Jak to vidí umělák

Jak to vidí umělák

Anotace: Demonstračka

Na Václavském náměstí v Praze se sešel dav s různými požadavky. Mnozí z účastníků chtěli upozornit na problémy chudoby v Česku a požadovali jejich řešení. Další se chtěli setkat s premiérem Fialou a vysvětlit si jeho politiku zvyšování platů politiků a snižování důchodů. V davu se objevili i extrémisté, kteří chtěli sundat Ukrajinskou vlajku z budovy Muzea.
Taky se tu objevili další jedinci, kteří se chtěli zviditelnit, jako například pedagog Ševčík.
Menší skupina demonstrantů požadovala odstranění Ukrajinské vlajky, což vyústilo v zákrok a zadržení 18 lidí.
Policie byla přítomna a bránila budovu Muzea proti rozhořčenému davu.
Bohužel lidé, kteří nebyli na náměstí přítomni, mají pouze strohé a neobjektivní informace o demonstraci a jejích požadavcích. Je důležité zpřesnit, že většina účastníků protestovala v mírové formě a chtěla upozornit na konkrétní problémy. Je nutné odsoudit pouze extremistické a násilné chování.
Prezident Pavel v této situaci nenapomohl k uklidnění situace, když v médiích demonstranty odsoudil. Namísto toho by měl být otevřený k dialogu a komunikaci s občany. Ignorování jejich požadavků může vyvolat ještě větší rozhořčení a nepokoje v budoucnosti.
Stejným skutkem byl počin premiéra Fialy.
Sjednocujícím prvkem nemůže být ani vystoupení Řeporyjského Petra Novotného mladšího z ODS.
"Na mně se nezlobte. Tak to totiž vidí umělá inteligence, která to se mnou takto vykomunikovala. "
Autor umělec2, 14.03.2023
Přečteno 134x
Tipy 1
Poslední tipující: Lighter
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Třeba vše naplánovala a vyprovokovala AI! Konspirací plný svět...:-) Dneska už je možné věřit čemukoliv. Já tam nebyl, ale těžké věřit i vlastním očím...Nebo videím.

15.03.2023 15:25:55 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí