Slyšíš? [Ty slyshish?] (RUS)

Slyšíš? [Ty slyshish?] (RUS)

Anotace: Píseň kluka který oslovuje milovanou, která tragicky zemřela jeho rukou a stále se do něj nezamilovala. [Pesnja parnja kotoryj obrashhaetsja k vozljublennoj kotoraja tragichno umerla ot ego ruk tak ego i ne poljubiv]

Am Dm C E (бой 8 в полный такт)

Пишу письмо и все напрасно в этот раз,_____________(píší ti dopis a vše je tentokrát zbytečné)
ведь почта вовсе не прийдет к тебе сейчас._________(neboť pošta ti teď vůbec neodrazí)
Ты знаешь?_________________________________________(Víš?)
Рвется сердце и душа тебя обнять___________________(rve se srdce a duše tě obejmout)
и тебе так много хочу я рассказать.________________(A tak moc ti chci povědět)

Ты помнишь?________________________________________(Pamatuješ?)

В тот раз тогда тебя я встретил в первый раз.______(Tenkrat jsem te tehdy potkal poprvé)
И ты сказала мне, что не настал мой час.___________(A řekla jsi mi, že nepřišla má chvíle)
Ты видишь?_________________________________________(Vidíš?)
Время шло вперед словно голову сломя.______________(Čas utíkal jako smyslu zbaveny)
Я знал что добьюсь и ты полюбишь меня._____________(A já věděl, že dobudu a ty se do mě zamiluješ)

Полюбишь меня (2х) С Е_____________________________(Zamiluješ se do mně)

И день за днем носил тебе цветы____________________(A den za dnem jsem ti nosil kytky)
Конфетки, розы, шоколадки, вкусные духи.___________(Bombonky, růže, čokoládky, chutné voňavky)
Ты знаешь?_________________________________________(Víš?)
Писал тебе от сердца песни и стихи_________________(Psal jsem ti ze srdce písně a básně)
но мимо проходила не замечая ты.___________________(ale procházela jsi mimo a nevnímala sis)

Ты помнишь?________________________________________(Pamatuješ?)

Твои друзья плевали мне в лицо,____________________(tvý přátele mi plivali do obličeje)
смеялись, издевались, всё делали назло_____________(smáli se, šikanovali, dělali naschvály)
Ты видишь?_________________________________________(Vidíš?)
Много лет боролся за тебя__________________________(Mnoho let jsem o tebe bojoval)
И понял что никогда ты не полюбишь меня____________(A pochopil, že se do mně nikdy nezamiluješ)

Полюбишь меня (2х) С Е_____________________________(Zamiluješ se do mně)

(Грубое усиление игры - бой в струны)

В голове моей нужно кончить этот спор______________(V mé hlavně je třeba ukončit tuto hádku)
Взяв в руки инструмент, заточеный топор.___________(Vzal do ruky nářadí - nabroušenou sekeru)
Ты знаешь?_________________________________________(Víš?)
Иду к тебе сорвав твои любимые цветы_______________(Jdu za tebou utrhnu tvé milované kytky)
Теперь мы окончательно расставим черты_____________(teď konečně rozestavime tečky)

Ты помнишь?________________________________________(Pamatuješ?)

Сколько раз тебя я проводил домой__________________(Kolikrát jsem tě provázel domu)
Всегда ты оставалась единственной мечтой___________(Vždy jsi zůstávala mym jediným snem)
Ты видишь?_________________________________________(Vidíš?)
Стою перед окном с цветами в дверь звоня___________(Stojím před oknem s kytkami a zvonim)
Настал тот час тот миг узнать полюбишь ли ты меня._(Nastal ten čas, ta chvíle zjistit zamilujes li se do mne)

Полюбишь меня (2х) С Е_____________________________(Zamilujes se do mne)

(И снова очень медленно, заканчивая песню)

Пишу письмо и все напрасно в этот раз,_____________(píší ti dopis a vše je tentokrát zbytečné)
ведь почта вовсе не прийдет к тебе сейчас._________(neboť pošta ti teď vůbec neodrazí)
Ты знаешь?_________________________________________(Víš?)
Рвется сердце и душа тебя обнять___________________(rve se srdce a duše tě obejmout)
и тебе так много хочу я рассказать.________________(A tak moc ti chci povědět)

Ты помнишь?________________________________________(Pamatuješ?)

Цветы твои любимые носил я много раз_______________(Tve milované kytky jsem ti mnohokrát nosil)
И продолжаю до сих пор так же и сейчас_____________(A pokračují v tom i teď)
Ты слышишь?________________________________________(Slyšíš?)
Красивую как и ты встретил девушку на днях_________(Krásnou jako ty dívku jsem nedávno potkal)
Я знаю я добьюсь и она полюбит меня..._____________(Vím že jí dobudu a zamiluje se do mně...)
Autor ViLyam, 19.05.2020
Přečteno 512x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky nerozumím, ale třeba to bude hezké (:

19.05.2020 12:01:55 | Roser

Už je to přeložené, sic ne moc hezky.
Ale zní to líp, když se to hraje.)

19.05.2020 13:11:40 | ViLyam

Juj, omlouvám se, hromada azbuky... Ale mně asi nedošlo, že to je překlad, nebo nevím, co jsem dělal...
Tak či tak omlouvám se )=
Jdu si přečíst (=

19.05.2020 14:04:47 | Roser

Neslyším, protože bohužel nerozumím.
Super by bylo, kdybys pod to dal i Českou verzi. Ale jen nápad, měl bys větší zásah, zas tak moc lidí tady asi azbuku nedá.

19.05.2020 09:20:40 | Schíza

Zdravím. No já si to hlavně přidal sem pro sebe abych měl nějakou zalohu. Nicméně jsem uvažoval, že bych ke každému verši později udělal preklad. Jak se k tomu dostanu určitě to tam dám,děkuji)

19.05.2020 10:05:06 | ViLyam

Na zálohy jsou cloudy. A jelikož jsou texty datově malé, tak na to ti stačí místo, které poskytují zadarmo. Např. dropbox 2 GB, google disk 15 GB.

Dělat si zálohy textů na veřejném literárním serveru je hodně krátkozraké. Nejen, že takový server má větší pravděpodobnost, že se zavře a o texty přijdeš, než když je budeš mít na zmíněných cloudech. Ale i z důvodu, že tady máš možnost vkládat jen jedno dílo denně. No a v neposlední řadě ti to budou autoři komentovat. A třeba i negativně ;-)

Každopádně oceňuji překlad, i když by asi bylo lepší, když bys to vložil nejprve Rusky, a pod to Česky. Bylo by to přehlednější, než jak je to uděláno teď.

21.05.2020 00:45:44 | Schíza

K záloze je kritika jako bonus, který ocením a na cloudu nezískám)
Toto je doslovný rychlý překlad, slibují, že si jednou udělám čas a zpracuji ho hezky a tehdy ho klidně soupnu pid to, diky za radu)

21.05.2020 19:41:48 | ViLyam

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí