LUCIE2

LUCIE2

Anotace: m.s.

Miluji zář nad Tebou,miluji dotek tvého těla,buší mi srdce,tvoje blízkost je tak nesmírně nepopsatelná,tak jak moc se bojím že tahle ta krásna láska skončí,jak se bojím že se v tomto světě ztratíme.Miluji Tě a tohle to není jen slovo,tohle to je skutek,tohle to je věčnost,cit.Cítím slabost v srdci,chutnáš mi tak nádherně.Ty ani nevíš jak moc jsem štastný,kouknu do tvých užasně dětských očí a utopím se v té hloubce,v té husté čokoládě..Ach Lucie,tolik let,tolik užasných chvil,tolik lásky..tolik trápení.Díky za to,jsem opravdu nejštastnější když se mohu dotknout tvých vlasu,tvé něhy.Jsi duch mých dnu,jsi anděl mého srdce,jsi křehká,jsi moji něžnou kráskou,jsi příběh ve kterém bych zemřel,jen proto abych dokazal to co cítím,muj život je příliš jednoduchý,muj svět patrí jen Tobě,moje srdce hoří.Vznesu se,já snad odletím,nikdy tě neopustím,zemřu po Tvém boku a bude to snad štastný život.Ne,to není naivní,je to jen a jen náš svět a já snad ani jiný nechci.Kolikrát žiji jen okamžikem,kolikrát jakoby jsi dýchala za mě,kolikrát se o Tebe opřu,kolikrát vzplanu.Lásko moje,nech mě,nech mě jen psát,víš žiji a dělám to pro nás,pro muj svět,pro to co mám v hlavě a srdci.Bože,přirodo,světe...díky za tu krásu,za Lucii.
Autor SAP, 28.03.2013
Přečteno 545x
Tipy 1
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí