(funkční poskok)

(funkční poskok)

 

 

 

Manažer není šéf, který o něčem rozhoduje, jak si často arogantně myslí, ale jeden z najatých poskoků svého šéfa, který má uskutečnit jeho příkazy a rozhodnutí, aby šéf sám nemusel pracovat.

 

 

 

Autor Lighter, 18.04.2016
Přečteno 581x
Tipy 5
Poslední tipující: Frr, Malá mořská víla, Jeněcovevzduchukrásného, Jort, Jin&Jang
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ale šéf musí taky něco dělat, nebo alespoň dělat, že něco dělá, jelikož on má nad sebou jistě ještě vyššího šéfa- třeba majitele firmy.No, tak, jako to bylo vždy, vždy platný, starý zákon padajícího hovna, nic se nemění, akorát názvosloví, a samozřejmě jak jinak, po anglicku :-(.:-)

18.04.2016 15:53:53 | Jeněcovevzduchukrásného

Ano, mění se vše, jen lidé jsou stále stejní, blbí nebo vychytralí, těžký si vybrat! :-)) A šéfové jsou různí, ale platí,že čím jsou línější či blbější, tím víc mají poskoků náměstků, manažerů, asistentů, mluvčích, poradců, atd. kdo se dnes vyzná, jak se všechny ty funkce jmenují! :-)) Tak vzniká byrokracie vyššího managementu.

19.04.2016 11:38:58 | Lighter

No, tím, že tento nový režim dovolil podnikat i v soukromém školství, tak maturitu i vyšší školu udělal i podprůměrný človík.Byl TO, a je to stále kševt.Tím je mnoho, spíše Nadbytek středoškoláků a i už vysokoškoláků, kteří chtějí řídit:-), jiné, a maturitu už mají i kadeřnice, znám tři:-).No, a pro ty všecny se musí najít patřičná práce-bují bují, administrace, až živnostníky z toho klepne pepka, na desce bude stát, SPI SLADCE.:-)

19.04.2016 20:48:59 | Jeněcovevzduchukrásného

Jasně, říká se tomu "musíte investovat do vzdělání". :-) A pak pracují většinou úplně mimo obor toho, co studovali, a chtějí vysoký plat jako odborníci na všechno, i když o tom ví ho..o! :-)) Jediné, co se naučili, je namyšlený postoj Fake it ´til you make it! Neboli pragmaticky drze optimisticky lhát.

19.04.2016 22:03:50 | Lighter

Jo, jo, ale oni si taky nabijou hubu, jelikož jejich vrstevníci(lidští roboti v kravatách, a že jich Je:-( ) se o to postarají.Nebudou to míti lehké jak si někteří teď ještě myslí.Pár jich i znám, co je jejich už vrstevníci, manažéééři,... vyždímali jako citrón a teď jsou vyčerpaní jako kdyby dělali dvacet let v dolech, a to hlavně Psychicky:-(

21.04.2016 19:51:17 | Jeněcovevzduchukrásného

"Vyletět až k nebi je snadné, ale sakra jak se přistává?!" :-))

22.04.2016 14:05:27 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí