NEVĚRA

NEVĚRA

Anotace: ... čistě ženský pohled...

Nevěra cení zuby z rozházené postele
schoulená pod polštářem dělá, že není
a přitom její děti běhají vesele v tvé hlavě
za nočního i za denního snění…

Kamarád mi obratem přeposlal mužský pohled:

Z rozházené postele, rychle domů kvačím,
tvářím se však vesele,
s nevěrou si vystačím...

Tak Vám nevím... jsou fakt všichni chlapi v tomhle podobní...?

Autor Hannazka, 04.10.2006
Přečteno 631x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (28)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

06.10.2006 23:40:00   Petr Miroslav

Samozřejmě je to graficky báseň,
nicméně se mi moc nelíbí, nějak mi i ten volný rým drhne.
Navíc, Hannazko, nezlob se, ale na nevěru musí být vždycky dva, to vám tady v komentech trochu uniklo.
Dnes již žena není tou, co byla za Boženy Němcové.
Jen to asi stále více vnitřně prožívá, i když kdo ví...

líbí

04.10.2006 20:35:00   no

Jo, proto nikdy neříkej nikdy...život je dlouhej a různej a nevíš, co tě potká...tím ovšem nechci říci, že bych s nevěrou jako takovou souhlasila.

líbí

04.10.2006 19:49:00   Hannazka

To je hrozně hezký takhle slyšet (číst), že nějakej chlap nikdy nevěrnej nebyl... snad to neni tím, že jsi nikdy s nikým nechodil, nebo nežil??? :o) - promiň blbej fór...
Já musím přiznat, že jsem měla jisté období, kdy jsem zahybala a hodně, ale asi jsem nějak přehodnotila význam vztahu a asi i po té, co jsem si to pak v opačném garde zažila na vlastní kůži, tak jsem toho nechala. Když člověk toho druhýho miluje a pak se (většinou nějakým omylem) doví, že jeho drahoušek někde byl nevěrnej, tak to bolí jako kráva! Zažila jsem to tak i onak a taky už nikdy víc!!!

líbí

04.10.2006 19:27:00   Pavel Kotrba

no nevím ale asi máš fakt pravdu, za sebe můžu říct že sem nikdy nikomu nevěrný nebyl (oni mně ano) ale víš čím to je? asi tím že žen je více jak chlapů :o) kdyby to bylo naopak tak by takové byly ženy.

líbí

04.10.2006 17:58:00   Levandule

Marsé, nevím, jestli jsi neposunula tohle téma trošku jinak... já myslím, že asi existují vyjímky... taková ta dlouhá bolavá období s nemocí - nevím, každý to má v sobě jinak, nechce nemocného opustit, ale už nemůže být dýl sám... to je už ale asi jiný šuplík nevěry... ale možná jsem se sekla úplně a existuje ještě nějaká omluvitelná, nevím... Já nechci nikoho odsuzovat jaksi obecně, já to mám v sobě jasné a tak, jak jsem napsala předtím... Ale to neznamená, že bych třeba někoho nedokázala pochopit...
Ty brďo, je to nějaké složité...

líbí

04.10.2006 17:42:00   no

V Tibetu prý může mít žena 4 muže :-))) asi se odstěhuju do Tibetu :-)))
Víte, je to moc pěkný, jak se tu rozhorlujete... chodila jsem do nábožensví, četla Jestřába, pubertu prožila s Mirkem Dušínem a přesto vím co vím a nevěra je problém ...velký...ale neodsuzuju ho, protože o tom vím své...

líbí

04.10.2006 15:47:00   Hannazka

Děkuju Jahůdkko, asi máš pravdu já se svým komplexem vícecennosti jsem si vždycky myslela, že není nade mne a jak by MNĚ mohl bejt chlap nevěrnej, když JÁ jsem nejlepší... mnnno!!! O to pak bylo větší překvapení a tvrdší dopad na držku... už jsem se zbavila i tohohle kompexu... :o)

líbí

04.10.2006 15:42:00   WhiteSkull

...podobní ano ...
...ne stejní ...

líbí

04.10.2006 15:41:00   WhiteSkull

...řešení není ...
...snad jen v poradně ...
...ale i tak , když není odpuštění není nic ...
...jen trápení ...
...ale o tom ta básnička není,viď ...

líbí

04.10.2006 15:33:00   Jahudkka

Hanazko budu nechutná...ale někdy se můžeš snažit jak chceš a dělat pro to cokoliv a stejně zahne, protože má chuť na nové MASO a nejlépe mladší a hezčí, ale některým nevádí ani ošklivá hnída...jen když...no to už nebudu rozepisovat :O) ...Tak se hlavně podpořme...kdyby se to stalo..a bude to dobroš...

líbí

04.10.2006 15:10:00   Hannazka

Plně souhlasím a podporuju vieru! A budu dělat všechno pro to, abych ne jen já byla vierná :o), ale aby i můj drahý neměl potřebu brousit jinam a to je myslím důležitý... je to hra, ale kdo ji umí hrát rovně a čestně, tak má vyhráno..

líbí

04.10.2006 15:06:00   G.P.

Panečku - to je ale silné téma, taková nevěra... Já mám to štěstí, že nemusím hledat jinde to, čeho mám doma vrchovatě a k tomu ještě plnou náruč lásky, kterou je ta moje věra (opak nevěry ;-)) okořeněná... Kdepak, nejsem svatoušek ani lilium, ale právě proto, že jsem si prožil svoje, vím, že není o co stát. Přátelé, podporujte vieru, tedy věru, tedy věrnost...

Ta stovka, je za to téma, jinak máš i lepší :-)

líbí

04.10.2006 15:00:00   Marcella

Hynečku nemyslela jsem Tebe, ale můj první koment.
Já jí zažila, jen je mi líto, že jsem mu dala syna, kterýho si fakt nezasloužil.

líbí

04.10.2006 14:28:00   Mácha

Souhlas, tak jsem to taky myslel, když jsem napsal, že je to v lidech.

líbí

04.10.2006 14:22:00   Mácha

No Marci. Já nikde nenapsal, ani náznakem, že s nevěrou souhlasím. Protože moc dobře vím, jak to bolí.

líbí

04.10.2006 14:21:00   Hannazka

Myslím, že to s dobou má co do činění... jsme už vlastně 3. generace bez vyučování základních morálních kodexů. Náboženství se na školách neučí a jiné morální kodexy a žebříčky hodnot jsou většinou pokřivené materialismem a soustředěním se především na sebe a své potřeby a touhy, bez ohledu na ostatní... je to škoda, myslím, že naši dědové a babičky přemejšleli jinak (tím míním např. kolem roku 1900 - minulého století)...

líbí

04.10.2006 14:20:00   Levandule

Asi jsem úplně trapná - ale já nevěru neuznávám a nikdy jsem ji neprováděla. Se stydím, nezapadám do společnosti. Tak si zvykněte, asi jiná nebudu...
Myslím si, že ve vztahu vždycky něco zboří... ale to udělá i lež a další "tajemství" Pandořiných skříněk...

Básnička psaná krví zrady - dobrá :-)

líbí

04.10.2006 14:15:00   Marcella

Taky to tvrdím jako každá baba, jen muži maj jinej názor, ten dole.

líbí

04.10.2006 14:07:00   Mácha

Hmm, máš sice pravdu, ale znám i vyjímky. Dobrý co?
Myslím, že s dobou to ale moc společnýho nemá, jen snad že už se to tak netají, ale nevěra byla je a bude. To záleží spíš na lidech.

líbí

04.10.2006 13:59:00   Hannazka

Milej Karle (Mácho), nedovedu si moc představit, že by měl někdo pěknou zkušenost s nevěrou, kterou nepáchá sám, alebž je páchána vedle něj, totiž podvádí jej jeho milovaná osoba...

líbí

04.10.2006 13:57:00   Hannazka

Svědomí má spousta lidí už tak pokřivený a potlačený a nemocný, že se nedivim, že je nevěra dneska naprosto normální jev...
A Jahůdečko, děkuju za názor a pochvalu vrrrrr - jako kočička :o)

líbí

04.10.2006 13:56:00   Mácha

No tak já mám stejnou zkušenost.
Nepodvedli mě chlapi samzřejmě, to dá rozum.
Aby si to někdo špatně nevysvětlil. :))

líbí

04.10.2006 13:45:00   Jahudkka

Jsi mne nějak vydráždila...sem zapoměla dodat..že líbí :OD.

líbí

04.10.2006 13:44:00   Jahudkka

Moje skušenost je taková, že mě všichni chlapi podvedli raději první..nemocně žárliví...abych je náhodu nepředběhla! Hnus fialovej a smradlavej :OD. Ale nikdo z nás nemůže upřímně říci nikdy! Jsem k sobě upřímná a opravdu bych se štítila sama sebe, kdybych tohle udělala a raději se situacím k tomu vybízejícím výhýbám(třeba když jsem rozuřená tak nejdu někam kde by mně mohl někdo "utěšovat" apod.),ale člověk nikdy neví co se může stát...Bohužel koukněte do Anonce či Inwestu...nabídka(ta placená) stále roste...mno a učili jsme se, že nabídka většinou roste na popud poptávky :O(.

líbí

04.10.2006 13:41:00   Mácha

...Hmm...
Co svědomí milánkové
...to kutá a kutá..

líbí

04.10.2006 13:36:00   Hannazka

Marcellko! To nemyslíš vážně! Voňavý mejdlo to neumeje... ještě nikdo nevynalezl TAK voňavý mejdlo, aby smylo a přehlušilo ten pach podvodu a křiváctví ze srdce a z duše...

líbí

04.10.2006 13:04:00   Marcella

To neřeš, voňavý mejdlo to umeje a doma má bejt světlo a teplo. Stejně stane se co stát se má.

líbí

04.10.2006 13:00:00   smudlinek

Samozřejmě, že si nejsou podobní! Já bych tohle nedokázal. Ale dokážu jiný věci! (prd dokážeš, vejtaho, zašptala hlava)

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.5 ⋅ Facebook ⋅ Threads ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel