(in memoriam+)

(in memoriam+)

 

♪♪♪


Nic není tak pomíjivé jako lidské sny. Všechny naše umírají s každým člověkem.

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 22.02.2024
Přečteno 248x
Tipy 9
Poslední tipující: Vivien, Žluťák, Iva Husárková, mkinka, Sonador, jort1, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (47)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A já zase tvrdím, že jen sny zbudou nám, až už tu nebudem.

29.02.2024 08:24:32 | Matahaja

To si protiřečí, nebo mluvíš ze záhrobí...:-) Ale je možné, že se hloupé sny dědí. :-D

29.02.2024 13:29:31 | Lighter

Fakt? Člověk chtěl svobodu, tak ji má, jen si to ve snu představoval asi trochu jinak :-)

23.02.2024 11:52:32 | paradoxy

Člověk má v životě všechno, co si představoval, jinak. Spokojený je ten, kdo to se s tím vyrovná. Je na to krásné slovo znouzectnost. Kde je jaká svoboda?

23.02.2024 11:57:25 | Lighter

A možná to není znouzectnost, ale možnost naučit se být spokojeným bez ohledu na vnější okolnosti. Já popravdě nevím, kde je svoboda, ale určitě všichni svobodu chtějí, to nepopřeš :)

23.02.2024 12:07:48 | paradoxy

V tomhle povrchním světě se naučit být spokojený vnitřně? Moc lidí tohle nezvládá. :-) A lidé toho obvykle chtějí, ani neví co...Svoboda? A čeho svoboda, to je různé...

26.02.2024 12:29:19 | Lighter

Moc lidí to nezvládá, to máš pravdu. Když vidím, co dokážeme vidět jako problém, tak se mi chce občas smát :). S tou svobodou vůbec nevím...

26.02.2024 13:22:27 | paradoxy

Svoboda je dnes dobrá dostupnost signálu, internetu a ostatních služeb za dobrou akční cenu. Plný komfort smart života. Aspoň pro mladé...

26.02.2024 13:30:38 | Lighter

Ano, je to jedna z možností svobody mladých, ale nepopřu že i mě dokáže trochu naštvat, když jsem na mobilu a není signál k wifi :D.

Dcera dělá v poslední době dost problémové věci a tak jsem dala na wifi časovač, od 22:00 do 6:00 to u nás nejde. Ona to v naší nepřítomnosti přeřídila na 24:00 a když jsem na to přišla, byla schopná mi lhát, že to nebyla...to mi připomíná, že například si představuje jako svobodu vzít si ve čtrnácti letech růžovou mini s nadkolenkami, asi si dokážeš představit, jak může působit na muže, padl zákaz nošení takových věcí, ale nedokáže pochopit, že ji tím chráním před ublížením, že by si takovou svobodu mohla odpustit...

26.02.2024 13:41:05 | paradoxy

Proboha... a kdy by to měla nosit? Až jí bude 60?

26.02.2024 16:51:48 | Iness

Máš děti? Nezakazuju jí nosit sukně, zakazuju jí vypadat jako lehká holka, v tom je podstatný rozdíl :)

29.02.2024 14:04:29 | paradoxy

Milá Paradoxy,
A/ děti mám,
B/ i kdyby dcera (moje) chodila nahá, je pro muže nedotknutelná, pokud sama nechce...
C/ lepší mini na pěkné holce, než zadky a stehna obézních děvčat v leginách.
Toť můj názor

03.03.2024 13:14:26 | Iness

nevím, jak jsi přišla na to, že jsem milá, ale budiž....jak píše dole Chane, myslím si to stejně- podle mě děti nemáš, protože jako matka by ses snažila dceru ochraňovat viz. B) kdyby byla někde večer po městě sama, tak se jí nějakej úchylák ptát nebude...

06.03.2024 07:23:08 | paradoxy

Věř mi, že má dcera večer po Praze nikdy sama nechodila:))
A jestli si myslíte, že své holky ochráníte tím, ze budou chodit ustrojené jako jeptišky, tak se hluboce mýlíte.
Ukončuji debatu.

06.03.2024 08:40:29 | Iness

Asi neumíš číst...nikdy jsem nepsala, že se dcera oblíká jako jeptiška. jsem ráda, že ukončuješ debatu, chtěla jsem ti to taky navrhnout.

P.S. Připomínáš mi autora, který tu už není, jmenoval se constantine :)

06.03.2024 08:56:35 | paradoxy

V první řadě se omlouvám autorovi, že budu dál spamovat, protože se tohle jeho díla absolutně netýká. Ale potřebuju zareagovat veřejně.
Pro Iness: Ať si Tvoje dcera nosí, co chce, když počítá s následky. Dopřej tuhle svobodu rozhodování i jiným.
Myslím, že Tvůj názor na módu tady nemá co dělat.
Jak sleduju Tvoje působení tady, nehádala bych, že máš děti, protože tady jednáš emocionálně dost nezrale. Oháníš se komentáři v podobě štěků, které vůbec nejsou konstruktivní kritikou a jejich cílem je evidentně výsměch autorům, a co víc - myslíš si, že máš na ně právo z důvodu momentální nálady. Mělas štěstí, že jsi narazila na někoho, kdo Ti to toleroval.

03.03.2024 13:49:03 | Chane

Já jsem se prostě narodila na šťastné planetě

03.03.2024 17:17:06 | Iness

Právě jsem potkal v parku jednu dívku s legínami a stopořila se mi škrtící struna v kapse. Je to špatně? Nemohu totiž za to, jak se oblékají. Hihihi. MucQ.

06.03.2024 09:36:33 | Václav

Nechci to tady zaplevelovat svýma komentama. Vašku jestli jsou tvé komenty cílené na mě, tak se obávám, že jsi mě nepochopil a asi ani nečetl všechny mé komenty, nebo je možné že já nepochopila tebe a nebo je to třeba úplně jinak, nevím.

Když jsem řešila s dcerou oblékání, tak mi odpověděla, že ona má svobodu oblékat se jak chce. Nezakazuju jí sukně a podobně, vlasy má obarvené na červeno. Ale koupila si růžovou kraťoučkou skládanou sukni a k tomu bílé nadkolenky. Můj názor na ten outfit je, omlouvám se, vraž mi ho tam.... Takže já jako máma jí to prostě zakázala... Kdyby šla v tomhle někde k večeru po městě, tak jí dva usmrkaný kamarádi před znásilněním bandou zvířecích debilů nepomůžou. A k čemu by jí pak byl názor, že má svobodu obléct si co chce. Vím a chápu, že by za to ona nemohla, ale proč to zbytečně provokovat, chápeš?

06.03.2024 10:49:05 | paradoxy

Není to mířeno na nikoho. :D Já si z toho dělám pouze prdel, protože tu všichni řešíte hrozný kraviny. Snažil jsem se to odlehčit. Chtělo by to tady více srandy a málo filosofie. Žilo by se tu lépe.

06.03.2024 12:07:44 | Václav

Ok, to beru, dík za vyjádření :).

Vzhledem k tomu, že mě se to týká, protože mám dceru skoro patnáctiletou, tak mi to ale jako kravina nepřijde, je to pro mě tvrdá realita.

06.03.2024 12:12:29 | paradoxy

No jo, tak promiň... Já bych to tak černě neviděl. Dnes už je doba, kdy se většina deviantů nijak neprojevuje. Porno je dnes na takové fenomenální úrovni, že už většina úchyláků nepotřebuje lítat někde po ulicích. ;) A navíc, lidé o tom mají dost zkreslené představy. Stačí si o té problematice něco přečíst. Málokterý deviant někomu ublíží. Většinou to jsou mírní a bojácní jednotlivci, kteří by nezabili ani mouchu. V Praze bych se spíše bál feťáků a narkomanů, než nějakých „ Eso Peso “ maníků s dlouhým plášťěm.

06.03.2024 12:25:13 | Václav

V pohodě :). Já z Prahy nejsem. Ale vidím to jinak než ty. Sama mám zkušenost z mladických let s Ukrajincem a nebejt tam kámoši, dopadlo by to pro mě blbě, tak asi proto to tak řeším....Nesouhlasím s tebou, že bych se měla bát víc feťáků, stavím feťáky a tyhlety zvířata na stejnou úroveň. Nějakej neškodnej esopeso mi starosti nedělá.

Nebudu tě prudit svýma názorama, jen mluvím o zkušenosti. Jsou bohužel mezi náma i lidi, který jsou spíš zvířata a zfetovanej idiot může nějaký holce taky dost ublížit.

06.03.2024 12:51:04 | paradoxy

Tak teď tě naprosto chápu. To je nepříjemné. Mor na ně! Mě neprudíš, od toho jsem tady psal, abych trochu omládnul. Tak se měj a ber ty mé kravinky s rezervou.

08.03.2024 18:18:01 | Václav

:))

06.03.2024 09:53:21 | Iness

A nebo to byla černá punčocha? Těžko říct. Ach, ty krásné noční parky. Kéž by ženy chodily nahé! ( A nebo radši ne... )

06.03.2024 10:05:03 | Václav

No jo.... :D

06.03.2024 10:10:42 | Iness

Děkuji za vřelé pochopení. Jelikož se v poslední době liter mění na náboženskou sektu dušinek a lásek, tak to se mnou hrozně mává a musím také myslet na nahé jeptišky s bičíky, kterak se oddávají strašlivým orgiím v sakristii. Snuff forever!

06.03.2024 10:14:00 | Václav

:D
Aspoň má to snění šťávu.... na rozdíl od ťuťu veršů tady ;)

06.03.2024 11:20:46 | Iness

Tak jasně, že se nás starších digisvět taky týká, ale neprožíváme to tak existenčně. :-D

Každý si svobodu představuje jinak. My jako mladí puberťáci jsme se samozřejmě taky dost navyváděli. A je to těžké pro rodiče určit hranici, co je už škodlivé...:-)

26.02.2024 13:51:01 | Lighter

Souhlasím, taky byl svět celej můj :). nevím, jak jsi to prožíval ty, ale já i přes blbosti, které jsem dělala, jsem měla úctu ke starším...a to je možná ten kámen úrazu, ta úcta se vytrácí...

26.02.2024 13:53:35 | paradoxy

Úcta, tradice, pokora...Už mluvíme jak naši rodiče, když jsme byli mladí a divocí...:-) Úcta na mladé neplatí, mají radši humor a naprosto nesnáší, když na jejich účet. Rodiče jsou jinak tak nudní, když vše berou vážně. Tak jsem to cítil jako puberťák taky. :-D

26.02.2024 14:04:52 | Lighter

Souhlasím, ale i přes to všechno jsme (teda aspoň podle mě) věděli, co si můžeme dovolit...

26.02.2024 14:32:52 | paradoxy

Tak to nesouhlasím, nevěděli. Jen dnes je jiná doba a více šílených možností jaké dělat blbosti...:-)

26.02.2024 14:55:21 | Lighter

Aha, tak v tom případě jsem to měla v sobě asi tak nastavené jenom já. S tou spoustou možností ale souhlasím :)

26.02.2024 14:58:38 | paradoxy

Nastavené, dobře. Asi slovo výchova tenkrát něco ještě znamenalo. A něco v nás zůstalo...málo, ale přece. :-)

26.02.2024 15:01:09 | Lighter

a některé dřív...

22.02.2024 13:47:17 | Sonador

Jasně, myslel jsem i za života i po něm.

23.02.2024 11:41:36 | Lighter

možná mají sny život i po životě??;)

23.02.2024 14:45:21 | Sonador

Život po životě, aha...:-) Na pohádky o nesmrtelném Kostějovi nevěřím. :-D

26.02.2024 12:31:21 | Lighter

no ty možná ne, ale sny si možná, o životě po životě, sní...:D

26.02.2024 14:15:56 | Sonador

a když je "splněný sen"? splněný sen neumřel, splněný sen vlastně neexistuje, ale říká se to. splněný sen žije jako odškrtnuté políčko, splněný se provalil do historie

22.02.2024 13:10:31 | Ezop

Tak to máš pravdu, splněním se sen neztrácí....jen do minulosti.

23.02.2024 11:46:11 | Lighter

Ani nemusí umírat člověk...leckdy zemřou sami...vím to.

22.02.2024 12:43:07 | Anděl

Jasně, myslel jsem i za života i po něm.

23.02.2024 11:42:02 | Lighter

...přesto se stále roděj...a některý jsou si vytrvale podobný:-) Jako snový vejce snovýmu vejci:-)*

22.02.2024 12:00:14 | cappuccinogirl

Tak to se ze snů vyklubají...kdovíco. :-)

23.02.2024 11:44:54 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí