(ateistův důkaz boha)

(ateistův důkaz boha)

 

♪♪♪


Bůh je věčný a dokonalý. Jen lidská hloupost je ve své nekonečnosti a věčné

stálosti dokonale bohu rovna. Naším božstvem je sama blbost lidská!

Je přece kořením života.

 

 

 

 

Autor Lighter, 06.12.2021
Přečteno 266x
Tipy 3
Poslední tipující: Iva Husárková, paradoxy
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...už věřím!...;-)

06.12.2021 21:41:46 | Marten

Tomu nevěřím! :-))

07.12.2021 11:07:52 | Lighter

Hm, je to hlavně o pokoře, uznat, že by mohl být někdo dokonalejší nežli jsme my sami.

06.12.2021 17:05:31 | Jeněcovevzduchukrásného

Jsme stejně dokonalí jako vesmír kolem, jsme vesmír. :-)

07.12.2021 11:08:32 | Lighter

:-)Jsme lidské bytosti Stvořeni Stvořitele k Jeho obrazu a Vesmír, a vše zhmotnělé tak dokážeme vnímat, dokážeme o něm o všem přemýšlet, dokážeme milovat a v protikladu i nenávidět, zkrátka nejsme zvířena.Vše co existuje by bylo bez lidského bytí, bez lidského vnímání skrze Boha celkem zbytečné.Život je krásný a to i přesto, že se i občas zatáhne:-)

09.12.2021 19:18:21 | Jeněcovevzduchukrásného

Člověk je vyvolený tvor(?) a vlastní svého Boha(?), který jen jemu musí sloužit? Ubohé, zcestné a zaostalé myšlení. Zvířata a vše živé v přírodě přece cítí a myslí stejně jako člověk. :-))Mimochodem vesmír je celý živý. Ale na pochopení této prosté skutečnosti nemáme dost inteligence...Žijeme ve svém umělém světě.

10.12.2021 11:29:48 | Lighter

I Bohové nejsou věční, třeba pohanští, měli smůlu. Třeba když je poblíže vodopád Detifoss. Ale to je v daleké zemi, to se nás netýká.
Ale jinak, chlape, máš štěstí! Třeba ve třetím výroku vložit souslouví "v prezidentálním teráriu" to bych nedoporučoval, to by bylo o šajstli...
Vlastně i editor je pašmatlanej. Protože můj vrchní editor zastává výklad, že souslouví se píše dohromady a měkce. Třeba i to někdo shůry objasní a taky nařídí?

06.12.2021 12:42:17 | Lesan-2

Líbí se mi řecký přístup. Když vybraný bůh neplnil, co na něm v modlitbách chtěli, tak mu zhurta příště v chrámu vynadali! A šli žádat jiného boha. Každý nezdar na bohy svedli! Ale zase jejich sochy prý barevně malovali, oblékali, dávali jim dary, jídlo, pití-takový lidský přístup k nim měli. :-)) (Vrchního velitele v bezinfekčním teráriu máme na světě jen my. Všichni nám ho závidí...:-D)

07.12.2021 11:18:46 | Lighter

Člověk nemusí Bohu sloužit, věřit v Něho, má na výběr.Ty se jistě každý večer nemodlíš, jelikož se ti to zdá absurdní, ale jsou miliony lidí, kteří tak činí.
Bůh nikoho nenutí, aby v Něho člověk věřil, ostatně i ty si se rozhodl nepřijmout Ježíše, pro tebe je to pouhá historická postava, která žádné zázraky(Lazar atd)nikdy nečinila.Zvířata jsou jistě chytrá, ale nejsou moudrá, nedokáží nikdy co dokáže člověk, viz vesmírná stanice, lidské umělecké počiny,
člověk není zvíře ano je nad ním.Jeden Velký rozdíl mezi zvířenou a člověkem však je, a to, že člověk pro mrzký peníz, půdu a majetek jako takový je ochoten jeden druhého zabít a to bez velkých zábran:-(.Avšak nemůžeme všechny lidi házet do jednoho pytle.Jsou i lidé obětaví, nezištní, hodní a mírní a podle mého i tito lidé, kteří třebas ani nevěří budou odměněni.:-)

12.12.2021 17:11:23 | Jeněcovevzduchukrásného

Odměnuji se sám, ještě za života, chovám se lidsky. Jako mladší jsem přijmul Budhu, ale to byl člověk...:-)),ale slepě věřící následovníci z církví něho dělají pitomě se usmívajícího plastikového bůžka, to přesně nechtěl. Ani být velký zlatý idol. Jsem staromódní, věřím přírodě a věřím na člověka, teda na to lepší z něj, jsem myšlením něco jako "ateista se sklonem k filozofii tantry, racionální humanista a ekologický terorista", abys konečně věděl s kým máš tu čest! :-)Neboli mě o ničem přesvědčovat nemusíš, já jsem přesvědčený...

13.12.2021 11:01:40 | Lighter

Hm, ale já Tě přesvědčovat opravdu nechci, píši akorát to, jak to vidím já.Nepopírám ale, že, kdyby se stal zázrak(v Tvém případě Velký Zázrak), a Ty jsi uvěřil v Ježíše, tak bych byl za to rád.Znám osobně lidičky, kteří začali věřit, Až kolem čtyřicítky, a do té doby byli racionální a vůči víře skeptičtí.A to je pro mně Velký Zázrak.No, a pak, že zázraky se nedějí:-)

14.12.2021 16:43:29 | Jeněcovevzduchukrásného

Já sám jsem Zázrak! :-) Musím si z toho jako ateista dělat legraci, ale když jsem byl ještě mladší, hubenější a měl plnovous a dlouhé vlasy, říkaly mě starší paní, známé mých rodičů, ale občas i neznámé na ulici, že vypadám jako Ježíš sám...:-D

15.12.2021 12:47:48 | Lighter

:-))Přeji krásné Sváteční dny.:-)

15.12.2021 16:59:44 | Jeněcovevzduchukrásného

Děkuji moc, ale asi bys mohl chápat, že jako ateista neslavím tradice Vánočních svátků křesťanů. Ani jiných náboženství. Jen běžně lidově a navíc s odporem ke konzumnímu nákupnímu šílenství. Nemám rád ani jedno. Vlastně mám rád jen tradici rodinné pospolitosti. Takže tobě můžu popřát Krásné Vánoční svátky. :-)

16.12.2021 12:14:34 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí