Můj život

Můj život

Anotace: Jedná se o část mého života a postupně tu budou přibývat další tato událost se stale víc jak před rokem tedy přesněji v prosinci roku 2010.

Jednou jsem se nechal ukecat ať jdu na koncert kamarádčiny kapely z bývalé školy. Když jsem tam přišel sedl jsem si sam do rohové lavyce a snažil se být neviditelný co to jen šlo.
To se mělo ovšem brzy změnit!
Asi tak po hodině mého urputného snažení přišla Helča ještě s jednou slečnou (Katti) a tím zkončila moje naděje že uniknu pozornosti okolního osazenstva. Po chvíli vynuceného rozhovoru na ne moc příjemné téma které se týkalo zásadně mé osoby jsem byl okolnostmy donucen převzít dominanci. Tak jsem se tedy začal vyptávat Katti na její život. "Věděl jsem ze není moc extrvertní a take mne na ni něco nevysvětlitelně přitahovalo."
Katti byla velmy prřekrásná divka. Měla zářivé blond vlasy. čokoládově hnedé oči v kterých měja jiskřičku dětské nevinnosti ale zaroveņ bylo poznat že uz dítě není, měla také překrasně tvarované nehy byly tak překrásná že mne nestačíani slova. Když tančila na parketu tak jsem si vsiml že má tak ladné pohyby že se jí nevyrovnaji ani ladné labutě.

Ale rozhovor sní šel lépe nežli jsem si představoval a tak po chvíli znás obou spadly částečně zábrany a já si řekl že zkusím něco zaco mne buďto dá facku a nebo a to je ta horší možnost. Bude dělat že se nic nestalo, když jsem takto sám sebe přemlouval a přesvědčoval že o nic nejde tak se obě slečny rozhodly že si půjdou pro něco k pití.
Vydali jsme se tedy společne k baru ale ještě nežli jsme k němu došli, vlastně ještě nežli jsme vůbec vztali z lavyce tak Katti otočila hlavou tak že její šíje byla najednou zcela odhalena a ja zpatřil tu krásu.
Náhle jako by se zastavyl čas. Hleděl jsem na jeji šíji a vyděl jak její bílá sametová pokožka rytmicky tepe. Dřive nežli jsem si ztačil uvědomit co to vlastně dělám tak již bylo pozdě! Zakousl jsem se ji do krku přesne v myste kde ji tepala její krční tepna. Jen co jsem si uvědomil co se vlastně děje tak jsem od ni div neodskočil. Když jsme se na ni pak podíval tak ona na mne jen udiveně zamrkala a otočila se zpatky k Helče a vyrazyli jsme k baru. Kde si slečny objednali pití a my vyrazyli zpátky k našim mýstum.
Potom co jsme se usadili jsem zkousel s Katti opět zavést rozhovor ale už to téměř vůbec nešlo a tak jsem se po par nepovedenych a možna i trapných pokusech o rozhovor rozhodl že zkusim zapojit i Helču. Trřeba se pak rozhovoří znovu i Katti. Avšak jen co jsem se se Katti otočil zády abych mohl oslovyt Helču se Katti nnáhle a nečekaně vrhla na můj krk a zakusla se mne do nej s takovou silou a vašní že jsem měl vážně pocit že mne chce vysát krev. Chvili jsem se snažil bránit protože jsem si rikal že to je možna jen odveta za moje nevhodné kousnutí do jejiho krku. Byl jsem ale jejim počínáním velmy rychle vyveden z omylu.
Její kousání neustavalo a tak jsem se tomu poddal a objal ji a nahle mne začala kousal uplně jinak už v tom nebylo cítit tolik sily ale bylo v tom cítit daleko víc vášně a ja se tomu nedokázal ubránit. Tak jsem ji tedy začal škrábat do zad, nejprve jemně.
Jen co jsem si ale začal škrábat tak ona dala do sveho kousání daleko víc vášně a ja se najednou nedokázal už vůbec ovladat. Byl jsem zcela v její moci a čím vašnivěji mne kousala tak tím intenzivneji jsem ji take zarýval své nechty do zad, když mne přetala kousat tak jsem byl chvili úplně mimo. Jen co jsem přišel alespoň částečně zpět do normálu tak jsem si všim že mne bolí krk a také že mám za nechty kousky její kůže.
V podobném duchu se pak večer vyvíjel dál. Až přišl čas kdy uz slečny museli jít domů a ja šel s nimy na metro.
jen co jsme dorazili na zastávku metra tak Helče jelo. Tak jsme se sní narychlo rozloučili a ona nastoupila a jela pryč. zůstal jsem tam tedy dal už jen sám s Katti a mezi námy panovala v tu chvili trapná minuta ticha až do příjezdu metra kterým už měla jet Katti. Na rozloučenou mne objala a jak mne objala tak se jen na malý okamžik naše rty ocitli nepatrný kousek od sebe a ja si řekl že jí musím políbit. Tak jsem to zkusil a ona můj polibek opětovala tak vašnivě že jsem chvíli pochyboval o tom jestli ji vůbec budu schopen pustit. Nakonec jsem toho schopen byl a ona mne pak řekla už jen ahoj a nastoupila do metra a za chvilku mne zmizela v tunelu.
Autor desmodus, 03.03.2012
Přečteno 1252x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nechci vypadat jako hnidopich, ale z tohohle diktátu by jednička nebyla... Ono se člověku mého ražení čte cokoliv mooooc špatně, když je v každé větě hrubka... a to prosím nejsem učitel

21.03.2012 15:48:07 | Gandalf

jo ty nejsi ucitel a ja jsem disdebyl ..... kdyz vadi tak to nemusis cist

22.03.2012 14:45:57 | desmodus

Tak promiň. Já jsem třeba rád, když mě někdo upozorní na chybu v textu. Jestli to bereš takhle, tak jako bych nic neřekl.

23.03.2012 10:10:24 | Gandalf

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí