Strom přátelství

Strom přátelství

Anotace: Pokud popsat přátelství

Přátelství je jako strom. Na jaře (začátek přátelství) na něm vyraší nové lístky (zážitky), nové větve (poznání vlastností toho druhého v různých situacích), nové pupeny (city).
V létě přátelství kvete (prohlubuje se), strom je plný listí (plný zážitků). Je to nejkrásnější období přátelství. Přeji si, aby nikdy neskončilo nebo aspoň, aby trvalo, co nejdýl.
Žel jsme nedokonalí a proto i podzim může přijít. Už to není takové, jaké to bylo dřív. Už se tak často u našeho stromu nesetkáváme, přátelství je v útlumu. Listy opadávají (ze zážitků jsou vzpomínky), zůstávají větve (poznání Tebe, přítele, kterého si moc vážím).
Prosím Tě, přicházej se mnou ke stromu našeho přátelství a společně sbírejme naše listí (krásné vzpomínky a zážitky na společné prožité chvíle).
Zavzpomínejme na ty, krásné společné chvíle a snažme se, aby pokud nastane v našem přátelství zima, ať je co nejkratší a naše přátelství opět obraší, ožije a roste.
Společně se starejme o náš strom, ať zůstane v dlouhém a překrásném létě či jaře.
Pokud Ti nějaká moje větev (vlastnost) vadí, prosím řekni mi o ní, ať se náš strom může rozrůstat dál.
Moc se těším na další setkání u našeho stromu, příteli.
Autor Tanis, 22.01.2007
Přečteno 822x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Překrásně vystižená pravda!

22.04.2007 09:40:00 | Judita

nádherný...moc moc moc! :-) Ale bohužel někdy přijde i zima..krutá, bolestivá...která nezkončí a vše zamrzá víc a víc...

07.02.2007 20:27:00 | Rockinpiru

krásný.. a hlavně pravdivý.. vystihla jsi to podle mě, nejlíp jak to šlo..

22.01.2007 21:50:00 | Terry

krásný přirovnání:)

22.01.2007 21:43:00 | Scherynkaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí