(ne-efektivita motivací)

(ne-efektivita motivací)

 

♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪



Jakákoliv motivace uspět selhává přesně v tom kritickém bodu, kdy se z nahecovanosti

stane už vystresovanost. Velký entuziasmus je velmi únavný a tak velmi rychle

vyprchává! Každá únava je pak demotivující; ať už fyzická, a nebo jako

psychická vyhořelost.

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 12.09.2023
Přečteno 90x
Tipy 3
Poslední tipující: jort1, cappuccinogirl, MatyhoZmaty
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...hlavně, když hořelo...

12.09.2023 15:45:20 | jort1

"Lepší je rychle vyhořet, než zvolna zrezivět!" říkali... :-)

14.09.2023 12:01:24 | Lighter

...lenochy zmotivuješ a uspokojíš dneska jen tím, že se můžou válet dál...;-)pak ta úroveň toho sportu vypadá...vlastně upadá.

12.09.2023 15:10:32 | Marten

Profesionálové mají jedinou větší motivaci: více peněz, jinak se málo snaží. Proč by měli rádi sport zadarmo, že? :-)

14.09.2023 11:57:44 | Lighter

Tak toto je sice pravda pravdoucí, ale proč tak složitě, příteli???
Bejt úspěšnej chce asi každej, ale pokud se do toho pustí s až takovou vervou tak, že sám sebe odrovná, pak jakákoli vyhořelost je ještě super výsledek. Jsou i infarkty! :-)

12.09.2023 14:06:29 | cappuccinogirl

Znal jsem jednoho "úspěšně vyhořelého" chudáka. Velmi inteligentní, dvě vysoké školy, několik firem, nadšeně podnikal a pak mu jednou pod tlakem všeho hráblo, nikoho ani vlastní rodinu nepoznává, nemluví, divoký výraz v očích a bloudí světem se svou igelitkou a zarostlý jak Rumcajs. Kdoví kde je mu dnes konec...

14.09.2023 12:10:26 | Lighter

Chceš tím říct, že infarkt a šlus v jeho případě by byl lepší???
Je to tak jistý??? Pokud mu hráblo, protože se nešetřil a neuměl se sebou zacházet...a přepísk co se dalo, pak tahle forma vyhoření, to zbláznění se, je asi to jediný, co ho mohlo zastavit od způsobu života, jakým žil... a kdo ví, bláznům prej není na světě nejhůř. Lightere...maj svůj svět... ať zarostlej jako Rumcajs, třeba je mu lehčejc....a třeba i takhle je možno najít si pro sebe kus lesa Řáholce.... ale jak říkám, kdo ví... Tenhle případ, co jsi uved, je taky dost hraniční, někdy to vyhoření nemá takový konce, je to jen na určitou dobu stopka a pokud na sobě zamakáš ve smyslu, jo mám se rád a budu se trochu šetřit, pak je to vlstně jen jakejsi novej START... tak tři dva jedna...GO!!! :-)

14.09.2023 13:36:41 | cappuccinogirl

Kdoví co je pro koho lepší...Vždyť to nevím ani sám u sebe! :-) Extrémní případy jsou memento, ale běžné vyhoření je nenápadnější a stejně špatné. Odsuďte je k životu. Třeba špatnému, komu na nich záleží...Mluvme jen o úspěšných. Takový je dnes přístup společnosti. Loseři nikoho nezajímají, jestli to chceš moderně.

15.09.2023 12:37:22 | Lighter

To jest pravda pravdoucí

12.09.2023 13:19:00 | MatyhoZmaty

Díky. Vlastně jsem psal o svých zkušenostech ze sportu, ale může se to tvrdit i obecně. Klidně o manažerech, ale i zaměstnancích, studentech atd.

12.09.2023 13:28:27 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí