(zásadně pravá!)

(zásadně pravá!)

 

♪♪♪

 


Pravice je politicky zásadová! Zásadně nepomáhat ostatním lidem, zásadně jen sobě

a svým vyvoleným lepšolidem. V podnikatelském byznysu je to běžná praxe,

ve veřejném sektoru nebo dokonce ve vládní funkci je to postoj

protispolečenský, ústavně právně řečeno protistátní.

Lidově řečeno "Kozel zahradníkem".

 

 

 

(ps: nejsem příznivec ani levice, to je mimo diskuzi.)

Autor Lighter, 12.09.2022
Přečteno 226x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

S tou přízní si nejsem úplně jistá. Zatím jsem totiž nezaznamenala nic, čím by ses do levice trefoval. Naopak opisuješ stále tutéž, levicovou, šablonu, kterou jsem ti už popsala.

A co ta úvaha od Čapka? Už sis přečetl, proč nebyl komunistou?

14.09.2022 13:25:06 | LaMBDA

Ještě jsem nečetl, mám toho moc. :-)

A protože vládne pravice a je kapitalismus, trefuji se do toho, co je špatné dnes. Za socialismu jsem kritizoval levici. Mám právě proto nadhled, už jsem toho zažil dost. Nejde o nějaká klišé levá pravá, ale o charakter lidí a jejich způsob myšlení.

15.09.2022 11:03:20 | Lighter

Tak mi prosím dej vědět, až si to přečteš. ;-)

:D Velmi se bavím těmi lacinými argumenty, z tvého psaní je zjevné, že máš naprosto rudé až bolševické myšlení. Takže to PS je jen póza. Dovolím si ti připomenout, že i po listopadu tu vládla levice, v součtu je to asi 17 let.

Odsloužená léta neznamenají nic, nesnáším tenhle prázdný argument, stejně jako absolventy vysoké školy života, selské rozumbrady a jim podobné exoty.

15.09.2022 13:51:41 | LaMBDA

Děkuji, ale "laciného komunisty" ze mě neuděláš, to nedokázali ani za socialismu. Nebyl jsem ani pionýr, svazák, ani mě nedonutili vstoupit do strany kvůli kariéře, jako spoustu dnešních "čistých pravičáků", případně jejich potomků, dnešních vyhlášených "komunistobijců" :-)

16.09.2022 11:05:10 | Lighter

Nesnažím se z tebě něco dělat, jen poukazuji na fakt, že to PS je pouhá póza.

16.09.2022 21:55:32 | LaMBDA

Názor a postoj je totéž, prostě vyjadřuji svými názory svůj postoj. Věřit něčemu je vždy póza, protože ideál, kterému věříš je nedosažitelný čili nereálný. Nevěřím ani idealismu levice, ani idealismu pravice. Je to oblbování lidí a já se nenechávám oblbovat nereálným, jsem realista.

19.09.2022 11:56:14 | Lighter

Póza je to proto, že to co píšeš v PS vůbec nekoresponduje s realitou.

20.09.2022 10:27:56 | LaMBDA

Už jsem znovu přečetl toho Čapka o postoji ke komunismu. Asi jsem to kdysi za komunistů už četl. Mám Čapka rád, shodnu se s ním téměř ve všem, jsme oba racionální humanisté. :-) Ovšem psal to v době, kdy se různé -ismy v Evropě radikalizovali a vyústilo to ve světovou válku, dnes tomu říkáme, že jsou z nich extremisté.

20.09.2022 11:07:04 | Lighter

Nerozumím tomu tvému „ovšem“, chceš tím snad naznačit, že doba vzniku Čapkova textu „negativně“ poznamenala jeho kvalitu? Já bych chtěla zdůraznit, že jde o velmi nadčasovou úvahu, obsahem totiž dokonale vystihuje podstatu levičácké politiky. Ta se totiž v čase nijak nemění a tak text dokonale popisuje tehdejší komunisty i současné ANOisty, Okamurovce a jiné obchodníky s mizerií.

20.09.2022 13:30:56 | LaMBDA

Já s tebou souhlasím, ale nesmíš "nadčasovost" přehánět, byl to člověk jako my a žil v jiné době než my. A radikalizace ideologií fašismus vs. komunismus byla tehdy klíčová pro celý svět, nejen pro Střední Evropu.

21.09.2022 10:12:16 | Lighter

Já nic nepřeháním, je to jen vlastnost té úvahy samotné a každý kdo si ji, celou, přečte, ji v ní nalezne.

Ty ideologie jsou stejné, nemusí se nijak radikalizovat, nenávist a násilí je jejich nedílnou součástí.

21.09.2022 10:49:59 | LaMBDA

...levá, pravá...seno, sláma...;-)tak se chodí do neznáma...

12.09.2022 17:19:30 | Marten

Moc sice nechápu, ale něco na tvém vtipu bude. :-)

13.09.2022 11:11:44 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí