(život je dost, ale čeho?)

(život je dost, ale čeho?)

 

♪♪♪


Život je ztráta času! Pořád je času málo, ztrácíme ho stále dokola.

"Spa-ním, žra-ním, sra-ním, kecá-ním, dělá-ním, šuká-ním, čeká-ním"...

Víme ale lidi co teda s "-ním"? Až se ho naučíme neztrácet? Až ho bude

na všechno dost? Co s ním budeme dělat pro radost? Nevíme? Tak toho

ještě dost o životě nevíme...

 

 

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 08.09.2023
Přečteno 95x
Tipy 3
Poslední tipující: jenommarie, jort1, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To jistě znáš..jak zabít čas :))
Teď..teď..teď..
pád.
Těch způsobů je X.

A nikdy nebudeme vědět dost.
Protože i to slůvko "dost"..nebo " málo"
je začarovaý.:)

08.09.2023 21:19:57 | jenommarie

Přesně tak, v zabíjení času jsme nejlepší. :-)

11.09.2023 11:53:44 | Lighter

...to je dost..ale chybí ti tam k sexu ještě drogy a rokenrol...;-)zábavy chudých...vobčas i duchem...

08.09.2023 15:59:31 | Marten

Dík za doplnění. :-D

11.09.2023 11:54:26 | Lighter

...čas neexistuje... :)

08.09.2023 15:33:32 | jort1

Ale nikdo nám to nevěří...:-)

11.09.2023 11:54:05 | Lighter

Lightere ty ale máš dneska kuráž... musím se hodně držet, abych zas po tobě nezačala metat míčkama!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

08.09.2023 13:31:11 | cappuccinogirl

Mě míčky nevadí, jsem dobře trénovaný. Chytat nebo odpálkovat? :-))

11.09.2023 11:56:20 | Lighter

Dobře, pinknu ti něco tvým směrem:
1) život je ztrátou času??? Když to přijmu (jako že jen hypoteticky, bo ccino žije rádo), co jinýho bys potom dělal??? Čím ten čas utrácel, čím ho zabíjel...k čemu čas...když ne život, pak prázdno, nic... černá tma...
2) v tom svým výčtu toho, čím se dá čas podle tvýho ztratit je naprostá většina životně důležitejch činností - bez nich smrt - nejíst, nespat, žádný vyprázdňování... se zabiješ, hochu :-)
3) tvý šuká-ní ve výčtu... to si teda ccino taky vy-pích-ne... tohle a ztráta času? Vybírej líp s kým do toho a pak to třeba už do toho výčtu nezahrneš :-) MOŽNÁ :-)

11.09.2023 12:06:41 | cappuccinogirl

Víš, ode mě je většina těch tvrzení ironická, takže přehnaná...Prostě se zamyslet nad tím, jak moc ty činnosti děláme automaticky, ani si to moc neužijeme...A když nemáš správné prožívání, tak se můžeš mít nejlíp na světě a stejně tě to nudí, takže je to ztráta času, ne? :-)

11.09.2023 12:37:26 | Lighter

Tak to bys měl spíš najít nějakou pilulku na to "správný prožívání"!!! :-)
Lightere já jsem tak ráda za tenhle tvůj koment... škoda že si tohle nemůže přečíst celej liter...píšeš, že spoustu toho, co napíšeš, myslíš ironicky, nebo že ti to ani tak nemluví z duše, bo co je psaný TROCHU PŘEŽENEŠ!!! Takový to hraniční, ode zdi ke zdi!!! A to je přesný! Mám to stejně! TAKY TO OBČAS udělám... už jen pro to MOŽNÝ ZAMYŠLENÍ... bo co je hraniční, toho si nejvíc všimneš, nejlíp se na tom ukazujou určitý věci, principy... jenže pak díky tomu tě lidi vnímaj jako, jak to napsat... částečně omezenýho? Primitivního? A už jim třeba nedojde, že autor vlastně nemusí být vždycky s tím svým textem až tak ortodoxně za jedno... to je pak místo na vysvětlující komentáře... no já je vždycky radši napíšu... :-)

14.09.2023 13:43:30 | cappuccinogirl

Souhlasím s tím, co píšeš, ale...Kdybych měl pořád něco někomu a nebo všem vysvětlovat, jak jsem co myslel a jestli vážně nebo ironicky, na to jsem dávno rezignoval. :-)) Prostě ironie je ironie, ať si to přebere každý po svém, co je už za hranou a co ne. Vlastně je to účel "rozšiřovat vědomí" tím, do jaké míry něco je a nebo není vymyšlené/reálné...

15.09.2023 12:30:47 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí