Ještě to neuschlo

Ještě to neuschlo

Ráno. 8:07. Čtvrtek 10.6.2021

Zavřen v pokoji. Připoután k MacBookPro. Chci napsat poselství.

Duch svázán. Výplod naší mysli. Je to pravda. Moc možností není.

Každý má svůj úděl. Někdo právě teď seká trávu. Někdo trénuje běh. Někdo ještě odpočívá, má dovolenou. Nepřeberně prací a zaměstnání. Všichni si vyděláváme nějak na obživu. Herci, zpěvačky, stavební dělníci, fotbalisté. Někdo dokonce ještě fárá, někdo kuje. Kdo co snese. Kdo co umí.

Někdo už u našeho Pána. Mezi anděli. Padl na mne smutek. I to je práce. Odpočinek. Věčný. Napadla mne Libuše Šafránková. Iveta Bartošová.

Veřejně známé osobnosti. I neveřejně.

Všichni se snažíme. Něco dělat. S úsměvem na tváři. Nebo zahaleni smutkem. Kdo co snese. Kdo co unese.

Jaké břímě. I hlemýžď si táhne svůj domeček. Šnek. A jak si jdeš tak po trávě. Křup. Něco rozšlápneš. Nebo ho zahlédneš. Zvedneš ze země a odneseš do bezpečí.

Je to všechno divné, zvláštní, souměrné, nesouměrné. Ale Boží stvořitelské dílo.

Zamyšlen. Možná upokojen. Přemýtám. Život nad kterým se pozastavujem. Někdy plní, někdy prázdní. Doufáme, že to bude lepší. Možná, že ano. Ano. Bude to lepší. Chceme mít naději.

Autor Marek, 10.06.2021
Přečteno 191x
Tipy 5
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, mkinka, LauraX, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bodík i za toho šnečka.Když vidím v práci v kýblu pod okapem topícího se sebemenšího broučka, živého a někdy už i polomrtvého, vždy ho vytáhnu a mám z toho dobrý pocit.V práci si z toho to mého počínání dělají legraci, ale mě to je fuk a stále dokola jim připomínám, jak by jim bylo, kdyby byli v podobné krizové situaci.

11.08.2021 20:50:01 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí