Poklady duše

Poklady duše

Anotace: Kdo hledá, ten najde...

Kdo hledá odpovědi na otázky tajemné, ať se zeptá nejdříve své vlastní duše, kde celé stvoření dlí. Vše jedním jest, tak zní zákon odvěký. Proto prozkoumejme ten malý vesmír uprostřed nás. Rozuzlení našich příběhů se záhy objeví.
Autor Moorwet, 07.01.2019
Přečteno 530x
Tipy 4
Poslední tipující: Frr, Amonasr, clarysa
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..rozhodně !..však pozor, abychom nakonec jen "neřvali do duše své duše" /citace F. Picabia/ ST* :-D*

08.01.2019 16:22:11 | Frr

Najít jednu odpověď vyvolá ještě víc otázek...Tak funguje náš vnitřně vědecký civilizovaný přístup. :-) Ano. Je to jedno. (I tahle věta se dá různě vykládat!:-) ps: Naše podvědomí si s námi nechce vykládat! Asi si hlídá poklad. :-) Promiň moji ironii.

07.01.2019 12:00:38 | Lighter

Očividně jste odborník na práci všeho druhu. :-) Já tady rozhodně nepopírám vědu a už vůbec ne výdobytky moderní civilizace. Tak naivní či hloupá zase nejsem. (Ostatně studium jsem ukončila s vyznamenáním).:-) To jen tak pro informaci. Můj záměr je úplně jiný. Literatura se tuším stále řadí mezi umění, a to je to, co se tu snažím prezentovat. My lidé jsme prostě různí a zároveň jsme si až moc podobní. Ano všichni tu hezky pospolu žijeme v té naší pospolité společnosti plné techniky,logiky a všemožných dobrých i špatný zákonů. A jaksi v tom věčném shonu zapomínáme na stanovení si svých vlastních hodnot a představ. Naštěstí existují ještě tací, co se s tím snaží něco dělat. Můžeme to nazvat prostě duševní hygiena. Ironie či sarkasmus je fajn. S tím musím zcela souhlasit. Ale je to asi jak s léky. Vždy záleží na dávce a způsobu podání. Když to teď píšu, tak mi věřte, že se usmívám. Ne, že by mě tak pobavil Váš komentář. Prostě si říkám, jak už kdysi údajně pravila moudrá královna Sybila: "Nic nového pod sluncem." Takže krásný den a hlavně s úsměvem. :-)

07.01.2019 12:41:32 | Moorwet

Umění čeho...? Toxikologie obsahu..? Slova, slova jsou poklady duše...:-)Marnost nad marnost, když jsem vás nepobavil ani ironií...:-))

07.01.2019 12:50:37 | Lighter

Někdy si říkám, co vlastně stojí za těmi našimi slovními přestřelkami? No to mi asi neprozradíte, že? Nebo snad ano? Dobře, uznávám, očividně trpím grafomanií a o uměleckých formách nevím zhola nic. A info: Nepředchází snad slovu myšlenka? A není aspoň o chlup lepší myslet pozitivně, samozřejmě v mezích dané normy? Marnost, jj to znám taky. Poněkud depresivní náhled na život měl v okamžiku psaní ten pán nebo ne? Toť opět jedna z těch věcných otázek. Mimochodem byl údajně mimo jiné také velmi dobrým a aktivním mágem. Ale to jsou zřejmě pouze pověry. No staré časy byly prostě o chlup jiné. Nechcete jednoduše zakopat válečnou sekyru a dělat si každý to své, ať už to umění je či není? :-) Já bych byla docela pro. Ale možná jé to pouze MARNÁ nabídka...

07.01.2019 13:10:01 | Moorwet

Slovní přestřelky? Tak se dnes říká komunikaci? :-)) Já prostě rád o tom, co čtu, přemýšlím...tak se za to omlouvám.:-( Ale ironizovat je lidské. Podle reakce na ironii se vidí, co je člověk zač. Starší časy byli co se týká svobody slova normálnější a svobodnější... "Někdy mám pocit, že u žen slova nepředchází myšlenka." Třeba tahle ironie, co mě právě napadla se dnes nesmí snad ani veřejně napsat, je to genderově nevhodné až šovinistické, dříve to byl nevinný ironický lidový humor. Dodávám, že je to vtip, ne můj názor.

07.01.2019 13:21:22 | Lighter

Teda teď jste mě dostal. :D Když mi to jako méněcennému stvoření ani nemyslí, tak jsem vlastně v pohodě. Nic mě netíží, vlastně ani nemám vyvynutou nervovou soustavu. Neuronů mi nebylo dopřáno, sinapse marno hledat. Tak si říkám, jaký to div, že mi ty slova samy skáčou na displej. Tohle je malinko přes čáru, nemyslíte? Aha, muži vlastně myslí. Jak objevné,bohužel. A teď vážně: Nenutím Váš číst ty moje "bláboly". Ale klidně ty hlouposti čtěte dál. A přemýšlejte si u toho jak dlouho a jak aktivně chcete. Myslím si, že už pomalu tuším, kde leží ten zakopaný pes. A ještě vážněji: "Pokud je to možné, hledejte LÁSKU, ano tu s velkým L. A pokud se Vám jí již dostává v hojné míře, poděkujte za ni komu či čemu vlastně věříte. A dál se mi už víc psát nechce, takže se s dovolením odmlčím a budu si v tichosti NEPŘEMÝŠLET...

07.01.2019 13:41:37 | Moorwet

Pěkná diskuze. Myslím, že si rozumíme a to je nejdůležitější.:-) Ano, muži někdy myslí i hlavou, takoví jsou výjimeční. :-)) ps: Já jsem žádného psa nezakopal! Tím pádem ani sekeru nevykopal...:-)

07.01.2019 14:17:25 | Lighter

Hezky napsané..

07.01.2019 11:12:00 | clarysa

Moc Vám děkuji. :-)

07.01.2019 11:38:00 | Moorwet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí