(uvědomělost inteligentních blbců)

(uvědomělost inteligentních blbců)

 

♪♪♪


Lidé vědí, co dělají. Aspoň tak jim říkali, že se mají sebevědomě tvářit.

Pak to prý bude pravda. Bez pochyby si myslí, že ano! (Fake it,´till you

make it! Or fuck it?)

 

 

 

 

Autor Lighter, 11.09.2023
Přečteno 109x
Tipy 5
Poslední tipující: Fialový metal, jort1, Sonador, Žluťák
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...sebevědomí je bez toho skrývaný strach...

12.09.2023 15:48:53 | jort1

Bojím se, že něco na tom bude. :-)

14.09.2023 11:55:21 | Lighter

tyjo, do nějakých asi 30let, jse tomu vážně věřila, že lidi vědí, co dělají:D ...jak mi došlo, že ne, stalo se něco hrozného - vrátil se mi na chvíli do života strach, br! ale je to dobrý, už se nebojim, protože vím, co dělám;))

11.09.2023 16:30:06 | Sonador

Závidím ti "pozitivně", já to nevím dodnes. :-)

11.09.2023 17:13:21 | Lighter

taky bys už mohl vědět, že me máš brát s rezervou:)

11.09.2023 17:18:56 | Sonador

Já tě beru s nadhledem. Nevěř nikomu nad 30, jak říkal klasik. Ale co se sebou, když už je mi víc? :-))

11.09.2023 17:23:02 | Lighter

tyjo, tak teď nevim, jestli se nemám urazit! ???:D

nevěřit ani sám sobě, je základ úspěchu;))

11.09.2023 17:25:24 | Sonador

Ten J.Lennon to s tím svým slavným tvrzením maličko nedomyslel, co? Vlastně spoustu lidí urazil...:-D

Přirozená nedůvěřivost je zdravá, hlavně, co se vlastní namyšlenosti týče...:-)

11.09.2023 17:32:57 | Lighter

Spousta lidí je v tom přesvědčování natolik dobrá, že jsou považováni za špičku v oboru a nemají už potřebu se zlepšovat, byť jsou ve skutecnosti tupý hovada:)

11.09.2023 15:04:19 | Žluťák

Přesvědčovat hlupáky je snadné. :-) A největší hovada jsou dost vychytralí, jak se vyhnout chytrému obecenstvu. Přece se nebudou snažit nadarmo. Zadarmo ani agent nekváká. :-D

11.09.2023 17:17:26 | Lighter

Lightere já jsem asi v tomhle měla dost štěstí: Bo do mně nikdo nic takovýho ještě nevtloukal... bych každýho takovýho hnala! Takovej oblbovák!!! :-)
Hezkej den, příteli :-)

11.09.2023 12:13:33 | cappuccinogirl

Tak to se mýlíš, protože v podstatě každá výchova, vzdělávání, rozvoj osobnosti atd, ti do hlavy vtlouká podvědomě přesně tohle. :-)

Praktický příklad: máš vysokoškolský titul, ale prakticky v oboru nic moc nevíš, ale když se dostaneš před nějaký skutečný problém, nezpanikaříš, nevzdáš to, protože ti celou školu sugerovali, že na to máš, zvládnout to. Takže se aktivuješ a hledáš a zkoušíš vše možné, jak to nějak "dokázat zvládnout". Lépe nebo hůře je pak další otázka! Normální člověk by to hned vzdal, ani by se o nic nepokusil! Bál by se to zkazit. Takže jde o nastavení hlavy, kdy se "sebevědomě" nebojíš a řekneš něco jako: (viz můj aforismus výše) :-D

11.09.2023 12:47:26 | Lighter

Ccino odpinkne:
Mně učili, ano, furt někdo něco... ale NIKDY, nikdy příteli, mi nikdo neřek nic o sebevědomí a o seběvědomém tváření... kdyby jo, asi bych jak blbec zkoušela před zrcadlem pózy, no já to nedělala, proto dnes asi o tom seběvědomí u mně se nedá moc mluvit...mám ho tak akorát hrstku na to, abych přežila život :-)
Takže potvrzuju učení, teď mně učí život sám a to je sakra učitel, přísnej, nic ti neodpustí a co dáš, dáš... a někdy i s tím, co vím, sakra panikařím, protože toho nevím dost...a na nějaký sebevědomí v tý chvíli, kdy polykám andělíčky v řece života, kde nedosáhnu na dno a musím šlapat vodu, úplně kašlu... jen bojuju...i nesebevědomej bojuje ...a může ledacos vyhrát :-)

11.09.2023 14:15:53 | cappuccinogirl

Zřejmě jsi si na škole nevychovala "vysoké sebevědomí"; co na tom, že trochu "falešné". :-) Na vysoké je vysokost sebevědomí zaručena...

11.09.2023 17:11:30 | Lighter

Myslíš vážně, co jsi teď napsal... já vejšku nemám dodělanou, ale to myslím nemá nic co dělat s mírou sebevědomí... to je spíš o povaze...
okamžitě mi naskočily ty filmy o básnících... a takovej Štěpán Šafránek, vysokoškolák mudr, tam je to jeho seběvědomí taky přinejmenším sporný...aspoň v některejch ohledech... :-) Uvádím jeho, bo jeho všichni známe, kdybych ti popisovala svýho souseda z ulice, nevěděl bys, která bije :-)
proto filmovej příklad... takže závěr z toho všeho: co se tejče sebevědomí, NIC se nedá brát příliš obecně... a tvrzení o vejšce jako záruce seběvědomí beru jen jako pokus o vtip...
kamaráde, jestli ty jsi to ale mslel vážně... pak právě ne ty, ale ccino proklatě vybočuje z řady (rozumíme si :-) ) a řítím se proti tvý zdi...AU... nebrzdím... :-)

11.09.2023 18:15:29 | cappuccinogirl

Vážně to myslím, protože jsem to zažil na vysoké na vlastní kůži. Prostě se školou dostaneš i pocit, že jsi chytřejší než ostatní lidi. A znám dost titulovaných známých, co mají nosánek nahoru, že jsou elita. A než se z té "namyšlenosti" dostaneš, trvá to dlouho. Pocit, že jsem výkvět společnosti je tak falešně sebevědomý. :-) Ale samozřejmě do jisté míry zobecňuji a každý má své zkušenosti, nemůžeme být všichni stejní...

11.09.2023 21:09:42 | Lighter

...život není učitel, ale mučitel...;-) čtyři za snahu nám dávali učitelé tyrani...

11.09.2023 16:56:55 | Marten

známá pravda, že: "MYŠLENÍ BOLÍ"... víc k tomu dodávat netřeba :-)

11.09.2023 17:00:37 | cappuccinogirl

...spíš "učit se blbosti bolí"...;-)

11.09.2023 18:06:42 | Marten

jj, podepisuju, ale někdy prostě nemáš na vybranou, tj. viz systém školství, třeba... no a pak dál...nějaký ty blbosti musíš do sebe nasoukat i v běžným životě, aby ses dostal k podstatnýmu...
a nebo abys zjistil, že tudy pro tebe cesta nevede... pokus-omyl,to taky všichni známe...

11.09.2023 18:18:07 | cappuccinogirl

...mě jen štve, že v paměti mi zůstaly právě ty nejhorší nepoužitelný blbosti...a na použitelný informace si zaboha nevzpomenu...;-)asi chyba systému...

11.09.2023 18:24:27 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí