(ženská anti-móda)

(ženská anti-móda)

Anotace: +(věnuji královně Alžbětě II., symbolu elegance)

Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie +

 

♪♪♪


Většina žen nemá v oblékání vůbec vkus! Hloupě se oblékají tak, jak se jim sobecky líbí

a vůbec je ani za mák nezajímá, co se na nich líbí mužům. Tak vůbec nemyslí.

Ale těm je to vlastně taky nakonec jedno; pokud je žena sexy, nezáleží na tom,

jak křiklavé neelegantní ohavné kusy hadrů má zrovna na sobě, oblečení je

přece vůbec nezajímá. Ani když si žena obléká typicky mužské oblečení

je dnes neodradí. Jsou přece moderní, všechno je jim jedno,

protože je vše možné.

 

 

 

 

Autor Lighter, 09.06.2022
Přečteno 236x
Tipy 4
Poslední tipující: šerý, Frr, Fialový metal
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..zato český muž, ten má vytříbený vkus, a tak ve světě platí za symbol elegance;):D

prosimtě co to má bejt todleto? ty - bojovník proti povrchnosti a řešíš svršky...???

10.06.2022 11:06:53 | Sonador

Náhodou český muž je nadčasově elegantní stále! :-) Vytahané tričko a seprané rifle jsou stále módní, in a cool a trendy, ne? :-)))

10.06.2022 11:08:48 | Lighter

Můj otec říkával, že pohledná, štíhlá žena si zachová půvab, i když na sebe oblékne šaty z pytlů od brambor.
Horší je to dnes v opačném gardu, kdy nesoudná dívka s velkým zadkem a silnými stehny, které se jí k tomu ještě rozebíhají do ixek, na sebě narve legíny. Jsem fascinován, že se s tím nese po ulici s nelíčenou pyšností. Tedy nic proti korpulentním ženám. Ale měly by mít trochu sebereflexe. I ony vyzbrojený střídmostí, rafinovaností a vkusem, by vypadaly mnohem přitažlivěji i elegantněji. No a chlapi také obdobně. Ale o ženách, jako ozdob přírody, by to mělo platit především.
Je to na dlouhou úvahu. Ale jen si přidám alespoň jednu doušku. Někdy mám pocit, že již pohledné ženy, tolik netouží se zalíbit jen mužům. Ale aby zejména triumfovaly vzhledem, mezi ženami samotnými. Stačí si povšimnout, jak se bedlivě vzájemně okukují. No jen se na to soustřeďte a uvidíte, že na tom něco pravdy je.

09.06.2022 23:35:19 | šerý

Ano, přesně tohle ironizuji. Každý ví, že ženská móda je dělaná pro ženy a hodnotí ji také jen ženy a líbí se především ženám. Mužů je lepší se neptat, ví každá inteligentnější žena. :-) A mám postřeh, že ženy často mění svůj vzhled, který se líbí mužům, jen proto, že se nelíbí jim samotným. Až se pak nelíbí vůbec nikomu. Ale už to té ženě nemá odvahu nikdo říct do očí, že to dokonale pokazila. :-) Prostě je to složité, ne každá je tak elegantní, že jí sluší ten pověstný "pytel přes hlavu"...:-D

10.06.2022 11:07:09 | Lighter

Bingo, tohle podepíši!* Je to tedy opravdu povrchní téma a skutečné lidské hodnoty, jsou fakt jinde. Ale elegance a vkus taky patří k životu - proč se tématu vyhýbat? Jasně, že jsou chlapi na tom s vkusem někdy obdobně. Ale jakmile se stane muž ženě blízkým, tak si jej "nenápadně a samozřejmě i v jeho zájmu" vmanipuluje do svých představ a k obrazu svému. Takhle neovlivní muž ženu ani náhodou! No, snad vyjímečně?
Ostříhá si mikádo, ve kterém se ti tolik líbila na ježka a řekne, že to dělá kvůli tobě, aby se ti líbila!
U mužů třeba jen trenýrky. Začaly být trapné a přišly slipy... a jsou už taky trapné. A poté boxerky, které mají také na kahánku díky a především, ve světové módě dominujícím gaiským návrhářům. Oblékneš li si dámské polo šňůrkové kalhotky, tak to faux pas ani moc není. Ale to je, jen jeden z příkladů. Samozřejmě, že si každý svobodně může dle svého a co mu sluší. Je to jeho věc. Ale ono se to řekne. Když tě okolí tituluje zaostalým dědkem a posměch ti trhá sebevědomí. Tak asi.
Si pamatuji u nás po převratě, tu euforii býti in. Byl jsem tenkrát v Praze a viděl nejednu rodinu, která si výrazila do Mc Donald's na nedělní sváteční oběd! Všichni od hlavy až po paty oblečeni v Adidas teplácích. Takový vidlácký módní trend. Měl jsem tenkrát návštěvu češky, která měla za manžela australana. On se před odjezdem zmiňoval, že je velmi překvapený, kolik u nás ve městech lidí v úborech sportuje. Jsem se ptal, co mu nato kamarádka češka odpověděla. "Co jsem mu na to měla říci? Že jsme tací burani."

10.06.2022 13:21:44 | šerý

Povrchní téma je dobré přesně k tomu, aby odhalilo hluboké předsudky. Třeba o spodním prádle...:-) Musím říct, že McDonald pro mě je odjakživa symbolem buranství a konzumu. Asi to bude tím, že mám rád dobré jídlo a ne podřadný globalizovaný fastfood. Tak nízko klesnout asi nechci. A jako celoživotní sportovec naprosto nechodím běžně na ulici ve sportovním outfitu. Užil jsem si totiž dresů a teplákovek dost odmala při trénování, zápasech a turnajích a soustředěních atd...Asi nejsem dost "lidový a módní", ale není to můj styl prostě, to se hodí na mladé lidi a to už taky moc nejsem. Někdy si rád namlouvám, že mám dokonce nějaký vkus...:-))

13.06.2022 09:56:32 | Lighter

Super dialog. Díky, Lightere*

13.06.2022 11:26:59 | šerý

Taky díky za tvoji diskuzi na úrovni. :-)

14.06.2022 10:57:10 | Lighter

Dívej se na to optimisticky.Tuhle jsem potkal paní ve středních letech, oblečená, neoblečená, zkrátka hastroš.Pozitivně jsem vyprskl smíchy, smích se nedal zastavit:-)Tak že pro mě a myslím, že i pro jiné spíše zábavné, pozitivní:-)

09.06.2022 16:36:40 | Jeněcovevzduchukrásného

Ale já se na to dívám pozitivně, jsou některé výjimky z "hastrošek". A muž se musí naučit říkat pozitivně neboli bez myšlení: "Tobě to dnes sluší." :-))

10.06.2022 10:59:40 | Lighter

:-)

12.06.2022 15:23:12 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí