(keep failing)

(keep failing)

 

♪♪♪


Lidé mají dostatek inteligence, energie a talentu na to, aby svým milým dobrou náladu,

hezký den a spokojený život každodenně, všelijak a ve všem rádi pokazili.

Bez dávky nervování, křiku a nadávek by je žádný den, ani jejich život

vůbec nebavil, "choleriky jedny posraný"! Každý den ve stresu je

pro ně svátkem.


 

 




(P.S.: Nikdy jsem nechápal, proč je tahle "veselá" písnička tak smutná. Ale takový je život. Báječný.)

Autor Lighter, 11.04.2023
Přečteno 128x
Tipy 2
Poslední tipující: Sonador, mkinka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když dnes nebudeš normálním pesimistou a věčně nadávat na vše, tak jsi naivní a sluníčkářem. Nejlepší stále chodit v šedé a černé, mít obdobně barevné povlečení, stěny bytu i nádobí. Ten přechod do krematoria (nebo rovnou na hřbitově skok do díry) je potom taky takovej veselejší, plynulejší a normální.
Jsem kdysi za letní noci ležel na palouku se svolnou milenkou. Já jí líbal a svlékl. Ona se stále dívala do nebe a dokola žbrblala, že bude určitě pršet. Nahoře na obloze jen hvězdy - a dole, má odcházející touha.

11.04.2023 15:53:53 | šerý

Díky za tvůj černý humor. :-) Ale poučný příběh ze života.

12.04.2023 11:33:57 | Lighter

tos mi připomněl https://www.liter.cz/basne-zivot-884063-cist
ale žiju, vypreparovaná nejsem, srdce nevychladlo, spíš naopak... tak jen, že tomu rozumím, a přeju ti aby sis nenechal ukrást radost a humor...

já taky ne (to k té závorce)

11.04.2023 13:49:25 | Sonador

Díky. Tak nějak jsem se "vypreparovaně" cítil; naštvaný, jak se lidé (v tomto případě opravdu konkrétní cholerik) nedokáží radovat ze života, ani chvilku denně. Já tomu říkám, že jsou "samonasírací", potřebují se pak na něčem či někom vyzuřit , prostě "itálii". Ale neuvědomují si, že kazí všem okolo radost. Každý den...

12.04.2023 11:38:57 | Lighter

tak ono je jim to především jedno, věří tomu, že se jim uleví... i když ne...

snad je dnes líp*

12.04.2023 13:58:42 | Sonador

Ti lidé jsou nebezpeční svému okolí...

13.04.2023 10:35:50 | Lighter

to je bohužel pravda...

13.04.2023 10:36:48 | Sonador

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí