optimismus

optimismus

Anotace: tohle mně napadlo při přečtení jednoho komentáře od hippiho, který mi odepsal na mou takovou smutnou úvahu

Všechno, co je na tomto světě, ti věnuje pozornost. Naslouchej větru, vane pro tebe. Poslouchej ptáky, zpívají kvůli tobě. Dívej se na východ slunce, to vychází tobě pro radost. Zavři oči a buď sama sebou - a možná pochopíš něco víc. Něco, co jsi nikdy dříve nechápala. Život má netušené rozměry. Člověk je zde, aby žil, radoval se a prožíval štěstí. Základní chybou mnoha dnešních lidí je, že si myslí, že nemohou být šťastní. TO je přece nesmysl! Jsme povolání k tomu, abychom byli šťastní, abychom se radovali a smáli. Někdy přichází zlo a smutek, avšak nikdy to nemůže být silnější než láska, se kterou byl stvořen tento svět. Neboj se, pokud sama budeš láskou a radostí, i lidé okolo tebe se promění. Neboj se, lidé tě mají rádi, jen někdy třeba neví, jak to dát najevo. Takoví už jsme. Najdi radost ve větru a přírodě i v úsměvu malého dítěte. Najdi štěstí uvnitř svého srdce.

Todle napsal jeden už zmíněný člověk a po přečtená jeho úvah můžu říct, že to má v hlavě srovnaný... i na to, kolik mu je. A ještě jsem chtěla říct, že nic krásnějšího mi nikdy nikdo neřek, a tak po přečtení mně napadalo zhruba toto:
Když se ráno vzbudím, mám právo si vybrat, jakou budu mít náladu - buď dobrou a plnou radosti a optimismu, nebo smutnou a pesimistickou, kterou všem ostatnim taky zkazím náladu. Prostě vždy si můžeme vybrat, jak se budeme chovat - jestli budeme smutní nebo veselí, jestli budeme zuřit nebo to přejdeme s klidem. Vždy je ta volba jen na NÁS a my si vybíráme, jak budeme žít - jestli s radostí nebo beznadějí, jak budeme umírat - jestli v depresích a nebo si budeme užívat poslední chvilky života.
Prostě vždy je ta volba ná nás, vždy je na nás, jak se zachováme, jací budeme! Tak každé ráno si řekněte - dneska bude skvělý den, budu se bavit a budu si užívát lásku ostatních, ale také ji rozdávat! Buďme lepší, buďme každý jiný!! Vyplatí se to...
Autor anima alba, 05.05.2007
Přečteno 276x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí