Odsuzování ostatních..

Odsuzování ostatních..

Anotace: Úvahy jsem nikdy nezkoušela psát.. Tahle je moje první.. :) ale je v ní můj názor..

Proč vlastně lidé odsuzují ostatní? Proč odsuzují něco, co neznají? Sice mi není 30 let, ale i přesto mám svůj názor.. Na ten mají právo všichni.. A můj názor je, že to co neznáš, nemůžeš soudit..
Proč lidé odsuzují homosexuály nebo bisexuály? Já osobně jsem heterosexuální, ale proti těm jiným orientacím nic nemám.. Jsou to taky lidi.. A nic špatnýho na tom nevidim..
Znám jednoho kluka.. Ve svých 17ti letech zjistil, že je homosexuální. Do svých 16ti let chodil jenom s holkama a měl spoustu "přátel".. Holky ho nikdy nepřitahovaly nějak extrémě moc, ale všichni kolem něj chodili s holkama.. A zkusit se musí přece (skoro) všechno, ne? S holkama chodil.. Do svých 17ti měl 3.. Všechno bylo v pohodě, ale jednou byla párty a vyspal se s klukem.. Svojí holku podvedl s klukem.. Přiznal se jí k tomu.. Ta holka ho doteď nechce ani vidět.. A ty "přátele"? když zjistili, že je homosexuální(jakože vážně je), zavrhli ho.. Nikdo se s ním nechtěl bavit...
Ale proč to? Co je na tom špatnýho? Nic.. On má svůj život a všichni co mají jinou sexuální orientaci taky.. Přece jim nikdo nemůže diktovat to, s kým se líbat budou a s kým ne.. To je jen na nich.. Lásce nikdo neporučí..
Já osobně proti těm lidem nic nemám. Vždyť je jich tu mezi námi hodně.. A jsou fajn.. Tak proč je zavrhnout hned kvůli tomu? To je přece blbost.. Nemám ráda ty lidi, co komentujou příchod mého kámaráda větou : "ježiši, ten buzerant je zase tady... poďte pryč.." to je ubohý! dřív se nazývali jeho kamarády a jeho partou.. A teď? Tomu se přece nedá říct přátelství.. Co myslíte?
Autor D.a.r.k-A.n.g.e.l, 22.04.2007
Přečteno 461x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Protože lidi nemají rádi lidi, kteří (byť jen trochu málo) vystupují z řady. Buď jiný, budeš nenáviděn, buď stejný a budeš milován. Ubohé, kruté, sobecké, ale tak to prostě je, bylo a bude. Já vím, tohle zní trošku zle, ale mě tohle taky opravdu štve. Máš pravdu.

17.09.2007 17:47:00 | Franceska.Darness

Nesnáším tohle komunistický chování, kéž by bylo víc rozumnejch lidí jako seš ty ! ;)
Naprosto s tebou souhlasím ! :-)

11.08.2007 00:10:00 | anti-HERO

Zcela s tebou souhlasím...opravdu nezáleží na tom jakou máme sexuální orientaci ale na tom jací jsme lidé:)

22.04.2007 19:30:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí