Odhalil nám Smrťák část budoucnosti?

Odhalil nám Smrťák část budoucnosti?

Právě jsem dočetl zajímavou knížku od autora Jana van Helsinga s názvem
Kdo se bojí Smrti.Spisovatel se záměrně pustil do pokusu spojit se skrz médium se samotným Smrťákem, Převozníkem, nebo chcete li Pánem proměny.
Dovolím si Vám vypsat úryvek z této knihy, úryvek, který přes dané médium(osobu), promluvila sama Smrt.Tak tedy ten výňatek z knihy.


Snahy a očekávání těch, kteří usilují o sblížení různých národů, jsou jistě myšleny dobře, ale ztroskotají.Nepodaří se to, protože je to jako míchat vodu s olejem.Sice jsou to obě tekutiny, ale nehodí se k sobě, protože k sobě nepatří.
Znovu a znovu se budou od sebe oddělovat.Podobně je to s různými lidskými
národy-nepatří k sobě a nikdy patřit nebudou.
Znám budoucnost planety a vím, že lidé se nepoučí.Proto opět dojde k válce,
k mnohým válkám mezi různými rasami Země, dokud konečně nepochopí, že k sobě nepatří.Ve vaší zemi Německo začnou nejprve války ve městech s těmi, kteří nepocházejí z vaší země.To bude začátek.A půjde do tuhého.A já se budu usilovně činit.Přemýšlej o tom.

Toto tedy řekl sám Smrťák, pro mě spíše Pán proměny.
Na to konto může tedy i někdo tvrdit, že Pán proměny je pěkný nacionalista, rasista.
Já jsem zde již před několika roky psal jako příměr, že vodu s olejem nikdy nesmícháme a teď to tvrdí sám Převozník, sám Pán proměny a já si to myslím dodnes.
Můžeme si o této knize myslet cokoli, ale mě se líbila už pro tu svojí racionalitu, racionalitu, která zažhne válečný konflikt:-(
Jak to říkal sám Smrťák, lidi jsou nepoučitelní:-(
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 31.08.2019
Přečteno 287x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, rybka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ještě vypíchnu jednu věc: "Kniha byla velice populární, prodalo se na 100 tisíc exemplářů a byla přeložená do osmi jazyků."
Co z toho plyne? Lidé čtou nesmysly, ještě to překládaj a jako autorovi mu nepokrytě závidím. Kdyby psal něco rozumného, určitě by ho tolik neprodávali. Bastard.
Mimochodem se zřejmě z antisemitismu promptně přeorientoval na anti-migrantský postoj, jakmile si to trh zažádal, ale to hodně spekuluju.
Ten mi hnul žlučí. :)

03.09.2019 09:59:59 | ewon

část 2:
Teď k autorovi knihy: ten to číst nebude, takže můžu napsat že to je hovado.

https://www.cbdb.cz/autor-31373-jan-van-helsing

(neznám ho vůbec, tedy googluju) Tohle ještě jde... ale angličtina:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Udo_Holey

Jan Udo Holey (born March 22, 1967 in Dinkelsbühl), and often known by his pen name Jan van Helsing, is a controversial German author who embraces conspiracy theories involving subjects such as world domination plots by freemasons, Hitler's continuing survival in Antarctica following World War II, the structure of the earth as hollow, and others. His theories draw from sources such as The Protocols of the Elders of Zion.[1]

překládám: Jan Udo Blabla (narozený tam a tam, v tom a tom roce) a známý jako Jan Van Helsing je kontroverzní německý autor, který přijímá konspirační teorie jako třeba světovou nadvládu svobodných zednářů, Hitlerovo přežití v Antarktidě (ewonovo hodnocení: jestli Hitler přežil v Antarktidě, tak mu to ze srdce přeju) po Druhé světové válce, že je země ve skutečnosti dutá a další. Jeho teorie vycházejí např. z Protokolů sionských mudrců.
His books Geheimgesellschaften (Secret Societies) and Geheimgesellschaften 2 have been banned in Germany,[citation needed] France[2] and Switzerland for inciting anti-semitic hatred.
Jeho knihy Tajné společnosti a Geheim... 2 (Tajné společnosti 2...) byly zakázánz v Německu, Francii a Švýcarsku pro podněcování k antisemitské nenávisti.

03.09.2019 09:56:36 | ewon

Ewone, od určité doby(cirka dva roky zpátky)lidi již moc nesoudím.Jestli je tenhle spisovatel hovado nebo ne, fakt nevím a snad ani vědět nechci.V každém případě se mě ta kniha líbila.K Smrťákovi mám i kladný vztah, a to proto, že jsem pracoval dva roky v hospicu a někdy tam byly velmi smutné případy.Někteří ležící pacienti měli silné srdíčko, ale jejich těla se ještě za jejich života doslova pomalu rozpadala(dekubity-otevřené rány a navíc špatně se hojící)V takových případech je konec žití doslova vysvobozením.Když budeš mít náladu mrkni na moji úvahu na doporučených, čs10 - Když se Smrťák nase.. .Z války už nemám takové obavy jako dříve, no, buď bude a nebo nebude.Doufejme, že nebude, doufejme, že ti nahoře budou natolik moudří, aby se nic takového nespustilo.

03.09.2019 19:21:21 | Jeněcovevzduchukrásného

Hm, no, já jsem schopnej věřit i jiným bizarním racionalitám jako třeba, že Ježíš přeměnil vodu ve víno:-)No, co se týče smrti, ta je nanejvýš racionální, a je stále přítomna, je stále s námi.Víš to jsou duchovní sféry a někdo jim věří a někdo ne.Příklad.Třináctá komnata s Michalem Davidem a jeho prožití minulého života vyvolaným hlubinou regresní terapií.Na Světě je mnoho věcí, které nám ještě nejdou a dlouho nepůjdou do hlavy, jsme ještě hodně primitivní.

01.09.2019 15:10:38 | Jeněcovevzduchukrásného

mě to téměř nutí napsat něco o rasismu a racionalitě. Ale zkusím to nejprve stručnějc. Za prvé to, že mě takovej typ úvahy nas*r* je jistě můj problém.
Osobně bych to, že někdo napíše něco, co si sám myslím považoval za dobrý znamení. Ale teď opravdu k věci: příměr oleje a vody. Potíž je v tom, že ty tekutiny se tak chovat musí na základě fyziky. Jak se musej chovat lidi na základě fyziky patrně nikdo netuší. (a jako spíš ateista dodám díký bohu). Nicméně to, že řekneš lidi jako XY a to XY je stoprocentně takové ti nedává možnost to vidět jinak. Tj. tvrdím, že to co říkáš je soud. Popř. snad hypotéza - jenže ta by měla jít testovat.
Kde všude žijí v míru různé rasy? Někde určitě. Někde jsou v konfliktu a někde světe div se, jsou v konfliktu lidé stejné rasy.
Další věc, kterou má ten soud v povaze, že jednou se to naplní. Možná by mohlo jít o proroctví. Kdy se to naplní? Za rok? Za deset let? Za tisíc?
Proroctví pak vede k tomu, že kdykoliv ve zprávách uslyšíš že "někdo hnědej" podříz někoho v Německu, tak si začneš říkat: už je to tady. Jenomže co je tady? Jenom někdo hnědej někoho v Německu podříz. Pravděpodobně i někdo bílej někoho zabil. A pár lidí umřelo na silnicích: to už ale není v proroctví.
Nenapsal jsem to dobře, ale líp to teď nešlo. :)

03.09.2019 09:42:37 | ewon

víš, co se mi na tom líbí?
Že to je totální ptákovina, ale stejně seš schopnej to označit jako "racionalita". Je to psychologicky naprosto geniální. A nejhorší je, že mě přijde, že spousta lidí se veze na téhle bizarní racionalitě. Pokud se tu strhne boj, tak ještě možná něčím přispěju. Tj. paradoxně mě ta úvaha nakonec přijde mnohem zajímavější než skutečné racionálně pojaté úvahy.
Je mnohem hodnotnější. Díky.

31.08.2019 23:15:56 | ewon

No, já je

01.09.2019 15:11:18 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí