Kacířem mezi všemi

Kacířem mezi všemi

Anotace: Regulace trhu a jeho nástroje. Úvaha je možná chaotická, možná s nesouvisejícími tématy, ale je to holt riziko podnikání :)

 

               Sny řidičů světa, jejich benzínem jsou peníze a motorem ovce. Mnoho bylo řečeno o Novém světovém řádu. Jak to chápu já? Podíváš se na mapu Světa, probereš si, kde už to zabralo. Dostaneš se k náboženským systémům, jak bravurně se to povedlo těm, kteří poctivě pracovat nechtěli a zotročili si dělnickou třídu. Ne jen pracovně, zvláště duchovně.

               Že je něco duchovního, neznamená automaticky, že je to přátelské. Tvořitelé světa lidí, architekti. Ti, jenž za všech dob dokázali postavit svatyně pro kolekci lidských duší, vytvářeli programy, jimiž zajaly lidský mozek. Jedno je, jak je nazveme, řekněme: zájmové skupiny. Duchovní, kněží, eminence, králové, obchodníci a mnozí další.

               Copak mají společného, ti hadi, s láskou? Pouze ji slibují, ale nedávají. Vlci v rouchu beránčím? Ano, krásné roucho mají. Kde koho přesvědčí. A to má zvíře vlk pouze nevýhodu, že ovce žere. Jinak by se nestal symbolem zla. V Egyptě vlka neměli, za to měli šakala, průvodce světa mrtvých. Copak za to šakal může, že je všude tam, kde smrdí mrtvola?

               Vlk že loví vysokou, slabé kusy, je rád, že ulovil. Mezi ovce když vpadne, zabíjí jen ze sportu, ani je pořádně nesežere. Vždyť ta ovce se chová nepřirozeně. Je naprogramovaná, aby se nebránila. Kým asi naprogramovaná?

               Architekti společnosti. Teď budu téma zužovat na menší území. Součástí architektů je znemožnit lidem přístup k masu, neboť vědí, že pro duchovní boj je maso důležité. Kdo jásá nad vybíjením chovů? Ti, jejichž jídelníček je ochuzen o maso z náboženských důvodů. Že je to přece moderní? Ano, hinduismus bude vždycky moderní. Akáša při hladovění, éter v krvi, jo jo, to je furt ta samá písnička. Lze to přejmenovat jakkoli, ale program je stále stejný.

               Zužuju. Brečíme nad úbytkem chovů v České republice. Ke konci roku 2022 ubylo meziročně 11% prasat a 8% drůbeže. Není stejně o co stát. To maso je samá voda s minimem bílkovin, hladovění zaručeno. Stejně kdyby pochybělo, přikoupíme. A to  ještě řetězce každý den vyhazují plno kvalitních potravin.

               Zužuju na drůbež. Mnoho agrárníků již kdysi zaznamenalo velký průšvih v trendu přibývajících velkokapacitních farem. Proč? Jakmile na určitém prostoru přesáhne množství chovaných zvířat určité hranice, nelze již udržet mikroklima a hygienu ve zdravých mezích; nemluvě o přešlechtěnosti a hybridizaci. Pro takový průšvih nepotřebuješ žádný virus. Ta drůbež zdechá sama. Ale my jsme tak sofistikovaní, že jsme vynalezli testy, které detekují průšvih, který ale nepřiletěl ve vrabčím náručí.

               Jak ale zachovat zisk farmy a zároveň nakrmit hladový národ? Cena energií se zvyšuje, tak je nutno navýšit stavy v těch farmách, které jsou v obchodu zběhlé. Tak navýšíme, dosáhneme meze a drůbež začne zdechat. A to funguje úplně bez virů.

               Že někde pozdechalo hejno labutí? Kdo to prošetřil? Čím veřejnost krmila ono zamrzlé labutí jezero? Plesnivé pečivo, jed na krysy, olovo, insekticidy? Testem ale lze zjistit, že to byl virus, takže všechno je vlastně v pořádku.

               Testový průmysl reguluje trh, strach z neviditelného mu sekunduje.

               Nakonec to zase lehce rozšířím. Rebelové v Jemenu taky regulují trh. Útočí na lodě mířící do Rudého moře. Musí být ozbrojení. Kdo si je koupil, co z toho mají? Copak konflikty neslouží k regulaci? Nejdřív musíš věřit zvrácenostem, podle toho reguluješ. 

               Světoví architekti to mají dobře spočítané. Chceme se chovat strašně ekologicky a přitom se plýtvá jak sviňa. Možná že to zase až tak dobře spočítané nemají. To je taky možnost. Pouhý sen těch architektů udává krok jejich fantasmagoriím, kterým věříme. Chaoz, který jen odvádí pozornost od důležitých věcí; lásky, rodiny a zdravého žití.

 

Autor Narragan, 17.02.2024
Přečteno 68x
Tipy 2
Poslední tipující: paradoxy, Hadrák
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí