Duše ví, mozek se plete

Duše ví, mozek se plete

Anotace: Inspiroval mě nedůstojný konec osoby, která mi byla velmi blízká. Jsem hrdý, že jsem tě znal.

Byl to život, který nás tuze trápil. Nesli jsme se na jeho vlně, poslouchali co nám radí, mysleli si, že skutečně žijeme. Byli jsme v iluzi snění, byli jsme sami. Podstupujeme tyto iluze a přitom máme pocit reality. Jsme loutkami vlastní omezenosti, jsme omezenci sebe sami. Máme pocit volnosti, která nám zaplavila mysl. Duše však ví, že se mozek plete. Ona se zmást nenechá, je jasnozřivá. Duše však tělo neřídí, je to mozek. Ten bastard! Potřebujeme odstup, nadhled, leč jsme příliš omezeni. Kruh se uzavřel, život nás dostihl. Jsme v koutě a už se nezmůžeme na nic. Čekáme a přitom vzpomínáme. Mozek odchází a na jeho místo se konečně dere duše. Ještě chvíli v nás pobude. Teď jsme šťastni, teď žijeme. Žádná iluze - skutečný život. Duše nás opouští, tělo klesá. Ona však ví, že zvítězila.
Autor davesan, 24.02.2007
Přečteno 528x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Dík za pěkné komentáře, udělal jsi ze mě svého druhu politika:-)), ale to neva, máš na to právo. Žena stejně jako muž má právo rozhodovat o svém životě, nikoliv ovšem o životě druhého člověka, ten má právo na své vlastní rozhodnutí. Bezdůvodné zabití jiného člověka nemůže být vydáváno za něco, na co je nárok ze zákona, je to porušení samého principu demokracie - rovnosti všech lidí.

05.03.2007 12:36:00 | Mik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí