Poznámky k životní etice

Poznámky k životní etice

Anotace: Touha byt vysloven a lovna sít pocitu budoucnosti

...jedina pravdivost v hloubce psaní. Zachycení obrazu. Opravdu o pravidelném důvodu zachytit skutečnost a to co ted proziva. Na stránkách románu minulost a dnešní oběd. Polévka z medvědi ho česneku s chlebíčky. Pustim se do ni.

 

Touha byt před obrazem pravdivého dila. Vylicit velkou fikci ktera pomáhá vyrovnat se s realitou. Autobiografický předěl, semibiograficke modely, polyfiktovni módy,  zastřešující obraznost.syntéza film. 

...

jen jeden soubor. Zpátky k tužce a papíru.☺

-----

Zpátky k estetice hudební produkce a digitální audio manipulace a s tím spojenych volnych myslenkovych a aktivne uživatelských procesu uvnitř datového prstence na mem hardisku. V prve řadě podotnu ideu spojenou s distinkci projektových rad. První je osobní projekt audiovizuálního mýtu, masa relativistickeho záření stepena inteligenci a kreativitou telesa zvané Scy Poematika. Toto těleso má vybírat dopředu a byt signifikantní vysokou tvořivou energii a myslenkovym útokem sonickym invazi a ohrazovym experimentálním zhustenim přítomného světla. Toto těleso se vydeluje a kryje s projektem U3H! Pro který je společný skupinový podtext a živá elektronicka performace ovšem s důrazem na dominantní stránku recepce a recepty jak vnímat přicházející a diverzni zvuk a hudbu 'z budoucnosti a budoucnosti' další stránkou je proces vyvinutí určitého zvuku s předem vytipovanych zdrojů esteticke slasti a kolektivní vibrace. Tento zdroj je membrána a její další množinou je sound k příběhům a filmům které ti bezi   hlavě a které jsou společné nejmladší generaci, cybergeneraci tvůrcům viralnich skulptur a kolektivního mediálního odkazů pro budoucí generace. Tento odkaz budu tímto dilem tribut pokusem a hnát jeho vlny na okraj masove kolektivní energii, futurizovat ji, Scy si klade za myšlenkový cíl posunout tento koncept dále veřejnosti rozpracovat jej a posunout jej dále do budoucnosti, obecna relativisticka teorie futurizovanych mas vyjádřena a manifestovana sonicky a všemi dostupnými prostředky jake tato doba zná a bude zná. Pro živou produkci v rámci U3H se plánuje vytvořit několik skladeb které budou vycházet s Loopu známých a přednich producentů doplnenych samply ze špičkových scifi sound desing sample packu od glitchmachinu, tak vznikne nova stredoevropska fuze soundu, Ivanov -Billain - U3H - Foley - experimentální vesmírné Narace za mixem a její paralely, jakasi volna nadace pro novou sortu příběhu, nadace stigma a trilogie sil působících uvnitř skupiny-vstup do evoluční cyklicke myšlenkové studnice lidstva. Ambivalentni procesy těchto ambicí se snoubí s bytostnou tvorbou po probuzení nových příležitosti k tomu jak zastřešit tyto snahy - nove volne funkce formy a struktury dostupne exprese. Jádro životní energie a udrzitelna mapa budoucnosti. ..

 

Poznámky k cyklu alba generalizovane zmutovane konvulze - 

První složkou z projektu představení nového lokálního soundu a do ni možné implementace volnych lyrických skulptur - - - paměť času a entheogenni kryogeneze - upload sede hmoty mozkove do vesmíru a její AI upgrade - 

Salviatron - tronicke gridy usecnost sonickych sample peruti energie volnych hnuti - úvod ze samplu hry dark souls a Halo pote foley ve space camel X hrátky s hlasem v čase pote Loopy od Dustyho Funguse (budoucí investice z twist loops) - double drop a na závěr examinace a surgery intrikistni mapa Macrosfery a DarkMorpha *dostupných mapping mashu pu!

Dark Souls deepova verze triminutoveho triumphu výseč Clifforda Browna a úryvky s Egan a a Chianga. Závěr psychedelicke vibrace. Branicni hlasy. laso Edison. 

...

Epson ipso fakto zminit páteř celého soundiandy, se všemi zebrovymi klenbami subzebrovanim a a celostnimi čepy. K teto představě doplnit scény ze života mytickeho meziplanetarniho hrdiny, krále z měsíce Io, Encounter a Bloma, dvou rivalskych bratrů, tento hav se měni na obrovskou bitvu dobrých a zlých sil. Fantasticka ruka tak hledá neviditelnou oponu za kterou se sama mezi osobnostmi tweakuje budoucnost.

Do toho se mísí paralelní invence. Dechove cykly a nástroje World fuze s hudbou s Biomorpha. Se všemi těmito patterny se vydeletuje zahrada ve které se schazi odvaha a touha po vypravnosti...

 

Poznámky k produkci experimentálních krátkých filmů.

stavební kameny nejasne temné obrazove textury. Film s jednotlivych flow. Löw energie samplu subliminalni a atomalni rezistence. Hlas se tak vrstvi a simuluje schizoidni rozstep přibližuje tak mysl choreho premyslejiciho pod více znaky v nekolikacetne identitě ty se snoubí v tropickém ohnisku básníka který má v sobě jádro sdelnosti.

Erb nebe je lyricke spektrum trojhlase variace na příběh vypravenY volnymi asociacemi na příběh na sdileni myšlenky o tvorech a pocitech o dojmech a impresich. Prach koni je potom expresionistickou básní surrealistickeho zvukové manipulace a obrazových kontrastu.  Zde se uvolňuje nova vize. Z te vyroste další. Vyprodukovany materiál pak představíme divadlu ve formě obrazove juxtapozice a extatickych hereckých promluv a pomlky vyrazne prvky mlčení prázdnota únik od civilizačního šumu deformovanych vibrací...

 

Autor Happyyz, 29.03.2016
Přečteno 742x
Tipy 2
Poslední tipující: tall&curly
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Skvělé poznámky!

30.03.2016 15:44:26 | tall&curly

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí