Léčivé obrázky

Léčivé obrázky

Anotace: ..občas jen tak kreslím..

Jen tak jsem si prohlížela na internetu léčivé či energetické obrazy. Musím říct, že některé mi připadaly spíše agresivní hlavně použitými barvami. Ty, které byly v jemných pastelových barvách (růžová, některé odstíny oranžové a žluté, modrá ve všech odstínech, tyrkysová, fialová – lila) na mě působí uklidňujícím dojmem. Ovšem třeba sytě červená mí připadá dráždivá a nechápu jak může být léčivá. Ale asi to bude individuální. Sama si ráda nějaké abstraktní obrázky nebo mandaly nakreslím, i když automatickou kresbu neumím, ale musí být jemné, nežné, jinak mě neuklidňují.

Ovšem myslím, že je to tak, že čemu věříme, líbí se nám, tak pomáhá. V podstatě asi všechno co děláme s láskou je svým způsobem léčivé.

Jen na ukázku jedna moje kresbička, která vznikla před už více lety.

Ovšem kreslím stále, jak mandaly, abstraktní obrázky, sama si předkresluji uklidňující omalovánky, ale i vybarvuji už předtištěné. Pastelka mi prostě dělá dobře, ale nikdy bych si netroufla tvrdit, že je můj obrázek léčivý i pro ostatní. Je to jen moje radost.

Autor Jarka, 23.07.2016
Přečteno 490x
Tipy 7
Poslední tipující: Móny, jitka.svobodova, Philogyny1, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezky napsáno, také pořád kreslím, uklidňuje to...

23.07.2016 19:36:04 | Philogyny1

Uklidňuje a hladí na duši. ♥

24.07.2016 13:41:54 | Jarka

...díky...před pár lety jsem kreslil "automatické kresby"..asi zase začnu:-D*

23.07.2016 18:43:56 | Frr

Kde ses automatickou kresbu naučil? Díky za odpověď.

24.07.2016 13:40:55 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí