(ne)vztahová krize)

(ne)vztahová krize)

 

♪♪♪


Lidé jsou sobci a proto mají rádi jen povrchní vztahy. O druhé se zase tolik nezajímají.

Proč se taky zajímat a starat o cizí problémy. Taková ztráta času a energie.

Mají hodně vlastních ambicí, karierních cílů, tolik atraktivních zájmů,

skvělých plánů, krásných snů, plno různých známých,

sexuálních kontaktů...

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 17.09.2021
Přečteno 267x
Tipy 8
Poslední tipující: kudlankaW, Jeněcovevzduchukrásného, Amonasr, Dreamy, paradoxy
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čemu se divit, vždyť jak je Psáno, svět je v moci toho ničemného.Ale ještě není zas, až tak zle, mohlo by být Mnohem hůře.

17.09.2021 18:16:46 | Jeněcovevzduchukrásného

Pokud myslíš Ničemného člověka obecně, pak souhlasím...

20.09.2021 10:52:51 | Lighter

Ano, Ničemného člověka a první to začal Kain:-(, ostatně vždycky je někdo první.Nechci strašit, ale koronavirus je slabý čajíček oproti tomu co nás čeká:-(

20.09.2021 19:20:43 | Jeněcovevzduchukrásného

mně přijde děsivý, že se často nezajímají a nestarají ani o vlastní problémy...

17.09.2021 12:18:03 | Sonnador

Tak to máš pravdu. Sobci obecně nejsou tak chytří a schopní, jak všem okolo dokazují a sami sobě škodí, aniž si to připouští. Mají pokřivený nejen charakter ale i pohled na věci okolo i na sebe...

20.09.2021 11:01:47 | Lighter

tys opravdu napsal, že mám pravdu?:O :D

...taky máš pravdu...:)

20.09.2021 11:29:14 | Sonnador

Občas se to i mě stává. :-)

20.09.2021 11:33:55 | Lighter

Máme zaměstnance z Ukrajiny a když jsem se ho jednou zeptala, jestli by tady chtěl zůstat trvale, bez zaváhání řekl, že ani náhodou. Že je tu pouze dobrá práce, ale lidi - udělal takové gesto sevřeného srdce v hrudníku - lidi, že tu jsou prý nedobří, nevstřícní, málo spolu mluví...každý je jen sám pro to své.
A pak mi vyprávěl, že u nich před domy jsou lavičky a když jde člověk po ulici, je to vždy na dlouho, jelikož lidé mají zájem i oběžné věci a o nich si také povídají. A když jsem ho jednou vezla do Brna na autobus, bylo to o prázdninách, vjeli jsme do Brna, on chvíli mlčel a pak se mě ptá.." Kde jsou všichni lidé?" Tak velké město a žádní lidé...

17.09.2021 12:02:33 | Dreamy

Mám známého, co má pracovní stáže v USA a projel jí i velký kus výletnicky a ten říká to stejné. Možnosti skvělé a země krásná, ale ty lidi...prý si tak obecně špatné chování běžných lidí nedovede slušný evropan ani představit. A ještě se vidí jako hrdí američané.

20.09.2021 10:58:47 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí