(paradox dobrovolný)

(paradox dobrovolný)

 

♪♪♪


Snem kapitalismu je, aby všichni pracovali zadarmo! Důkazem úmyslného zanedbávání

veřejného občanského sektoru státem za kapitalismu je propagace dobrovolnictví.

Když něco dobrého dělat, tak ideálně zadarmo amatérsky, ne? Krásná myšlenka?

Altruismus hlupáků občanů se najednou státu hodí, aby se nemusel sám starat?

Tohle organizované dobrovolnictví je navíc podnikatelskou příležitostí pro firmy

ziskové i neziskové získat nekalým lobováním různé dotace na projekty

s dobrovolníky! Nebo rovnou štědré Eu-dotace.

 

 

 

 

Autor Lighter, 20.04.2023
Přečteno 126x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...a jseš dobrovolník?...;-)

20.04.2023 14:06:09 | Marten

Celoživotní, protože bez starých srdcařů by to nešlo. Jenže se změnily poměry v reálný kapitalismus. A nějak chybí mladí srdcaři. Holt zadarmo dnes mladé kuře nehrabe...

21.04.2023 12:50:40 | Lighter

Tak to asi ne, ne? Kapitalismus a jeho základ je přeci z tržního a oběhového monetárního systému, kdyby nebyl, tak to není kapitalismus .) Popisuješ jinej ismus .)

20.04.2023 12:07:36 | Constantine

Je to kritika, ale zčásti ironie, takže taky trochu přehánění musíš pochopit, případně to brát jako žert. :-) Ale každý systém se časem pokroutí, stane se svými inovovanými postoji nakonec absurdní, opakem původních teorií -ismu, ať už to byl dříve komunismus nebo kapitalismus dnes...

21.04.2023 12:56:04 | Lighter

pak to musíš napsat, člověk pak neví, jestli to myslíš vážně a nejsi tak trochu mimo, popř čtenář, ty dezinformátore .)

21.04.2023 22:23:50 | Constantine

"Chytrému napověz, hloupého kopni", ale neber to osobně. Vysvětlovat vše by bylo proti smyslu ironie...:-)

23.04.2023 18:09:53 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí