(konsolidace demokreaturní)

(konsolidace demokreaturní)

 

♪♪♪


Demokracie má vždy problém s nedostatky většin. Selhává na nedostatku většiny

inteligentních, odvážných lidí, protože každé tupé stádo táhne vždy za největším

Volem, zbabělí ovčané před nejuštěkanějším

Vlčákem. Volí Vůdce.



 

 









ps: "Konsolidace (z latinského con-, dohromady a solidus, pevný) se používá ve smyslu upevnění, ustálení, uspořádání, stabilizace." Můj komentář: Při volném výkladu může znamenat i "upevnění moci", třeba politicko-ekonomické jako dnes. Není to tak dávno, co se tomu říkalo Normalizace, i když šlo o jnou ideologii, tenkrát levicovou, nyní pravicovou.

Autor Lighter, 12.05.2023
Přečteno 112x
Tipy 6
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Iva Husárková, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak se říká, demokracie je to, když dva vlci a ovce hlasuje o tom, co bude k večeři.)

12.05.2023 16:07:33 | Constantine

To je přesná trefa. Díky za tvůj humor. :-)

13.05.2023 13:08:05 | Lighter

přesně tak...proto je v čele jedné většiny uslintaný inťoušek z brnele, v čele jiné slovenský přivandrovalý estébáček, v čele další školený agent - záškodník a a tak bych mohl pokračovat dál...problém je totiž v tom, že politika je činnost výdělečná a nenamáhavá, poměr potu a dřiny k zisku je fantastický. Proto přitahuje šmejdy a zmrdy, charakterově pokřivené svině a pazgřivce, kteří sice mají plné držky obecného blaha, ale zásadně sledují jen to své.

12.05.2023 14:08:56 | stormeater

Tvrdím, že politika by se měla dělat zadarmo. A každý politik by zvolením souhlasil po dobu své funkce s permanentním "protikorupčním" policejním sledováním. Ve vlastním zájmu. Politik přece před veřejností nic nemůže tajit, je z definice zástupcem veřejnosti, tak jak by mohl na to vůbec pomyslet. :-))

12.05.2023 14:16:05 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí