mé srdce plné je lásky

mé srdce plné je lásky

Anotace: -

Mé srdce plné je lásky, lásky bez nadsázky, lásky, jež přenádherně plyne, jak slova, jak věta co se ze mě line. Nevím proč a nevím co mám teď psát, je to jako když jdu malovat. Beru papír  a křídu  a se vzrušením čekám co namaluji. Teď čekám co má duše, mé srdce a andělé mi našeptají. Tak mnoho a ještě více všude kolem nás se tají. Jedny dveře se právě otvírají a druhé zavírají. Co přinese mi tato chvíle ? Ještě nikdy jsem tohle necítila, běž a piš        a jen své srdce a svou duši poslouchej, jim víru dej. Mnohé pochybnosti na povrch vyplouvají, proč zrovna mě by naslouchali, znám dost a jsem ta pravá? Tohle je ta zpráva pro mě, jsem tu pro něho a pro ni, pro sebe a pro nás. Ta láska co mi v srdci plane a plát neustane, je to pravé, to co lidem dávat mám, dělám to a dělat budu. Stojíme tu po tvém boku, říkají mi andělé, cítím je, krásně voní, ano jsou to oni. Víte jak anděl voní? Ne?  Přijde zvláštní chvíle, bude vám u srdce mile a ucítíte závan vůně neznámé a ušlechtilé.  To je ono, není to jen přelud, to anděl s vámi je a vaše srdce hladí a říká vám jak vás má rád a jak se máte rádi. Není těžké lásku dávat co mám v duši, víte jak mi úsměv sluší?  Je to návod pro mé milé, jak zpříjemnit si chvíle a pak celý život do úsměvu dát, jak jít cestou, třeba těžkou a  sebe i druhé milovat. Zkuste každý den se usmát na sebe a pak na něho a na ni, dát kousek lásky co vám zůstal v dlani. Kousíček té lásky každý den je větší, mění tváře lidí, mění vaše okolí. Zkuste nepřemýšlet a prostě jen cítit, cítit lásku a tou láskou být , pak můžete uvěřit. Láska není rozum, jakmile se začnete ptát, zda to může fungovat, vládu rozum přebírá a co si neohmatá popírá. Zavři oči a pohlaď svoji tvář, pohlaď své srdce, pohlaď dítě jímž si byl, už dlouho jsi se nehladil. Cítíš tu krásu, to štěstí, tu lásku? Je to jako první sluneční paprsek, jako louka v květu, jako první láska, jak zpěv konipáska. Kousek té lásky dej do úsměvu a vzpomeň si na ni až budeš v emoci a hněvu. Místo zloby pošli lásku, vrátí se ti desetkrát a budeš dobře spát. Tak to by dnes bylo vše, co mi anděl diktuje. děkuji vám moji mílí,že jste tady se mnou byli  a mě radost způsobili.
Autor niki, 16.11.2011
Přečteno 860x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí