(demokratické přinucení)

(demokratické přinucení)

 
♪♪♪


Mediální bič oficiální propagandy je pomocí strachu nejlepší motivátor ovčanů, protože

donutit někoho a po dobrém

nutně nakonec vždy selže. Motivace koncem právního biče je ještě jistější.

Vina a trest! Zabírá na všechny bez rozdílu jestli jsou pro nebo proti čemukoliv,

takže je demokratický. Tak se na lidi úředně chytře musí, právně (ne)správně

- jako na nesvéprávná zvířata! Povinně volitelně! Můžete si tak svobodně vybrat:

chcete tuhle špatnou možnost nebo tuhle jinou špatnou možnost?

 

 


 
 
 

Autor Lighter, 09.12.2021
Přečteno 266x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Sonador, Iva Husárková, paradoxy
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

naštěstí, čeho je moc, toho je příliš - když se to s tlakem a strachem přežene, výsledek je opačný;) jsem v tomto vlastně optimista - jen houšť a déle, ať se probere co nejvíc lidí...

10.12.2021 08:54:57 | Sonador

Nic není tak jednoduché, jak to vypadá. Na čí straně jsem? Nejsem na žádné straně, protože nikdo není na mojí straně. Mám vlastní názor. A to bývá na dlouhou náročnější diskuzi o faktech, bez oficiální propagandy a naproti tomu vymyšlených hoaxech...

10.12.2021 11:40:04 | Lighter

téhle reakci vůbec nerozumim:) jaký strany? jaký názory??? ... myslím, žes mě nepochopil;)

10.12.2021 11:42:02 | Sonador

Zřejmě to tak bude. Ale i to se stává...

10.12.2021 11:46:12 | Lighter

zjistila jsem, že už nedokážu číst zprávy tak, jak jsou napsané. a tak z Tvé mi vyšel: bič kratického přirození... promiň... a teď mě zabiješ... :-((

10.12.2021 03:55:59 | Iva Husárková

Ale ne, je to jen důkaz, že tvůj rozum funguje správně, když filtruje přebujelé informace až na dřeň! :-))

10.12.2021 11:35:42 | Lighter

Lighterku, mám Tě tolik ráda. děkuji. :-))

11.12.2021 03:30:53 | Iva Husárková

Jisté je, že 2/3 společnosti neumí pracovat s informacemi, neumí je vyhodnotit a pojímá i balast doby. Výsledkem jsou exekuce a podpisy jednostranných smluv, např.BE.
Pak zbývají ti, co včas vyhodnotili a diverzifikovali a pečlivě uvažovali nad svými možnostmi. Pro ty jsou mediální tlaky mimotělné a neohrožující. Tahle moderní doba má kouzlo nezávislosti. Lze pracovat po síti. Souhlasím s tím, že peníze (aktiva) osvobozují. Pokud jsou používány s rozumem.
Naprostou tragédií je holý fakt, že žurnalisté nekultivují společnost a jediný jejich středobod je bombastičnost, urvalizmus v rámci tržby za své přežití, tedy pouze tah na tržby a své mzdy. V rámci evropského rozměru jsou české weby přesyceny polostupidní reklamou. Navíc na výběhové či podřadné zboží. Dospělo to do rozměru, kdy čitatel předem ví, co rozhodně nemá chtít.

09.12.2021 17:56:35 | Lesan-2

Ten rozumný určitě. :-) Ale nerozumný je ztracený, zblbnutý takže obětovaný...

10.12.2021 11:44:01 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí