Alkoholismus

Alkoholismus

Anotace: Alkohol je jako rakovina kdo má k tomu dispozici tomu nemusí sežrat tělo ale určitě mu...

Alkohol je jako rakovina
kdo má k tomu dispozici
tomu nemusí sežrat tělo
ale určitě mu sežere život

Autor VEDz RVAHEs, 06.04.2013
Přečteno 1243x
Tipy 4

Poslední tipující: Firren, Aťan, whiolet, Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (26)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

08.04.2013 19:53:01   whiolet

Opravdu to bylo od začátku v této sekci? Pokud ano omlouvám se

líbí

06.04.2013 18:46:25   whiolet

Dnes se minechce debatovat nad tím co je správné a co ne, ale k tvému sdělení...pokud jsi z toho chtěl udělat básen, je to hruza....pokud jsi chtel jen neco sdelit, mel jsi udelat povidku...

líbí

07.04.2013 14:14:46   uživatel smazán

kdyby měl každý dělat něco tak, jak by chtěl jinej, smysl v psaní a názorů se mění v popel. V čili...nic. Chtěl to napsat jako báseň, tak to jako báseň prostě napsal...

líbí

07.04.2013 14:18:37   Nikotin

Nenapsal. Možná chtěl, ale nenapsal... Whiolet má pravdu.

líbí

07.04.2013 14:20:40   uživatel smazán

takže za báseň se považuje pouze to, jestli je to rým střídavý, nebo..bla bla bla? Tady jde snad o vyjádření pocitů, a toho, co si myslíme, ne?

líbí

07.04.2013 14:30:36   Nikotin

O rýmy absolutně nejde, pokud jde o mě, tak mi rýmovaná poezie ve většině případů nic neříká- možná proto, že je ve většině případů napsaná blbě. A co se týče ostatního, tak je snad jasné, že nemůžeš cokoliv rozepsat do veršů a říkat tomu báseň. Je to o vtěsnaných asociacích, obrazech, emocích, náladách, jejich celkové provázanosti a při tom všem i o zachovávání úspory slov. Důsledkem budiž to, že třeba noviny nejsou plné poezie, ale článků...

líbí

07.04.2013 15:47:21   uživatel smazán

Takže tohle označuješ za co?

líbí

08.04.2013 00:57:00   Nikotin

Raději za nic.

líbí

07.04.2013 15:56:11   Joe Vai

:)) já moc nechápu, co se tu řeší.. :))
sám autor toto dílko umístil do "oddělení " - aforismus, citát, říkanka..
a řekl bych že velmi trefně.. ;))

líbí

07.04.2013 16:00:45   hanele m.

nejspíš jsme oba přišli až po změně - taky jsem chtěla kategorii pochválit :o)

líbí

07.04.2013 16:02:41   Joe Vai

v tomhle "chlívku" to bylo už od začátku.. ;)

líbí

07.04.2013 16:34:23   hanele m.

snad nebude autor pěknej chlívák :o)
(jen slovní hříčka kerý jsem neodolala, snad autora nepoplaším :o)

líbí

07.04.2013 16:17:29   uživatel smazán

Ou, tak toho jsem si nevšimla, měla jsem za to, že to je v sekci báseň, když tady slečna nazvala, že jestli je to báseň, tak je to hrůza.
Mně jen prostě přijde trapný tady kritizovat někoho, kdo tu je jeden den, když bychom ho amatéra-stejně jako my, amatéři, měli spíš povzbudit. A ne si tady hned hrát na velký básníky a kritizovat ho za to, že je to pěkně blbá básnička, a podobně. Jen mi to přišlo líto, nic víc...

líbí

07.04.2013 16:49:02   Joe Vai

jasně.. souhlasim.. :))
jen sem nepochopil proč se to tu pitvá, když autor sám to očividně za báseň neprezentuje.. :)))
a nebylo to míněno proti tobě.. ;)

líbí

06.04.2013 18:12:33   Nikotin

Alkohol je prostředek úniku. Neni jeho vinou, že někdo má potřebu unikat. Alkoholismus je něčeho špatnýho důsledkem nikoliv příčinou. Pod vlivem alkoholu má člověk pocit, že spousta jinejch věcí má mnohem větší cenu než pití a že můžou člověku dát mnohem víc radosti. To je na něm to krásný, protože za střízliva člověka mnohdy nebaví vůbec nic...

líbí

07.04.2013 15:00:24   VEDz RVAHEs

Alkoholismus není geneticky dědičný. Ale člověku může mít "Dispozici" k němu a tak se z obyčejného unikání a ovjevů a odreagování a ... stává nejen psychická, ale i fyzická závislost. Znám hodně lidí, co propili celý život, ale alkoholiky nikdy nebyli. Přeji Vám štěstí.

líbí

06.04.2013 18:37:09   Joe Vai

v podstatě souhlasim, ale myslim si, že jako u jinejch věcí je důležitá míra sebereflexe..
jinými slovy poznat okamžik, kdy přestávám využívat a začínám být využíván..
pokud člověk využívá alkohol k jakýmusi uvolnění a "odfrknutí si" je to v pohodě..
problém nastane když se začne pít pro pití samotný..

líbí

07.04.2013 15:10:32   VEDz RVAHEs

Je to tak. Ale zásadní problém je přiznat: Ano jsem využíván, ano jsem alkoholik.

líbí

06.04.2013 18:03:13   Jeněcovevzduchukrásného

Hezké a pravdivé.Proto již osm let vůbec nepiji.Vyuč.číšník může osobně potvrdit tuto pravdu pravd.:-)

líbí

06.04.2013 18:05:06   VEDz RVAHEs

Ano, já jsem propil celý život, abstinuji čtvrtý rok.

líbí

06.04.2013 18:08:52   Jeněcovevzduchukrásného

To je dobře, moc dobře, a navíc, proč se také nechat stále něčím usurpovat, můj život je teď mnohem bohatší.:-)

líbí

06.04.2013 17:59:51   Joe Vai

no.. ještě že merlot neni alkohol...

líbí

06.04.2013 18:07:14   VEDz RVAHEs

Škoda, že nevím, co to je merlot, a jak chutná.

líbí

07.04.2013 14:49:36   Aťan

Merlot je tradiční, velmi oblíbená, středně pozdní až pozdní moštová odrůda révy vinné (Vitis vinifera), určená k výrobě červených vín. Pochází patrně z francouzského regionu Bordeaux, kde vznikla spontánním křížením odrůd Magdeleine Noire des Charentes a Cabernet Franc.

Ve "Sklípku u Joa" je ochutnávka vín odrůdy Merlot denně od 16.30 hod., ..většinou o tom Joe neví. :)

http://old.vinarstviukaplicky.cz/galerie/x_img_6129_l.jpg

líbí

07.04.2013 15:13:53   VEDz RVAHEs

Děkuji. Musí to být skvělé. Škoda, že jsem to nevěděl dřív. Teď už radeji nepiji ani nealkoholické pivo.

líbí

07.04.2013 15:54:55   Jeněcovevzduchukrásného

To já jo.Nejlepší je nealko Radegast, ale je již dost drahé.Dnes je méně peněz, méně muziky, a tak jsem přešel na levnější nealko 5,5 a jmenuje se Betold, a je fakt chutný.

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.4 ⋅ Facebook ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel