Naše třída před zrcadlem

Naše třída před zrcadlem

Anotace: Taaak, to je má 1. úvaha, kterou jsme psali ve škole. Češtinářce se líbila, a jaké bude vaše hodnocení? Těším se na něj a budu za něj vděčná!!!

Pozorovat naši třídu v zrcadle není snadné. Jen si to zkuste! Zrcadlo, do něhož se díváte zdálky, může být zamlžené nebo naprasklé a jasný obraz uvidí jen ten, kdo sestoupí do světa za ním, přímo mezi nás.
Tak pojďte. Že jsme prý uječení? Nakoukněte do jiných tříd a uvidíte, že jsou i horší. Zdá se vám, že se neučíme, protože nemáme dobré známky? Nevím jak vy, ale parta čtrnáctiletých lidiček se prostě nestíhá naučit perfektně všechno do čtyř předmětů, ze kterých jeden den píšeme testy, hlavně když se teprve ve čtyři odpoledne přiřítí domů ze školy.
Prostě musíte vejít přímo mezi nás, abyste mohli vycítit tu atmosféru, která tady vládne, ne jen útržky z ní, které navíc slyšíte od jiných lidí, ale celek, vytvořený přímo námi. Námi, to jest 28 skvělých lidiček. Každý má své klady a zápory a proto se výborně doplňujeme. Mluvíme spolu, při sportovních kurzech spolu bydlíme pod jednou střechou, vtipkujeme mezi sebou, občas se pohádáme, ale brzy to zakryje čas, jako přátelé si odpustíme a zase se bavíme, jako by drobné hádky ani neexistovaly.
Už víte, proč je lepší nevidět les, ale i stromy? A nejlépe na vlastní oči? Nebo.. spíše duši?
Autor Tlapka, 29.01.2007
Přečteno 2125x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Toto téma jsme měli též, minulým rokem.. zadává se většinou v osmém ročníku, co vím.. zajímavé;)..

06.02.2007 17:59:00 | sicina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí