(milostné vztahové nepohádky)

(milostné vztahové nepohádky)

 

♪♪♪



Stejně jako doba všech pohádek, tak i středověk dávno už skončil, nastal

neromantický kapitál-ism. Dnešní ženy si sice rády stále hrají na princezny,

ale chovají se nepokrytě sobecky jako zištné pornoděvečky. Muži jako šlechetní

rytíři ale taky už dávno vymřeli, dnes vyznávají pokleslou chamtivost

pouličních ziskoloupežníků. Kvetou drahé vztahy typu

"hnůj svůj k svému". Ale když je to láska...

 

 

 

 

Autor Lighter, 15.09.2023
Přečteno 133x
Tipy 1
Poslední tipující: cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Doba pohádek na světě ve skutečnosti nikdy nebyla, příteli... o princeznách a princích se ještě i dnes vypráví, tak jako kdysi...lidová slovesnost žije... skutečné prince a princezny sice dnešní doba má, ale je jich hrstka... dřív bylo těch šlechticů a šlechtičen povíc, nicméně je asi dobře, že tyhle časy jsou pryč... Bathory, Vlad III nabodávač... jedna velká hrůza...co nebylo krutý a mstivý, baylo lačný po válkách a nebo zdegenerovaný... takže já bych asi viděla i přes to všechno jako velký plus, že dnes si můžou hrát na princeznu i naprosto obyč holky...a jestli u toho zvládnout bejt zároveň děvečkami z porna, tak tím zajímavější princezna :-) A šlechetní rytíři??? Kdy jako??? Když si dřív pro sebe nestoudně brali jakoukoli "sukni"??? Když jelo právo první noci??? Když ožebračovali poddané??? Když mohli zapíchnout mečem kohokoli, kdo se jim znelíbil, nebo kdo jim byl nepohodlný???? Stačilo se křivě usmát a... :-) Dnes máme ziskoloupežníky, ale ty meče spíš spěj v pochvách... :-) takže ne, ccino tentokrát neroní slzy, že už to tu není jako bejvalo...ccino říká díky bohu:-)
Jo, a nemůžu nedodat...chtěl by někdo vracet středověkou stomatologii??? :-):-):-) Pryyyyyyyč od toho :-)

15.09.2023 18:18:30 | cappuccinogirl

Přesně jak píšeš. :-))Proto si z dnešního absurdního pohádkového pohledu na lásku a poměry dělám ironii.

18.09.2023 11:21:07 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí