(dobromil trpělivý)

(dobromil trpělivý)

 

♪♪♪


Dobří lidé to mají špatné. Když je špatní lidé nedokáží nikdy ocenit,

jen ponížit, musí to nějak sami přežít.

 

 

 

Autor Lighter, 14.06.2021
Přečteno 271x
Tipy 7
Poslední tipující: mkinka, kudlankaW, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobří a schopní lidé to mají ne dobré, mají to výtečné! Špatní lidé, tedy ti co sedí nejméně o patro výš a opruzují, ti to mají špatné! Nikdy nepoznají blaženost mysli. Umí how-ning, nikdy nic zásadně nevyprodukují a vědí, že jsou bezcenní. Ovšem na povrchu jsou krafající důležitost sama.
A mezi těmi patry musí sedět geniální a odvážný vedoucí, který padající hovna shůry odfiltruje, aby neobtěžoval ty schopné řadové pěšáky. A to jsem v „Děcáku“ Na Příkopech rok zažil, když mne učili projektovat. Málokdo pochopí, jaká je to pyšnost, koukat na dokončenou stavbu, co slouží ostatním lidičkám a všechno odsejpá, jak má. Občas to i bolí, ale „de-to!“
A ZÁKLADNÍ PRAVIDLO TOHO GENIÁLNÍHO, na kterého nikdy nezapomenu? Dej si bacha, máš na akci /třeba/ pět set hodin. Ten blbec co to bude kontrolovat, umí sice hovno, ale bude na to mít třikrát tolik času aby tě potopil a pošlapal.
Vyšší moc dala, že se mě ani kolegům nic zásadního nepokálelo.

14.06.2021 21:40:51 | Lesan-2

Díky zy praktický pohled a příklad ze života. Jak píšeš, tak to bývá..."De to, ale dře to!" :-)

15.06.2021 12:04:36 | Lighter

Dobří lidé si hlavně nemají brát nic osobně to za 1.
A za 2. ocenit by měli hlavně sami sebe a za 3. by si měli říkat ,,Jsi to co si o mě myslíš.. páč špatní lidé nejsou náš problém... aspoň mě to to vše pomáhá.

14.06.2021 13:36:09 | Alice Ptáčková

Máš naprostou pravdu, ale je to někdy těžké nebrat osobně. Tak si opakuji mantru: "Kdybych se rozčiloval kvůli každýmu blbcovi, tak se budu rozčilovat celý život...A to za to nestojí!" Uklidním se a ocením za to sám sebe...:-)

15.06.2021 12:10:17 | Lighter

Aličko, děkuji za návod, jak si s nimi poradit.
Na Ostravsku, tak kde jsem se pohyboval pracovně,
je generace 50+ takříkajíc od rány.
“Jak tě někdo sere, tak mu jednu jebni a hotové” konec citátu

15.06.2021 08:29:07 | kudlankaW

Ostraváky znám dobře, často jsem tam jezdil. :-) Právě tohle ale dobří neudělají, nemají na to povahu, ale bylo by to někdy lepší, protože na špatné to zabírá. Tohle u nich zjedná respekt, u blbců...Rozumné dobré slovo platí jen na dobré a rozumné, bohužel.

15.06.2021 12:15:02 | Lighter

Jsou to paradoxy psané za psacím stolem.
Jsou evidentně vymyšlené, neprožité, neanalyzované.
Jakkoli zní zábavně, pravda v nich není.

Ale to se pozná a sotva to může být výtka.
S tím nic nenaděláme.

A k tomu ocenění sama sebe - o to nejde.
Dobro neleží v dobrých nebo špatných lidech uvnitř.
O dobrou věc se musím umět zasadit. I s vědomím, že prohraju.

Protože jde prostě o dobrou věc.

Proti špatné věci se musím umět postavit.
Spouštím dominový efekt msty, ale nemám žádné prostředky, jak se jí bránit.

DOBRO SE NEMŮŽE A NEUMÍ BRÁNIT

https://www.youtube.com/watch?v=NYD5wsMQBBM

ANNA HOGENOVÁ MÁ mnoho osvětových přednášek.
Jsou hodně šité na míru redaktorům, musí strašně moc slevit z filosofie.
Ale kdo se chce dozvědět svěží a briskní analýzy, necht´si její texty přečte.
Nemusíme souhlasit výslovně se vším, pracuje za katedrou, my v terénu.
Nic to nemění na celkové výpovědi.

Omlouvám se za delší text.

Poznámka není kritikou autora Lighter.

Přece všichni nejsme stejní a nemáme stejné dráhy.

14.06.2021 18:14:18 | ttragelaf

jo - navíc, celý ten aforismus byl myšlen dobře
a ve prospěch dobra

a to samo už je dobře
a to neocenit

by bylo špatně

14.06.2021 22:09:20 | ttragelaf

Díky za inspiraci a ocenění. Já to víc než dobře nebo špatně myslel ryze prakticky. Prostě je to ze života. :-)

15.06.2021 12:01:42 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí