(stáří duše)

(stáří duše)

 

♪♪♪


Na stáří jsou nejkrásnější už jen staré krásné vzpomínky. Na všechny a všechno,

co a jak bylo. Dokud paměť ještě slouží, nic nového už si není třeba pamatovat.

K čemu taky, budoucnost už přece byla.

Čas je oka mžik.

 

 

 

Autor Lighter, 02.11.2021
Přečteno 273x
Tipy 4
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Ucitelskej, mkinka
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

co jsem to jen chtěl*... aha, přijdou hosti, oběd s přáteli z prožité budoucnosti :)

05.11.2021 12:34:53 | DvorskyJan

Díky, to je krásné. :-)

08.11.2021 12:56:01 | Lighter

:-)Stáří, i to může být pěkné:-)Pokud jsi realista, musíš uznat, že vše je stvořeno z mikročástic a defakto je vše jen přelud.Pak tu ovšem máme Svět Duchovní, nanejvýš realistický, který jistě Všichni poznáme.Smrtí NIC nekončí, naopak, no, co Ti budu vyprávět, sám to jistě poznáš.:-)

03.11.2021 17:56:55 | Jeněcovevzduchukrásného

Díky za nábožný humor, ale tím netrpím. A v nebi budu věčně mladý a zdravý? Zázrak, hósana...:-))

04.11.2021 11:23:18 | Lighter

Bude to Tam Nepopsatelně Překrásné, potkáš se Tam se všemi svými blízkými co už nejsou s Tebou, a tak se není čeho bát, smrt nás pouze osvobodí od tohoto zkaženého světa, nebudeme se stačit divit.Jedno je však jisté, bude nutno oddělit dobré zrno od plev.Nechci soudit Hitlera a jemu podobným, ale čistka tam bude jistě spravedlivá.:-)

04.11.2021 16:14:11 | Jeněcovevzduchukrásného

I kdyby Nebesa ubytovávala hosty, bylo by tam prázdno...Ani my nejsme čistí. :-) To už je praděpodobnější, že v odpadišti Pekla se všichni potkáme...:-)) Dětským představám o dobru-zlu zdar.

05.11.2021 11:18:45 | Lighter

Však uvidíš.Až poletíš temným tunelem, budeš asi zmaten, ale pak si možná možná i vzpomeneš na naše psaní a to tě uklidní:-)Opět doporučuji začíst se do knihy Život po životě od Dr Moodyho.:-)Ano, je pravdou, že nikdo na celém světě není absolutně čistý a svým životem zde se asi očišťujeme.Podrobnosti opravdu nevím:-)
spoléhám na to, že náš Tvůrce je Láskyplný a nej, nej, Nejdokonalejší.:-)

05.11.2021 12:21:45 | Jeněcovevzduchukrásného

:-))Promiň, nábožné představy jsou vždycky úsměvně krásně fantastické, rád se jim směji a proto nemůžu do kostela, tam se to nesmí...

08.11.2021 12:54:33 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí