(prevence před zdravím)

(prevence před zdravím)

 

♪♪♪


Kdyby doktoři něco o zdraví chtěli vědět, tak by nás neléčili, ale dávno už vyléčili!

Dělají z nemocí vědu a prodávají ji. Vlastně by většinu ani léčit nemuseli, kdyby

základem tzv. zdravotnictví byla prevence jako propagace zdravého stylu života.

Zdraví pacientů ale není cílem podnikání. To by totiž lékaři všichni museli být

placeni za počet zdravých a ne za množství nemocných pacientů v ordinacích

a množství lékařských výkonů na nich. Za nemocnost! Zdravý pacient je špatný

klient, nedá se na něm víc vydělat, tím snižuje obrat tzv. zdravotnického

průmyslu a kazí svým nezodpovědným zdravím soukromé

podnikání s nemocemi.

 

 

 

Autor Lighter, 23.01.2023
Přečteno 311x
Tipy 5

Poslední tipující: Sonador, Fialový metal, paradoxy, jort1
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

25.01.2023 09:09:39   Sonador

prý to tak snad kdysi v číně měli, že se doktorovi platilo za zdraví, vždy mi to dávalo smysl... ale! dovedeš si představit dnešní lidi? chtějí vše nejlépe zadarmo a převzít za sebe zodpovědnost? ani náhodou!

líbí

23.01.2023 11:00:51   jort1

...člověk člověku vlkem

líbí

24.01.2023 11:59:45   Lighter

A vlci vládnou strachem na námi ovčany, co jen bečí. Na víc se nezmůžeme, jen na kecy o svobodě(čeho?) a snech o lepší vlkokracii...

líbí

23.01.2023 11:00:38   uživatel smazán

přesně tak...ono se to odráží i v pojmenováních...lékař = předepisuje léky, léčitel = léčí

líbí

24.01.2023 11:40:59   Lighter

Jo, jo, souhlasím s vámi. Třeba včera přišel můj starý otec od doktora, který mu napsal nový lék. Ale nic neléčí jen na bolest periferních nervů. A do zprávy lékař napsal, že byl pacient poučen o doplatku. O čemž pochybuji. V lékárně mu řekli sedm set na jedno balení, tak odmítl, ale s lékárnicí našli úplně stejný lék pod jiným názvem s doplatkem do sta korun. Co si o takové situaci myslet? A o lékaři? Myslím, že je to pro tzv. lékaře typické. Podnikají, tak zvedají ceny pro větší zisk...O humanitě, poslání a lidskosti ani řeč.

líbí

23.01.2023 13:39:06   uživatel smazán

Problém je, když lékař pouze leká, když by měl přece lékat ve shodě s lékárníkem, ale to bychom si museli všichni uvědomit, že léčení léčitelů potřebuje čas.

líbí

23.01.2023 13:56:21   uživatel smazán

čas a spolupráci, minimálně ve víře v účinnost... ono to také dost odráží povrchnost a hloupost dnešní doby

líbí

23.01.2023 15:30:13   uživatel smazán

ta víra v účinnost je zajímavá a přijde mi, že přichází po vyslyšené prosbě za odstranění problému. V čas, kdy lze předpokládat její úspěch. Ale to už mluvím o svém Bohu a ne o lékářích ;-)

líbí

24.01.2023 12:29:53   uživatel smazán

ano, v principu věci je víra cosi nadlidského

líbí

24.01.2023 12:50:58   Lighter

Stačí si přiznat, že všechny nemoci jsou psychosomatické, jak se tomu odborně říká, takže mentální dobrý přístup k nim pomáhá je léčit a hojit a není to ani nic nadlidského.

líbí

24.01.2023 13:03:51   uživatel smazán

určitě víra pomáhá, věř a víra tvá tě uzdraví, říká se...všechny nemoci nejsou psychosomatické, některé jsou pouze somatické, jiné pouze psychické, nicméně je správné přistupovat k léčbě celostně, holisticky...léčit příčiny, nikoli následky...

líbí

25.01.2023 11:22:29   Lighter

Přesně tak, celostní přístup je přesnější než termín psychosomatický, tohle slovo lékaři a psychiatři již příliš zprofanovali.

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.6 ⋅ Facebook ⋅ Threads ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel