(teorie všeho a praxe ničeho)

(teorie všeho a praxe ničeho)

 

 

♪♪♪



Nejhorší je pro filozofa, když po něm hlupáci stále chtějí, aby něco vymýšlel, říkal, psal.

Nového. Světoborného. Důležitého. Podstatného. Obecného. Ale je to stará věc, že

už od počátku lidstva vlastně není "nic nového pod sluncem". Tak studuje všemožné

teoretické podružnosti, detailnosti a nepodstatnosti, a pak o nich vykládá složité

a velmi odborné teoretické blbosti. Ale stejně to nikdo nepozná.

Že stále ví, že nic neví.

 

 

 

 

Autor Lighter, 24.11.2023
Přečteno 109x
Tipy 7
Poslední tipující: Lesní žínka, jort1, Žluťák, mkinka, cappuccinogirl, Frr
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, tak ten song, to je děsivé. Má vnoučata milujou techno. A to jednomu je 3,5 roku a druhé je 1,5 roku. Šílenost. Divná doba. Moje stará teta říkávala-já už tomu světu nerozumím. A to byl rok 2001. Existují vůbec ještě v dnešním světě filozofové? Já myslím, že ti praví už ne. Jen ti, kteří si na ně hrají...a jinak- ráda Tě vidím:-)

25.11.2023 12:20:48 | Anděl

Díky, taky tě rád vidím. :-) Ten song je z roku 1978, tenkrát asi legrace, dnes aktuální varování před hrozbou AI...Která filozofy plnohodnotně nahradí! Konzumní filozofie prodeje je jediná správná pro dnešek. :-))

27.11.2023 13:44:02 | Lighter

tak mě napadá, že se vlastně toužím dostat do stavu: a teď už nic vědět nepotřebuju. ... aspoň v nějaké oblasti. :-)
Protože na druhé straně mám pocit, že bych měl vědět mnohem víc, než kdy vědět budu. Teď si vlastně řikám, jak poznání, poznávání a touha po poznání jsou tři dost odlišné věci.

25.11.2023 02:21:25 | ewon

Přesně tak. Přesně tohle dnešní doba zneužívá! Požaduje po člověku nemožné. A nelidské. Aby byl rádobyodborníkem ve všem, co v životě dělá a potká. Jinak nebude úspěšný, když všechno neví a všemu nerozumí! Musí si sebevědomě myslet, že "vím, že samozřejmě víc než ostatní vím!" (informační tyranie?) Jinak ho jiní větší (vzdělanější?) odborníci zase ošulí, v čemkoli...:-))

27.11.2023 13:53:57 | Lighter

...ještě že aspoň něco ví..jinak by byl pěknej blbec...;-)

24.11.2023 15:48:05 | Marten

Přímo AI blbec, co všechny informace zná a přesto tomu dohromady za mák nerozumí. :-)

27.11.2023 13:45:04 | Lighter

Pokud to po filozofovi chtěj jen hlupáci, pak klidně může ubrat... bo oni to stejně nepoznaj :-)

24.11.2023 13:53:20 | cappuccinogirl

Naopak musí přidat! Trocha nesrozumitelné odborné terminologie se vždy hodí. Je třeba být moderní. Oprava postmoderní. :-)

27.11.2023 13:46:32 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí