Kdyby andělé uměli mluvit

Kdyby andělé uměli mluvit

Anotace: Taková moje menší úvaha :))

Kdyby andělé uměli mluvit,co by nám asi řekli?Jaký by byl jejich nároz na dnešní politiku,války a spory?
Oni jsou naše vnitřní energie,síla.Jsou naše duše a svědomí...náš základ.Mají za úkol nás chránit.Od narození má každý člověk svého anděla strážného.Já si jej představuji jako své druhé já.Jako svůj vnitřní hlas,který mi naopmáhá při řešení každodenních otázek života.Nebe,peklo,ráj.Jing-jang.Černá a bílá.Vše je řízeno osudem-nejmocnějším čarodějem.
Jeho heslo zní:,,Co se má stát,stane se".Já v osud věřím.Existují spekulace,které vyvracejí moc osudu.Podle nich je vše jenom náhoda...můj anděl strážný má na starost hlídat mé svědomí.Nepředstavuji si tu osobu,která se o mě stará jinak než maminka jako anděla v kresťanském smyslu,ale jako malého človíčka,jehož posláním je pečovat o mé svědomí.
Co si asi andělé myslí,když vidí náš svět?Uspěchaný,plný násilí a vzteku?V jedné zemi,pár kilometrů od sebe žijí dvě rodiny.Jedna je chudá,živí se tím,co jí nadělí matka příroda.Druhá rodina si žije v přepychu.Bazének,luxusní vilka,vlastní helikoptéra a měsíční příjem 200.000 dolarů.Jak to vůbec může osud připustit????Možná je nespravedlivý,ale jednou si vybere své.
Proto bychom si měli usnadnit život,pomáhat si a radovat se z každodenních maličkostí,které tvoří pavučinu osudu.Měli bychom být šťastní,když ráno otevřeme oči,nadechneme se a spatříme svoji rodinu.Kdo ví?Možná je to naposled...
Autor *Peťuš :)*, 14.02.2007
Přečteno 330x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jejkyy tohle je zajímavá a moc moc krásná úvaha.Pojmula jsi to uplně úžasně

16.02.2007 01:21:00 | Manndarinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí