(přátelská invokace)

(přátelská invokace)

Anotace: + (s odstupem pár dní poté)

Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie +

 

♪♪♪



Veřejně nečekaná(?) smrt jako nejuctívanější konec života (neslavně děsivé

závěrečné části) slavného herce alkoholika a závisláka? Pěkný kýč pro bulvár,

ale jinak dlouho nebylo nic, co by krvelačnou veřejnost mediálně zajímalo.

Jako člověk dlouho nezajímal nikoho, nikdo opravdu nepomohl.

Nebyli tady pro něj. Neměl skutečné

přátele.

 

 

 

Autor Lighter, 21.11.2023
Přečteno 100x
Tipy 4
Poslední tipující: jort1, Žluťák, nehledaná, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle je těžké, Lightere. Zrovna tenhle člověk, podle toho, co vim (a vím toho o něm jen to co ty, možná míň než ty) byl už od mládí dost složitej. Sám pro sebe. Přesto si myslím, že byli kolem něj lidi, co ho měli fakt rádi... jenže i když máš rád a záleží ti, leckdy pomoct nedokážeš...bo ty běsy v člověku jsou prostě natolik silný, že se proti nim nedá bojovat s úspěchem. I on bojoval. A díky tomu věděl, jak je to těžký...a myslím, že zrovna on lidem kolem sebe nezazlíval tu jejich bezmoc. Jak skončil je ale smutný...a ten bulvární humbuk kolem, to fakt nemuselo bejt.

21.11.2023 15:08:41 | cappuccinogirl

Ten bulvární humbuk je hnus. V tom, co píšeš, s tebou souhlasím. Ale všichni jsme složití a ne vše sami zvládneme. Proto si ceníme přátel. Nebo spřízněných duší třeba z rodiny. Moc skutečných není. Kteří nám pomůžou nebo nás nakopou, když zrovna potřebujeme. Kde bychom bez nich byli? Bojovat sám je smutné...

22.11.2023 11:38:53 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí