(každý špatný kandidát)

(každý špatný kandidát)

 

♪♪♪



Špatné vlády jsou všechny stejné, závisle loajální. Skládají se podle loajality názorů k

vládnoucí klice: podle loajality k její politické ideologii, podle laojality k jejím bohatým

neveřejným sponzorům, podle loajality k jejím nad-vládnoucím geopoliticky světo

vládným pánům, a zásadně nikdy ne podle prosté úrovně odbornosti, životních

zkušeností nebo manažerských schopností, protože by to mohlo být názorově

kontraproduktivní k bezohlednému prosazení ekonomických vládních cílů.

 

Dosazený do funkce žádné požadavky nemusí splňovat, pokud má plnou politickou

podporu a ideologicky prověřenou důvěru! Platí to v každé době a společenském systému.

Osvědčené technologie ideologické moci se totiž nemění! Zvláště v demokracii

je to na pováženou, jak krásně takové vládnutí nefunguje. Tedy jak pro koho!

Záleží ke které straně se přidáte, protože každá vláda rozděluje společnost.

 

 

 

Autor Lighter, 21.11.2022
Přečteno 173x
Tipy 8
Poslední tipující: lesan-3, Narragan, Krahujec, Fialový metal
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"Záleží ke které straně se přidáte.." (oříšek myšlenky)
Lidičky, neodstavili jste po mecháči koumouše a estébáky na padesát let? Chyba! Dneska jsou to "Nezávislí", tak se nedivte. Čeká snad tuto zemi vojenská junta?
A já už se nedivím, že i v Celovci /Klagenfurt am W../ zvítězili teď komouši s 31pct a posílili sekyru městečka na 1,6mld.Euro.
Východisko je, jenže koho to zajímá...

21.11.2022 20:46:19 | lesan-3

Souhlasím, komunistická strana se měla ihned zrušit a všechny papaláše povyházet z oken, nebo minimálně z úřadů. Jenže by to nebylo vůbec sametové. Havel a spol. tenkrát na té tříhodinové tajné schůzce (o které se mlží dodnes), to předání moci vyjednal s Adamcem jinak, no...Takové východisko zvolili. Málokdo si pamatuje, že prezidentem byl Havel poprvé zvolen všemi komunistickými poslanci jednohlasně, pod Adamcovým bičem! Nic revolučního v tom nebylo. Proto je oslava 17.Listopadu dodnes pro pamětníky hořkosladká.

22.11.2022 11:54:00 | Lighter

Já nejsem pro kandelábry. Řešením bylo obestavit movité a nemovité položky a to i zpětně, pokrátit prebendy-důchody a vystěhovat ze zkonfiskovaných baráků rudé dareby. Jakmile podal Havel ruku Adamcovi, bylo špatně. Vždyť ho málem ve vězení zabili!
Umím si velice přesně představit, co by si natahal Pavel na Hrad. Udávat vlastní lidi, to totiž byla práce VKR. Jediná rozumná šance, dát tam mladého a vzdělaného člověka.

22.11.2022 20:22:07 | lesan-3

Tak to máme stejný názor.

Smysluplný výběr kandidáta mezi agentem, agentem, akademičkou, odborářem a ostatním komparsem nevidím. Stejně si myslím, že přímá volba presidenta byla přímo PROTIÚSTAVNÍ politická polistopadová chyba. Asi si rádi hrajeme na američany, ale ti mají úplně jiný politický systém. Presidentský na rozdíl od našeho parlamentního. Už samotná existence funkce presidenta není systémová, byla dělána tenkrát účelově pro Masaryka.

23.11.2022 11:09:09 | Lighter

Ty asi nebudeš moderátor ČT :D

21.11.2022 19:56:09 | Narragan

To bych ani nemohl být, mám vlastní názor. :-)

22.11.2022 11:37:38 | Lighter

K moci a do politiky se dostanou pouze psychopaté, kteří jsou excelentními řečníky a ovládají psychologii.Jejich herectví je skutečně bravurní, kdy po celé věky píší dějiny...pod vládou ještě vyšších psychopatů, kteří to vše řídí...samozřejmě pro svůj zisk a slávu. Veškerá vláda je nebezpečná...od Alexandra Velikého...Napoleóna...Hitlera až po Putina. Jsou a budou to vždy osobnosti, které slovy manipulují. Bohužel lid český je natolik měkký, že je z hradních oken nevyhodí.

21.11.2022 18:07:33 | Krahujec

Tak lidé už od pradávna vymýšleli své utopie, jak by vše mělo ideálně být. Ale stále dokola se ty představy bortí v realitě na nedobrých lidech...

22.11.2022 11:41:23 | Lighter

podle mě je tento systém překonaný a nefuknkční..ideální je něco jako konstituční monarchie...stálá reprezentativní hlava státu, třeba i volená, bez větší výkonné moci, a pod ním výkonný aparát zaměstnanců státu... s plnou odpovědností za výsledky...prostě top management. Žádní volení šašci, kteří se za obří prachy jen špulí v TV a nerozumí ani tomu, jak na svém ministerstvu najít kantýnu

21.11.2022 14:31:08 | stormeater

Souhlasím, ale žádný systém nefunguje bez lidí. A ti nejsou na patřičné osobnostní úrovni. Kde takové hledat? Dobří kandidáti sami v lese nevyrostou...:-)

22.11.2022 11:44:43 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí