existence

existence

Anotace: ----

Jestli že neexistuje bůh,ale jen ďábel,pak neexistujeme mi,a existuje-li bůh a né ďábel,mi neexistujeme!
Jestli že neexistuje ani jeden,tak dobro a zlo je jen špantou stránkou lidí! Možnost člověka být je tedy zavyslá na tom,kdo v co věří a komu kdo věří!Proto by asi člověk měl věřit v sebe-samého...
Autor volatilis®, 07.01.2007
Přečteno 314x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To si děláš legraci ne?
Tady chceš být autor a řekneš, že nejsme ve škole a to tě opravňuje psát jako prase? (promiň mi ten výraz) Sakra, jako autor musíš psát naprosto perfektně, chyba se může vyskytnout jenom vyjímečně, třeba překlep, ale určitě ne chyby pravopisné.
Tím, jak píšeš, ukazuješ svoji celkovou úroveň a také úroveň díla. Za normálních okolností, díla s podobnými chybami ani nečtu, protože je to ztráta času. Jaký výkon asi podal autor v kvalitě projevu, když mu ani nestálo za to, opravit po sobě chyby?
Řeknu to asi takhle: Nápad a pointa je 50% díla. Druhá půlka se dělí mezi pravopis, kvalitu projevu, znalost prostředí a schopnost vcítění se do čtenáře. Ale jakmile jedinou věc z toho vynecháš, už to nikdy nebude dobré dílo.

15.02.2007 09:59:00 | Daniel S.

Dyk ale tady nejsem ve škole ne?!:P

14.02.2007 14:54:00 | volatilis®

Milý Tomáši

To víš, úvaha to není jen sepsat pár bodů dohromady. Bohužel tato tvoje práce vykazuje spoustu trhlin v logice. A každou další větou popíráš tu předchozí. Takhle z toho nikdy nebude nic vyplývat.

A také doporučuji opravit pravopisné chyby, máš jich tam 12. A to je ve školním diktátu na 5.

14.02.2007 13:43:00 | Daniel S.

Ne,urcite nezavrhuji boha,nezavrhuji jak krestanstvi,tak hinduismus,zidy,nikoho! Kazdej at veri cemu a komu chce! Otazka viry je opravdu slozita,poradil si mi,at hledam odpovedi u boha, mylsim, ze si mi poradil dobre,DEKUJU!!! jen kdyz buh chce,aby lidi verili (protoze o tom je podle me vira,o cloveku-bohu-ktery kdysi dealal dobry skutky) tak by se mel v tydle veci udelat poradek, nepokousej boha, konkretne u toho skoku, kdyz mu dabel rikal, at skoci a on odvetil, ze nema pokouset boha, tak on ho nepokousel, kdyby skocil, tak jedna podle svy vule a pod tlakem, jestli za ho dabel nabadal ne?! Potom by ho buh mel zachranit...ale je to asi otazka veci, jak si to kdo vylozi!!!:) DEKUJU
,,inumine pátri et filí et spiritus sánktí´´ (nevim jak se to pise :) ) este cesky : ,, ve jmenu otce i syna a ducha svatecho´´ amen

10.01.2007 11:20:00 | volatilis®

Konkrétně k situaci skoku:-) Přečti si někdy evangelium. Je tam psáno, že Ježíš Kristus přišel na poušť. ďábel ho vzal na vysokou věž a říkal mu:"Skoč. Jestli existuje tvůj Bůh, tak tě zachytí." Ale Ježíš mu odvětil:"Je psáno, že nemáš pokoušet svého Boha." Nejsou to úplně přesná slova, ale je to tak nějak. Teď se mi to zrovna nechce hledat:-) To znamená, že Bůh působí v životě člověka, i když to může být ve skrytosti. Setkal jsem se spoustou lidí, kterých se Bůh v životě dotkl. Zažili jeho působení, stala se jim nevysvětlitelná věc. Nicméně musím s tebou souhlasit v tom, že je to otázka víry. Boha nikdy nikdo neviděl. Což mluví samo ze sebe. Ale jsem rád, že patříš k těm, kteří křesťanství neodvrhují. Myslím, že jsi hledající člověk a to je správné. Hledat, ne odsuzovat.

S požehnáním

08.01.2007 17:14:00 | Hippy

Děkuju!
Samozřejmě, že nezavrhuji ani Boha, ani Ďábla! Jen, není Ti divné, že když jsou lidi ve srabu a žádaj o pomoc boha, že jim nikdo nepomůže?(tedy větčinou) Co mylsíš, když budeš stát na římse a budeš věřit, že Tě bůh vidí a že bůh Ti podá ruku,skočíš?! Skočíš s pocitem, že tě bůh zachrání? Nebo se obrátíš a řekneš si, bůh mě nezachrání protože je tu ďábel...Tady Ti potom dojde, že je to i to, ale jak poznat, čemu věřit víc? Přeci když Newtonovi spadlo na hlavu jablko, objevil zemskou přitažlivost, skočíš-li tak na Tebe bude působit zemská přitažlivost a zabiješ se, potom tedy nemůžem dokázat, zda bůh existuje,nebo neexistuje!Protože bůh tě nezachrání a ďábel? Toho taky neuvidíš! Takže chápu, že otázka teologie a víry je složitá! Napadlo mě to,když jsem koukal na TV. nevím, já osobně věřim křesťanství, věřim ve víru člověka,ale nevěřim v jevi jako že Ti někdo z nebe podá ruku.....
S pánem bohem!:)

07.01.2007 12:50:00 | volatilis®

Tak jednoduché to není. Bůh existuje, ďábel taky. Být na tvém místě, tak si přečtu něco od skutečně vzdělaných autorů zabývajících se touto tématikou. Nevzdělaní lidé, kteří nechtějí přemýšlet, často zavrhnou Boha i ďábla a řeknou jednoduše:"To jsou jenom hloupé povídačky. Bůh není. A satan? Ha ha!" Ale největší kapacity své doby píší vždy o tom, že Bůh je zde. Stačí jen uvést Alberta Einsteina, který byl silně věřícím člověkem. Bůh představuje dobro, zatímco ďábel zlo. Bůh je pravda a láska, satan nenávist a lež.
Jsem rád, že si kladeš takové otázky v 15 letech. Jen v tom pokračuj a hledej. Začni se více orientovat na Boha. Tam najdeš odpovědi.

S požehnáním

07.01.2007 12:31:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí