se nic nezmění. Buď ty sám takovým, abys lidi okolo sebe měnil k lepšímu. Na nenávist odpovídej láskou, když ostatní pomlouvají, tak ty mlč! Zastaň se ponižovaného, nakrm hladového, rozděl se s tím, kdo má málo. Jednej spravedlivě a čestně. A tvůj život bude krásný a lidé okolo tebe se sami začnou měnit. Tvá láska je promění! Žij tak, abys nebyl v budoucnu otcem, který pije a pak mlátí matku. Žij tak, aby tvé děti neměly důvod začít fetovat. Žij vždy v lásce ke všem lidem a prokazuj jim milosrdenství, ať si to zaslouží nebo ne. To ti přeji z celého srdce.
Úvaha pěkná, líbí se mi, když někdo nadhodí zajímavé téma.

S požehnáním

19.12.2006 13:31:00 | Hippy

Správně,dej jim co proto:-) Jinak zajímavá myšlenka,ale má tolik úhlů pohledu,že debata by zabrala asi tak sto našich životů...

15.12.2006 23:30:00 | Da.Lick

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí