Zaobírání se anotací

Zaobírání se anotací

Anotace: Zaobírání se titulkem a následné vnuknutí cílevědomé matice.

Jako že jsem MC Milosh, budu psát přímo sem, protože je to takové silně mystické. Je v tom,dá se říct, až něco obscénního, psát sem, protože to vylučuje všechna dosud zažitá pravidla a povšimněte si, že dokážu jakžtakž psát i když jsem zcela ovládán mocí thc a alkoholu.
Chtěl bych začít tím, že moje varle se nachází ve stavu nechápavosti a můj mozek v blažené apatii.Varle je totiž 4 dny po operaci a neskutečně bolí, a mozek a cítění mého vlastního já už dávno rezignoval(o). Potřeba dotyku byla tak neskutečně silná, že jsem už myslel, že se zblázním,a mám podivný šimravý pocit v hrázi, že k tomu konečně došlo. Nevnímám nic. Prostě jen jedu svůj nalajnovaný příběh a snažím se kálet lidem na hlavy,ale většinou oni kálejí na MOU mazací hlavu... Lidé jsou totiž odpad a já mám zato, že jestli je třeba někoho rezpektovat, tak tuto komunitu, co se tady utváří a vlastně se dá říct-tvoří hnutí za estetičtější a promyšlenější pojetí žiivota, než jaký tvoří konzumní společnost.
Tatínkové s břuchy jako pneumatika od tiráku hltají televizní přísun jiné dimenzionality a dementiality. Já ani nevím, proč sem tyto věcatice píšu, ale mám pocit, že už něco není v pořádku. Matice byla narušena a sféry mé mozkovny také. Přitom je nejhorší,že vše se odvíjí od toho že nemám někoho, koho lze hladit, objímat...snad i milovat... Já nežádám aby má láska a něha byla opětována, žádám pouze poddání se mé osobě, zhroucené jako domeček z digitalizovaných karet s fluorescentními úkazy. Neptejte se mě...Já nevím, proč se mi lidského dotyku nedostává tak jako ostatním lidem. Zřejmě jsem něco jako pomyslná čára mezi snem a pseudorealitou. Jak už jsem řekl, proplouvám a čekám, zda-li se najde někdo(ona?), kdo mě pochopí a vyslyší. VY-VY, CO ŽIJETE V PSYCHEDELISMU, CHÁPETE MYSTIČNO A HALUCINOGENNÍ STAVY SMÍŠENÉ S APATIÍ A NAPROSTÝM CHAOSEM, POVSTAŇTE A NAPIŠTE KOMENTÁŘ!! Amen.
Autor Jack SKunker, 17.12.2006
Přečteno 311x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé názory:) Třeba by tvé pocity zlepšila abstinence veškerých omamných látek:D

28.06.2007 20:40:00 | její alter ego

hustýý :-)

15.04.2007 12:14:00 | Melfëa

Nebudu Tě posíla tam, kam jiní. Jen si myslím, že nemáš nedostatek doteku ani lásky. Myslím, že máš své nedostatky úplně jinde. Pokud píšeš jen při "eufórii" je to trocho škoda.

30.12.2006 20:17:00 | Péťa

Tak se to dá taky nazvat...

17.12.2006 13:04:00 | Jack SKunker

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí