(usvědčení)

(usvědčení)

Anotace: 377 Naprosto nedůležitý Den D pro děti, co se těší na prázdniny. :-)

Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie

 

 

 

Vysvědčení na nás prozradí, kolik jsme toho ve škole vytrpěli a jak jsme v tom uspěli.

Říká se tomu vzdělání.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 30.06.2017
Přečteno 495x
Tipy 5
Poslední tipující: piťura, Akyš
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nee..

01.07.2017 17:01:13 | Amelie M.

Ne? Já se učil rád (a trpěl jen trošku), ty taky? To ještě neznamená, že ostatní ano. :-))

01.07.2017 17:07:06 | Lighter

já se začala učit až na vysoké.. do té doby nic = mé výsledky neodrážely míru utrpení.. netrpěla jsem

01.07.2017 17:50:36 | Amelie M.

Je utrpení přímo úměrné úspěchu? Bo já jsem letos trpěl jak Tantalos, ale na tom vysvědčení by jste to stěží poznali. Tak snad to vynahradí ta třetí neznámá, vzdělání.

30.06.2017 12:58:46 | Cháron

Proč každý chce vyjádřit všechno (i co nejde) matematicky? Jsme tím úplně postižení. I vysvědčení jsou podivná čísla. Řekl bych že vzdělání je připravenost inteligentně trpět. :-)

01.07.2017 16:50:59 | Lighter

Celý život je jenom soustava algoritmů, tak to je a znalé oko je vidí.
Na druhou stranu vás chápu. Takové ty myšlenky, jako že pracovní doba má být kratší a dělat si máme to, co chceme a nikdo nás nemá nutit k ničemu a civilizace už je dál než před 200 lety a roboti a technologie to zařídí sami a lépe. Taky že z nás náš ztrouchnivělý školní systém tvoří jen nemyslící smutné dělníky. To je teoreticky strašně pěkný a dost i pravdivý. Ale já prostě nejsem s to věřit, že lidstvo/lidi jsou schopní fungovat bez řádu a nepozabíjet se, třeba už jen kvůli genetice. Mnoho zločinců se zločinci rodí a mnoho jich od rozpoutání pekla na Zemi dělí jen ostrá pravidla a rytmus. Ale možná už to všechno vidím tou rozbitou myslí člověka začleněného do procesu. Ideální by bylo, kdyby teď všichni lidé zmizeli a objevili se úplně jiní. I když by se pravděpodobně vyvíjeli stejně jako my.
A ještě k tomu chci dodat, že by jsem byl nesmírně šťastný, kdyby někdo udělal školy víc specializované, ale nějak efektivně, jinak by to dopadlo jako dnes, kdy některé školy jsou přeplněné a jiné prázdné. Snad ten můj text dává smysl :-)

01.07.2017 19:29:44 | Cháron

Smysl rozhodně dává, ale téma je na dlouhou diskuzi o tzv. vzdělávání. :-) Já na to mám prostý názor, že lidé jsou často převzdělaní, ale nedovychovaní. :-))

03.07.2017 11:05:20 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí