Přemýšlím

Přemýšlím

Anotace: Zapřemýšlení o životě...

Přemýšlím...Přemýšlím nad sebou...Nad budoucností...Co bude...Jaké to bude...Bude to lepší...A kdy to vlastně začne...No přemýšlím nad životem...přemíšlím jaký je...A co mám v životě...No jasně rodinu...Miluju je...Všechny,ale...Máme problémy a ty se přenášejí do mé nálady a do zdraví.....Fakt nevím co se stane...A snad to ani vědět nechci,protože...Pravda bolí...A další bolest...Nevím jak bych to zvládla...Teď jsem byla asi tak 3 týdny v pohodě,byla jsem šťastná...Ale teď...Teď se topím...Plácám se ve vodě a ne a ne se vynořit...Už my mizí hladina....Už mě pohlcuje tma....A já padám pořád dolů....Už nic necítím....Žádno bolest nebo stesk...Na nikoho nemyslím...Jen padám...Už nemám sílu,vyplavat...Vlastně ani nechci...A co vlastně chci...Chci prič s tohoto světa,zkaženého a zničeného lidskou závistí a chtivostí...Někam bez předsudků...Bez hádek...Nenávisti...Někam kde budu moc někoho obímat a plakat mu na rameni...Kde budu moc s někím zdílet svoje radosti...A strasti...Pryč..
Autor Ewiczka, 21.02.2007
Přečteno 670x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč chceš jít někam, kde budeš moct někoho objímat? Když můžeš objímat tady. Naučit se žít se svými stavy, se svými myšlenkami.. Máš rodinu, nebuď sobecká ,pomoz jim tím, že se přijmeš. To, že se přijmeš není jen tak. Spíš se musíš naučit tomu procesu. Já sama mám také spoustu problému a starostí, mnohdy víc než míň, ale nikdy bych nechtěla nikam odejít. Už jsem to párkrát vyslovila a ještě než jsem to dořekla, jsem si uvědomila, že se chovám jako fracek. Nepřestaň hledat,zkoumat a neříkej takovéhle věci. Vlastně se za ta slova jen schováváme, protože se bojíme nazvat vše jasně, prostě jednoznačně. Ty sama se vyvíjíš a měníš každým dnem. Já jsem sem přišla a chodím sem každý den, čerpám tu energii a částečně se zbavuji zlých myšlenek a malicherných náhledů. Prostě to udělej, pojmenuj to a pokus se to řešit.

21.02.2007 17:25:00 | Portobella

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí