Blbý hluch

Blbý hluch

Anotace: Popis vývoje pro toho, kdo není blbý...

Na cestě, kde se slunce opřelo do výrazů, který se v tu ránu změnil na něco, co jasně ukazovalo znechucení, které se chová k těmto paprskům. Tam vznikl nový pojem, který se vryje do paměti nejen těm stojícím na slunci, ale i všem, kteří své pohledy jednou nasměřují směrem odkud paprsky putují. Co v tu chvíli zažijí? Oslepení. Ovšem hluboko v tom oslepení se jim hlavou pronese krátká myšlenka, která zachycuje jakousi sílu, která má za výsledek chování bytostí a učí je jak se vlastně chovat mají a udávají vrozené pudy.
Blbý hluch. Takto se může nazývat právě ten okamžik, kdy se všechny naše smysly oddají a snaží se porozumět světlu. Je nemožné ho vnímat, protože trvá snad půl okamžiku, ale pokud o něm víme, život si můžeme směřovat každý sám. Stejně jako když víme z čeho se dělá ten nejlepší zákusek, nechceme pak, aby se dělal jiným způsobem nebo z jiných věcí.
Pokud víme, kde se naše pudy a výsledek chování tvoří, můžeme využít toto vědění k tomu, abychom se odlišili od ostatních a tím umožnili vývoj, který se bez rozdílnosti, která nastane právě ve chvíli, kdy víme co je pro ostatní považováno za rozdílné, nedá poznat.
Blbý hluch je nejpodstatnější věc evoluce. Jedinec , jenž uslyší blbý hluch má možnost býti jiným a tudíž ho můžeme v ten okamžik považovat za ,,proroka“, protože pochopil a poznal podstatu rozvoje a hlavní motiv pudů, který nám udává směr a rozhoduje za nás jak máme žít. Pokud se mu vzepřeme, jsme považováni za divné a tím pádem jsme odsouzeni. Pokud dokážeme blbý huch předat dál způsobem, který ostatní hned neodradí, máme předpoklady pro vytvoření skupiny lidí, která povede evoluční stupeň k jeho rozvoji.
Po rozvoji, kdy se díky skupině lidí dozvíme nepoznané a nám nemyslitelné, nastává fáze porozumění. Porozumíme novému a stane se pro nás samozřejmý stejně jako tomu bude zanedlouho znovu. Takto se lidstvo dokáže posouvat dále. Překládá Blbý hluch a z jeho přeložených vjemů vytvoří další stupeň evolučních hodnot. Blbý hluch je tak nepostradatelným vesmírným vynálezem, jenž pomáhá lidem dostat se blíže k jeho zkoumání a tím zdokonalovat sebe sama, ostatní a zároveň se řítit do zkázy, protože až porozumíme veškerému Blbému hluchu, vývoj se zastaví, započne hluch a další stupeń evoluce bude navždy označen jako Blbý, protože nebude z čeho čerpat nových poznání. Blbý hluch bude poznán do sebemenšího detailu.
Co se stane pak? To ví pouze ten, kdo je blbý...
Autor blabal, 29.01.2017
Přečteno 386x
Tipy 3
Poslední tipující: Avegis, Jin&Jang
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí