(odborník na nemocné zdravotnictví)

(odborník na nemocné zdravotnictví)

 

♪♪♪


Zdravotnictví by se mělo starat o celkové zdraví lidí, ne o diagnostikovatelné nemoci

a podnikání s nimi za účelem většího zisku. Pak je to nemocnictví. Čím víc je

nemocných, tím větší se generuje zisk. Tím větší musí být samozřejmě zdravotní daň.

O prevenci nemocí je trvale zakázáno mluvit, kazí trvalé zisky systému!

Tím ale nemocnictví ničí zdravou ekonomiku, když systémově ničí zdraví

v ekonomice použitelných lidských zdrojů, které pak nepodávají

požadovaný výkon! (Kde se ztratil člověk?

A kde zdravý životní styl?)

 

 

 

Autor Lighter, 13.09.2022
Přečteno 157x
Tipy 7
Poslední tipující: Narragan, Holoxicht, mkinka, Fialový metal, Frr
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zdravotnictví vynakládá miliony na plošné screeningové programy. Proč se to jen dělá, co myslíš? Neutíká tím potenciální zisk?

A ta "zdravotní daň", to je konkrétně co?

14.09.2022 13:32:47 | LaMBDA

Samozřejmě systém tzv"zdravotního" pojištění, co jiného. Ve skutečnosti daň. :-) Slovo prevence se jen mluví, ale neprovádí plošně. A screening vyhledává počáteční stádia chorob, nemá se skutečnou prevencí zase tolik společného. Hledá nemoc, když už vznikla, ne aby jí předcházela.

15.09.2022 10:56:56 | Lighter

Zdravotní daň v ČR neexistuje.

Lžeš, preventivních programů jsou stovky, investuje se do nich, pracuje na nich spousta lidí. Screening je jedním z nich, například vadná genetická informace ještě sama o sobě nemocí není. Screeningem můžeš zachytit pacienta, který má téměř 100 % jistotu, že u něj nemoc přijde, jen je otázkou kdy. Jediným "alternativním" způsobem, jak se propuknutí nemoci může vyhnout, je předčasná smrt. Díky preventivnímu zákroku vyloučíš samotný vznik nemoci a na včasnou smrt, z jiného důvodu, nemusíš "spoléhat".

15.09.2022 13:43:52 | LaMBDA

Nějak jsem si nevšimnul, že by se díky tolika "preventivním snahám" zlepšovalo zdraví lidí. Ale já taky myslím skutečnou prevenci typu zdravý životní styl, zdravá strava, zdravý spánek, zdravý pohyb, zdravý...(všechno) atd., a hlavně zdravé myšlení, aby se člověk udržoval sám zdravý a k žádnému doktorovi se pokud možno nedostal, žádný screening nebyl potřeba.

Nejde o lež, ale můj názor. :-) Zdravotní "daň" bylo pravdivější pojmenování peněz, které každý státu posílá jako zdravotní pojištění.

16.09.2022 11:16:42 | Lighter

Doporučuji studium statistik. Začni třeba u kuřáků cigaret, musíš však listovat v zahraničí, například v Kanadě, protože tam jede skutečně systémová prevence už řadu let a tudíž mají výsledky. Zajímej se o počty kuřáků a hlavně o jejich zastoupení v populaci s ohledem na věk, nemůžeš minout fakt, že mladých kuřáků je v celkových počtech minimum. Ti stávající už asi nepřestanou, ale podstatné je, že se právě díky prevenci daří minimalizovat počty nových.

I názor lze pojmenovat tím čím je, je-li lží, pak prostě lží. Mnoho lidí si myslí, že vlastní názor je cosi svatého. Není! I vlastní názor totiž může být, a mnohdy i je, pěklná blbost.

Aha, tak to jsem jen nepochopila.

16.09.2022 22:27:55 | LaMBDA

Chtěl bych žít v Kanadě, ale u nás jsme zřejmě s prevencí ještě v pravěku, stačí se dívat na běžné lidi kolem sebe. Úpadek veřejného sektoru "nemocnictví", s vyjímkou dotovaných vědeckých ústavů a prestižních soukromých klinik.

Když diskutuji o problému, je možnost, že argumenty a fakta změní můj názor, nemám s tím problém.:-) Ale nestává se to často.

19.09.2022 12:04:28 | Lighter

Nejsem si jistá, jestli bys názor nezměnil. V ČR jsou totiž v rámci všeobecného zdravotního pojištění běžně dostupné věci, na které si musíš v Kanadě vydělat. A péče tu rozhodně není špatná, viz neustále stoupající věk dožití. Znovu opakuji, studuj statistická data! To je celkem jasný indikátor výkonu zdravotního systému, jehož nedílnou součástí je i prevence.

To co popisuješ je normální, i když je dost lidí, kteří to tak nemají.

20.09.2022 10:38:04 | LaMBDA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí