...A MÁŠ ZADĚLÁNO

...A MÁŠ ZADĚLÁNO

Anotace: ...na trable:-)))*...

 

 

 

Můžeš milovat celej svět a nic ti to neudělá – ale zkus dát lásce tvář…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor cappuccinogirl, 11.02.2025
Přečteno 546x
Tipy 42
ikonkaKomentáře (73)
ikonkaKomentujících (19)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

07.03.2025 13:47:52   Vaska49

Jedna věta - a kolik toho řekne...

líbí

07.03.2025 23:01:21   cappuccinogirl

...život je sice velká hádanka, ale někdy - ukazuje jasně... a tahle věta je parfém zn.LIFE...

děkuji za komentovou stopu*

líbí

01.03.2025 14:13:42   mapato

yes, velmi významná pravda, krásně shrnutá do jedné věty...hezkou sobotu, holka capučínová, vm

líbí

01.03.2025 19:48:58   cappuccinogirl

...tenhle den byl z neukecaných:-)))*

líbí

15.02.2025 21:28:18   Jiří I.Zahradník

Můžu... ještě že nemusím...uf

líbí

15.02.2025 22:31:25   cappuccinogirl

Jo, tomuhle uf rozumím:-)
Já jsem taky děsně ráda, že to po mně nikdo nechce:-))) Nedala bych to:-)))*

líbí

13.02.2025 17:22:55   Sonador

a co teprv, když jí zkusíš dát i jiný části těla...:/ :D

líbí

13.02.2025 17:29:33   cappuccinogirl

tedy - když si vytvořím dostatečnej odstup (a zapomenu na to, že jsem tuhle svou větu psala s naprosto vážnou tváří) - tak se tomuhle tvýmu dodatku tak ráda zasměju, protože - odlehčení:-)))*

líbí

13.02.2025 17:36:28   Sonador

mno, já tušila, a... chodila jsem kolem toho několik dní, přimělo mě to přemýšlet o všem možným (a vážným), ale teprve před chvílí to vyvrcholilo tímhle - a do teď mě to nenapadlo!:D kýžená změna úhlu pohledu... chtěla jsem tě rozesmát, tak jsem ráda...

líbí

13.02.2025 17:37:48   cappuccinogirl

:-)))***

líbí

13.02.2025 18:01:40   Sonador

ale no tak jo, budu vážnější;) v lednu 2023 jsem si zapsala tohle:

Říká se, že jde o to za/milovat se do duše člověka.
Jenže to není celé, jde o to za/milovat se do člověka.
Jeho duše, těla, ega a id.

máme sklon k idealizacím, přeceňováním jednoho a umenšováním jiného... a tehdy mi došlo, že to je to, co nám způsobuje (nemalé) problémy...

líbí

13.02.2025 18:50:45   cappuccinogirl

Dobře, přidám se se svým ranečkem... je to momentální náskok na to, co jsi napsala:

Myslím, že když se někdo dotkne srdce druhého a Láska, pak miluješ - člověka. Miluješ toho, koho jsi potkal a komu ses otevřel...jenže v té chvíli vlastně ani nevíš, kdo to je - jen jsi nacítil, třebas od první chvíle, strašně moc...
Miluješ, zvykáš si a druhá strana má z tebe třeba úplně stejně pusu dokořán... tohle jsou tak silný momenty, že ti nedávaj moc prostoru, vnímat cokoli dalšího.
Pak si to sedne - a ty se zklidníš... miluješ, pečuješ o ten lásky květ, ale - jak jdou dny, co dny, hodiny, poznáváš, kdo to vlastně stojí před tebou. Víš že je mimořádnej, ale tu pusu už se ti povedlo zavřít a vnímáš střízlivěji. Láska se nevytrácí, pokud se neobjeví nic, co by natolik drhlo, že by ji mohlo oslabit, není menší, dokonce i roste, ale naráží - na překážky, který se někdy snažíme odstranit nebo řešit způsobem, co se nakonec ukáže - jako snad ten nejhorší možnej:-)))
Přesto bojujem o lásku - a to se mi líbí a moc*

líbí

14.02.2025 17:12:18   Sonador

to je tak hezky napsané, cappu... tak já jen ještě mou oblíbenou větu, která se mi připomněla hned při prvním čtení:
"Krása je v očích toho, kdo se dívá..." a já myslím, že to je Láska...

líbí

14.02.2025 19:30:27   cappuccinogirl

Nedivím se ti, že se ti ta věta líbí:-) Já ji taky mám moc ráda... jo, je v ní mnoho...a kouzlo k tomu - často říkám, že se dívám srdcem, shodou okolností jsem dnes napsala šuměnce, že si myslím, že srdce je vlastně to třetí oko, který vidí dál než... :-))) No, dostala mě naprosto trefnou odpovědí - prej srdce je - čtvrtý oko:-)))*

líbí

14.02.2025 21:35:47   Sonador

jo, je to hezké, ale zopakuju, co už jsem jednou psala, protože je to důležité... :)
srdce má tendenci následovat hlavu, je tomu opravdu tak - mysl, čistá mysl je důležitá... máme sklon věřit věcem, které nejsou skutečné...
ale - srdce je rozumné samo o sobě, jen se v tom vyznat:D

líbí

14.02.2025 22:00:26   cappuccinogirl

Pamatuju si tuhle debatu.
rozklikla jsem si tvůj odkaz na modru, týkal se manželů Tomášových. Už od prvního dojmu neskutečně příjemní, obrovsky sympatičtí lidé. Věřím, že měli co předat, věřím, že od takových je skvělé "si brát"... ale ani při nejlepší vůli nejsem schopna přijmout vše. Ten výrok o rozumu a srdci já nedokážu v sobě zpracovat. Přemýšlela jsem o tom, proč asi. Jediný, co mne napadlo, proč se k němu stavím tak odmítavě, že možná ty termíny vnímáme všichni jinak. Vzpomněla jsem si, jak jsem naprosto jednoduše vysypala ze sebe, co je pro mne "srdce" - cítím v něm ten obrovskej SYMBOL a tak nějak chápu i ten rozum v hlavě... jen symbolicky... kdežto lidé, kteří vědí víc, chápou to celý dění v lidským organismu jinak, jedou víc vědecky... a to je asi ta stěna, kterou já nepřelezu, ale ani se na ni nedrápu.
Teď mi proběh hlavou jeden citát od Shakespeara, kterej mám moc ráda, je možná plytkej, ale v tom případě jsem asi taky, protože s ním souzním... ROZUM JE SICE LÉKAŘ LÁSKY, ALE ZA RÁDCE HO LÁSKA NEUZNÁVÁ... tohle je mi velmi blízké...

líbí

14.02.2025 22:07:24   Sonador

to je hezký citát... víš, mě moc "chytračit" nebaví, spíš mě to unavuje, jen mám někdy pocit, že je to nějak "důležité"... sama to mám tak, že se během života potkám s něčím, co nerezonuje, co nechápu, jse zrovna někde jinde... ale někdy se stane, že mi někdy časem, v nějaké životní chvíli ta věc dá smysl, a dokonce třeba pomůže... je v pořádku, a vlastně dobře, že to vnímáš jinak;) ono v tom našem vnímání ve skutečnosti není rozpor, jen je to trochu jiná vrstva...

ale když jsme u těch citátů, ještě jeden teda, myslím, že to byla sv. Terezie od kříže... "Láska se vodí za ruku s intelektem..." prosimtě nalož si s tím jak chceš a potřebuješ, třeba to zahoď;) ...měj hezký večer*

líbí

14.02.2025 22:18:48   cappuccinogirl

Ten citát si nechám na zítra
ale z tohohle komentu si beru, co mi fakt přišlo důležitý, abych si "uložila"
Že život k tobě posílá situace, myšlenky, který v tý chvíli, kdy přijdou, "nedáš", ale tím, že přišly, pamatuješ si, máš je zasunutý...a to cinknutí, doklapnutí, kdy všechno zapadne, může přijít později... není dobrý "šmahem odmítnout a odehnat"...
to je, cos mi dnes "dala" ty, děkuju za to,
vim, že některé debaty mohou "unavit"...tahle to, pokud jde o mne, nebyla... přinesla mi...

Příjemnej zbytek večera, Son*

líbí

14.02.2025 22:21:54   Sonador

jde o to, že ze zkušenosti vím, že o některých věcech je lepší mluvit, než psát - psaní je často na dlouhý lokte, a já mám ten svůj minimalismus:D ...děkuju*

líbí

14.02.2025 22:38:04   cappuccinogirl

Máš krásnej, nedostižnej minimalismus, hlavně ve verších, motýlku*

Už jsem ti tak dlouho neřekla, pořád si pamatuju...dobrou, Son*

líbí

14.02.2025 22:58:59   Sonador

dobrou noc, holubičko;)* ...a děkuju...

líbí

14.02.2025 23:08:30   cappuccinogirl

Ou*

líbí

13.02.2025 11:20:23   Frr

...no a uvidíš..ST*

líbí

13.02.2025 15:11:01   cappuccinogirl

...no a srdíčko bude najednou daleko neklidnější:-)))*

líbí

12.02.2025 22:31:15   nehledaná

vidím , že je doba zkracování.. to mi sedí:)

líbí

12.02.2025 22:35:58   cappuccinogirl

...že by druhý Postřižiny???:-))) A když si nemůžu dovolit zkrátit nohy od stolu ani vlasy, tak aspoň počet vět a slov???:-)))

Tahle věta byla součástí delšího celku, ale ten jsem bez milosti smázla. Tuhle větu se mi ale pustit nechtělo a myslím, že do toho aforismu se s ní vlezu:-))) Moje prvnička v AF sekci a pochybuju, že se někdy zopákne:-)))*

líbí

12.02.2025 22:50:24   nehledaná

méněvíce :)

líbí

12.02.2025 22:52:30   cappuccinogirl

Jo, uznávám tohle pravidlo...jenomže většinou těma slůvkama neumím tolik šetřit:-)*

1líbí

12.02.2025 21:23:12   J's ..

To může být důležité, protože lásku bez tváře pro některé není lehké milovat,
takže snad se i zvědavec už dočká ve Tvém profilu fotečky? :)*

líbí

12.02.2025 21:46:29   cappuccinogirl

Hvězdáři takovouhle komentovou podpásovku ty mi tady???:-)))

Příteli, ty jistě víš, co se o lásce říká:-)))
Jo, vim, že mnoho...ale teda mezi jiným takový to, na vzhledu nezáleží, srdce vidí jinak...
Taky platí, že svět je povrchní:-) Takže pozlátko obalu - láká.

Běhám po světě už nějakej ten pátek a vím o něm svý, v tomhle si nedělám iluze:-)))
ALE - protože se mi už povedlo potkat se s vzácností se srdcem v hrudi, který opravdu vidí jinak... zatra, proč já ti to vlastně píšu???:-)))

Asi že vím, že jseš "blízkej", tak se mi ruka takhle rozjela:-)))*

líbí

12.02.2025 22:03:07   cappuccinogirl

Kluku tu fotku už tam máš, když chceš trpět, jen nevim, jak dlouho ji tam nechám... s tímhle mám trochu problém:-)))*

Akorát teda, já tam furt vidim to kafe, ale jukla jsem na mobil k dceři a ta už tam teda má tu horší variantu:-))) Tak nevim:-)))

líbí

14.02.2025 16:13:06   J's ..

Rád Tě vidím, já nemyslím, že by měl někdo trpět,
protože obraznost je součástí interpretace...
takže třeba já jsem rád, když smím si jaksi přiřadit tvář k textu promlouvajícímu*

líbí

14.02.2025 19:47:27   cappuccinogirl

Já jsem si vzpomněla na jeden sloh ze základky...už tam jsem si tak nějak uvědomila, že když něco uzavřeš do podoby, omezíš si to a už se nemůžeš rozletět... proto možná jsem měla vždy raději svět knih než svět obrazů... při čtení venčíš fantazii a ta si lítá, kamkoli ji napadne... obraz si taky užiju, ale už musím jinak - hledám, co je "za"... ale to je jen tak k mýmu... :-)))

Jó, s když jsme tedy konečně byli vizupředstaveni, tak i já tedy dodám to - mě těší:-)))
Ale to ty přece už víš, dobrejch pár pátků:-)))*

líbí

12.02.2025 19:56:51   RadoRoh

a nebo barvu......... :-)

líbí

12.02.2025 20:19:21   cappuccinogirl

jednu??? nedokážu:-)))
láska je barevná, láska je v odstínech
všechny si užij a ani jeden nevynech:-)))

tak nějak to cítím*

líbí

12.02.2025 15:18:07   uživatel smazán

Miluj celý svět s výjimkou lidí na přiloženém PDF , tam se mi to nedaří.. Každý kdo projevuje city je zranitelný... Proto zůstávám cynikem :)

líbí

12.02.2025 16:11:08   cappuccinogirl

City a emoce - to je síla i slabina, to je jasný:-)
Když jdou - s obecným duchem, dáváš i do takových mnoho, ale přesto - jseš pořád sám sobě jakýmsi štítem:-)
Když ale třeba lásku spojíš s tváří, co je pro tebe ta "jediná", pak - už se tolik nechráníš, snažíš se věřit...
Jenže "snažit se" vůbec neznamená, že se ti to bude dařit furt:-)))*

líbí

12.02.2025 10:06:31   šuměnka

..kdo skutečně miluje celej svět

dává tvář Lásce v mnoha podobách..

- udělá - neudělá? - zdánlivost na pohled

co mnohý neodhadne - věčnost i prach

:))*

líbí

12.02.2025 12:16:31   cappuccinogirl

Milovat celej svět, to - DOUFÁM - je jen fráze
která má dotlačit myšlenku, někam, z čeho bude patrná...

Milovat celej svět, ve smyslu lásky, jak ji cítím já - je takové "ad absurdum"

Mám úctu k životu
a mám ráda lidi
ale vždycky mi na konci té věty zůstane to ALE a tři tečky

vím, že to vnímáš jinak, než já, PŘEJU TI*

líbí

12.02.2025 13:14:32   šuměnka

SÍLA SLOVA, užívání slova (řeči), slovo mluvené i psané, vše, o čem přemýšlíme, co říkáme, o čem píšeme, zásadním způsobem ovlivňuje nejen vidění reality, ale i realitu samotnou. Kvantové vlny myšlenek se nesou prostorem, stejně tak rezonance zvuku mluveného slova. To vše působí – vlivem zpětného zrcadlení – na život člověka.

https://www.psychologiechaosu.cz/sila-slova/

líbí

12.02.2025 15:45:37   cappuccinogirl

Síla slova.
Jsem ta s nohama na zemi, šuměnko.
Dokážu se rozletět v myšlenkách, ale jen omezeně. Uznávám, že jakákoli omezení v tomto směru, si vytvářím já sama.
Věřím v člověka, v Matku Zem a věřím v dobro. Lidé často obracejí své zraky k nebi a doufají - ve spásu, v zázrak. Vesmír je "zdrojem všeho".
Já se nevyznám v kvantovém vlnění, dokonce myšlenek, zpětné zrcadlení by mne nejvíc potěšilo v tom smyslu, že co vyšlu, se "obrazí" v někom dalším. Úplně jednoduše úsměv nechť plodí úsměv, pohlazení - pohlazení, řetízkovej efekt, očko po očku:-)
Nejsme schopni zvládnout to, co se děje kolem nás, pořádně nevidíme ani to, co máme přímo pod nohama, ale přitom se snažíme dohlídnout až nad oblaka? A tvrdit, že chápeme??? Že víme, co se děje a jak to funguje v Universu???

Já jsem si rozklikla odkaz a přečetla si pár článků. A brala jsem je jako pohlazení, možná - kousek pohádky... ty řádky zklidňují, jako bych ležela na žíněnce a naladila se na relax.

Bylo to příjemný*

líbí

12.02.2025 12:59:18   šuměnka

tys to napsala :DD

**

Vesmíru vysvětli, že je to jen "fráze"

bude z toho blázen :DD

**

když máš úctu k životu a máš ráda lidi
proč ti pocit říká - "hlídej si" ??

to je dle mého ad absurdum :DD

**
a jen tě zlobím, nemusíš odpovídat

líbí

12.02.2025 16:05:45   cappuccinogirl

Vesmír je pro mne "příliš dalejko", šumí...
neumím to s ním, ani trochu...
kráčím po zemi a už tady toho mám plný kecky:-)

A proč "vzniká proč"???
Když ze zvědavosti a chcem vědět, je to dobře...
Když díky lidskejm slabinám, pak je to docela dost na levačku, ale i taková ""proč se dostávají do hlavy...já vim, že sem patří to - bohužel:-)

líbí

12.02.2025 09:38:59   jort1

máš pravdu...

líbí

12.02.2025 12:18:44   cappuccinogirl

...hmmm*

líbí

11.02.2025 23:39:42   enigman

jdu na těsto...

líbí

12.02.2025 12:19:39   cappuccinogirl

Jaký bude? Golem z hlíny už tu byl a taky Pan Perníček...tož zkus jiný:-)*

líbí

11.02.2025 19:45:21   Vivien

Holt anonymita je pohodlná .. nic po nás nechce a můžeme si připadat jako velkodušni. Ale chraň bože přijmout tak "jednoduchou" pravdu, že láska je "bez podmínek" a neřídí se představami, co si pod rouškou naší "předposranosti" vyfabulujeme.

líbí

11.02.2025 20:01:07   cappuccinogirl

Patřím k "předposraným", Viv, stopro*
Láska do obecna, tak nějak ke všem - jo, beru, bez podmínek:-)
Pak se ale cosi stane a srdce se zblázní - do jedinýho konkrétna - a to už je najednou všechno nějak jiný:-)
Přijde strach, pocit - holka, hlídej si... vim, že tenhle pocit je naprosto zcestnej, hlídat druhého je blbost, on přece ví:-))) Jenže červík hlodá, pochybnosti jsou jeho larvičky, fabulace jedou ve velkým, furt máš před očima nějakej ten "co by kdyby" biják:-)))
A včil - zachovej rozvahu:-)))*

Jo, zatra já jsem ukázkově předposraná:-)))

Ale Viv, Moravěnko bodrá, úsměv jsi mi přinesla, a houby jenom, fakt se směju**

líbí

11.02.2025 17:57:55   Anfádis

Moc líbí

líbí

11.02.2025 18:38:38   cappuccinogirl

Mně někdy moooc nelíííbí se:-)))
Vždycky si uvědomim, jak moc toho ještě v tom svým životě "nemám zmáknutý":-)))

Něco je nutný brát s hodně velkým nadhledem, ale sežeň ho dostatek, v tý pravý chvíli:-))) Někdy chybí*

líbí

11.02.2025 17:36:45   Bosorka9

Vôbec nie. Často to bolí...

líbí

11.02.2025 17:46:31   cappuccinogirl

... vydržíš, vždycky*
Hodně mi pomáhá, když si uvědomím, že ten, pro kterého tahle bolest přišla, za to opravdu stojí, že On je moje srdce...a že to se mnou taky nemá vůbec lehký, někdy je těžké "předat si" a pochopit se - plně*

líbí

11.02.2025 18:55:53   Bosorka9

ak je to kamarát ? Nie všetko je o láske ako takej.

líbí

11.02.2025 19:11:44   cappuccinogirl

Někde jsem četla, že přátelství je někdy víc, než láska. Přiznám se, že tomuhle tvrzení moc nerozumím, vždyť láska přátelství obsáhne a proto i přátelství je "o lásce"... přítel ale někdy může pro někoho znamenat víc, než partner, někdy to tak život přinese. Jenomže hlavní je, že PŘÍTEL je ve tvém životě v úplně jiné pozici než partner. Já bych dokonce řekla, že v mnohem výhodnější pozici...je to docela paradox, ale víš, u přítele - nemáš potřebu měnit, vlastnit, víc odpustíš, tolerance není tolik v ohrožení, způsob komunikace je klidnější,...

Pro přátele jsem čtyřlístek, pro milovaného - leckdy adept na rákosku (prosimtě tohle vem opravdu s humorem)*

líbí

11.02.2025 19:18:30   Bosorka9

Tvoje slová sú pravdivé.

líbí

11.02.2025 17:23:40   Bosorka9

No práve..ach..výstižné..

líbí

11.02.2025 17:34:19   cappuccinogirl

...a vůbec ne jednoduché, viď *

líbí

11.02.2025 15:40:33   uživatel smazán

mno, lidi by si měli vyměnit fotky,
když už někomu dávám číslo třeba,
pokud nejsme slepě zamilovaní

líbí

11.02.2025 16:50:42   cappuccinogirl

Ale pokud jde o lásku, díváš se na druhé srdcem:-) Jakpak se tohle fotí??? Znáš způsob???*

líbí

11.02.2025 18:28:51   uživatel smazán

a má to být barevná nebo černobílá fotka?
:-)
Ty hledáš fotografa? Fotíš kalendář?
:-)
když chceš, dá se vyfotit všechno. I to jak všechny máš ráda,
lup, a máš dalšího kamaráda na sociálních sítích, které
nepoužívám.
Dnes jsem ještě neměl kávu, jdu na to.

líbí

11.02.2025 18:39:59   cappuccinogirl

Dám si taky:-)

Lup - a kávovar dá záchranu:-)))*

líbí

11.02.2025 15:00:04   jenommarie

Není to snadné..oddělovat a uchránit si..co máme..to v Nás.:)*

líbí

11.02.2025 16:52:27   cappuccinogirl

Marjenko, tak ráda tě vidím...chybělas mi*

líbí

11.02.2025 17:33:34   jenommarie

Děkuji Ti cappu*:)* slibovat nebudu, však se uvidí. Měj se krásně a VŠE nejlepší v Tom Novém roce* , ať se Ti daří. :)

líbí

11.02.2025 17:49:06   cappuccinogirl

A já ti Marjenko - totéž,
je jedno, jak dlouhej byl nebo bude náš "dotek",
pro mě je moc příjemný, že - přišel*

líbí

11.02.2025 20:08:52   jenommarie

:)*

líbí

11.02.2025 14:54:08   uživatel smazán

ST za krutou pravdu

líbí

11.02.2025 17:04:21   cappuccinogirl

Láska je krásnej, ve svý podstatě naprosto bezproblémovej cit.
Dokud k ní nemáš majetnický sklony...
Jakmile se ji snažíš uchopit slovy "moc" a "málo", přicházejí problémy...

Láska bez podmínek - existuje, ale nejde mi praktikovat všude - vlastně jen u mých dětí, v tom mám jasno. Sem mi zapadá a tady ji naprosto bez problémů zvládnu...

U lásky obecně, k lidem a všemu okolo, taky problém nemám:-)

Ale jakmile jde o partnerskou lásku, tož tady, vím to, mi to drhne, i když se snažím...njn*

1líbí

11.02.2025 17:17:11   uživatel smazán

u dětí je to snadné, víš, že jsi pro ně jediná máma a ony pro tebe jediné děti. U partnerů je ten vlastnický pud aso normální, zvláště když pouto není úplně pevné

líbí

11.02.2025 17:29:32   cappuccinogirl

Někdy jsou pudy velmi prospěšné, zjednodušují leckterou složitost. Jindy je to ale úplně naopak, komplikují - nebýt té potřeby "urvat si, bránit svoje"...
Nic ti nepatří, jen ty sám sobě - tohle je jednoduše postavená věta a dává mi smysl... tak proč je zatraceně tak složitý se toho držet???
Uznávám matematickou pravdu základní školy, že jedna a jedna jsou dvě...s tím počítám celej život a nijak se proti tomu nestavim na zadní:-) Tož proč totéž nedokážu i u jiných pravd, jejichž smysl uznávám a neuniká mi?

1líbí

12.02.2025 12:53:46   uživatel smazán

vidíš, a právě ta nejjednodušší věc na světě, jako 1+1=2 je zároveň nesmysl...ukaž mi na světě dvě totožné věci ;)

ale ještě k tomu vlastníme jen sami sebe...tohle si málokdo opravdu uvědomuje...a z nich ještě jen malá část si sebe uvědomuje jako celek...kolik lidí je přesvědčených o tom, že nemoc je něco cizího, že jim škodí a ohrožuje je? Kolik lidí ví, že nemoc je jen projev jejich těla, kterým je upozorňuje na chyby? 1 z tisíce? Spíš mnohem míň

líbí

12.02.2025 16:25:58   cappuccinogirl

:-)))
Já věděla, že ani s tou jedna plus jedničkou to nebude tak úplně jednoduchý:-)))

A s nemocemi??? Ach jó, tak tady mě to přikývnutí docela dost bolí, ale pravdu máš*

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.4 ⋅ Facebook ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel