(metro(šampón-)sexuál(-ek)

(metro(šampón-)sexuál(-ek)

 

♪♪♪


Mnoho dnešních mladých mužů se obléká a chová jak parodie na gaye, ale nejsou, jen jsou vychováni a vystylováni maminkami jako navoněné princezničky.

 

 

 

 

Autor Lighter, 13.09.2018
Přečteno 616x
Tipy 5
Poslední tipující: Jort, ElaJah, Avola, Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nechápu, proč je to v sekci humor, když to není vtipné, ale trapné. Předsudků je v tom požehnaně. Jedna věta a tolik zla a hlouposti v ní. Jestli ti urážky přijdou zábavné, tak jsi opravdu nebetyčný hlupák.

14.09.2018 17:29:37 | tall&curly

Děkuji za komentář, prozrazuješ v něm na sebe mnoho. Minimálně nepřímo nedostatek smyslu pro humornou nadsázku. Nebo přímo ukřivděná maminka, která má styl a úroveň ve výchově? (Promiň, už na tebe zase používám nemístnou ironii, já se polepším)...:-))

14.09.2018 20:27:45 | Lighter

Dvě obvyklé odpovědi na kritiku: "nechápeš legraci" a "jsi potrefená husa", to jsem tu zažila už mnohokrát, nuda.
Už v minulosti jsem ti psala, že takhle se humor ani ironie nedělá. Jsou to jen urážky a předsudky.
A nebo mi vysvětli, v čem tedy tady konkrétně ta sranda spočívá? Ale od tebe odpovědi nikdy nepřijdou, to už taky víme.

15.09.2018 10:55:03 | tall&curly

To se mýlíš. Dělám si legraci přesně z tohoto: jak je hloupé a trapné, když se gayové zpodobňují ve filmech, médiích jako rozmazlené fňukavé módně vystylované slečinky s vysokými plačtivými hlásky. To je hloupé klišé. Můj vtip ale není o tomhle, ale je založen na tom, že se tomuto klišé mnoho dnešních mladíků, co nejsou gayové, v mnohém velmi podobá! Je to ale způsobeno něčím naprosto odlišným: jsou vychovány moderními maminkami (tátové mají velmi, velmi málo času, často i nezájem), ale jejich příliš starostlivým přístupem a výchovou se z nich stávají spíše zjemnělé slečinky podobné těm mediálním "parodiím na gay". Přesně na této "paradoxní podobnosti rozdílného" je moje ironie založena. :-) Teď mi prozraď koho jsem urazil a jaké předsudky mám...:-))

15.09.2018 11:09:15 | Lighter

Pořád tam nevidím tu srandu. Pokud ti vadí ten předsudek o gayích, proč s ním dál pracuješ? Píšeš "parodie na gaye", to tedy ve světle tvého komentáře nedává smysl. A tu srandu tam taky nevidím. Navíc urážíš ženy, protože tvrdíš, že ženy vychovávají "navoněné pricezničky", což jsi ještě umocnil kontrastem s "tátové mají velmi, velmi málo času, často i nezájem". Pak tedy říkáš, že ženy-matky předávají svým synům ženské atributy (dle tvého černobílého vidění) a tyhle atributy jsou méněcennější než ty mužské (už jenom volba tvých slov - slečinky, princezničky), protože jsou - dle tebe - zdrojem výsměchu (proto jsi asi napsal svůj domnělý humorně ironický text).

27.09.2018 16:02:34 | tall&curly

Myslím, že ten problém je na tvé straně, s tvým výkladem nesouhlasím; já nikoho neurážím, ale ironicky kritizuji. Nechápu jen, proč nechápeš ironii na tohle téma. Metrosexuálové mi připadají hodní vtipu, protože když je "ironizuješ", tak "urážíš" ženy i muže zároveň! (Jemná ironie, doufám.) :-))

01.10.2018 12:47:26 | Lighter

Já myslím, že problém je na straně tvého textu. Já tam tu ironii nevidím. Čtu tam urážení žen, protože jejich atributy jsou líčeny jako nežádoucí a ještě jsi do toho zamotal gaye.
Proč by muž (nebo jakýkoliv člověk) nemohl být takový, jaký chce? Proč je nutné toto ironizovat? Protože se ti to nelíbí? Chtělo by to, abys provedl svou vlastní reflexi a přestal si myslet, že ty a tvé předsudky jste míra všech věcí.

02.10.2018 12:41:57 | tall&curly

Moje soukromé předsudky? Co to po mě strašného chceš? Předsudky všech lidí jsou základem každé společnosti! Bez nich by nic řádně nefungovalo a lidé by se neměli o čem ani bavit! :-))) (Ironie samozřejmě.)

02.10.2018 16:59:14 | Lighter

Něco na tom je.

13.09.2018 15:36:48 | Jeněcovevzduchukrásného

Když dnes všichni chtějí být za každou cenu "moderní"...I kdyby to znamenalo vypadat jak blbec! :-))

14.09.2018 12:44:17 | Lighter

To je pravda, už jen ty mužské účesy:-) a kalhoty, které visí skoro do půlky zadnice :-)))

14.09.2018 13:44:43 | Jeněcovevzduchukrásného

Móda je nekonečně kreativní, ne? :-))

14.09.2018 13:56:17 | Lighter

:-)Asi ano, v každém případě se někdy tomu hodně zasměju:-))

16.09.2018 20:37:21 | Jeněcovevzduchukrásného

Já se zrovna hodně nasměji módní vlně "retra"! :-) Když vidím jak jsou mladí vystylovaní neboli nabarvení a roztrhaní např. jako punkáči z osmdesátek nebo např. jako kdysi totálně nevkusně křiklaví diskomeni z devadesátek, tak se za břicho popadám, jak jsou mladí zase "originální". :-))

17.09.2018 10:55:58 | Lighter

Za nás byli akorát vexláci v koženejch bundách a v botách do špičky, somráci s žebradlem přes rameno a pankáči s čírem.Dnes mají větší rozsah oblékání a někdy je to opravdu prdel:-))

19.09.2018 20:01:20 | Jeněcovevzduchukrásného

No jo, to si pamatuji. Ještě aby se nevrátila móda žebradel, to bych asi už nepřežil. Smíchy, protože jsem je taky nosil. :-))

19.09.2018 21:26:01 | Lighter

Jo, a za chvilku je tu zima, a k žebradlu ještě důchodky :-)).Nevím ale jestli se dnes seženou.:-)

20.09.2018 18:46:22 | Jeněcovevzduchukrásného

:-))

21.09.2018 12:24:09 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí