V hloubce samoty.....

V hloubce samoty.....

Touhy duše jsou ty tam,

když je k pláči sklon.

Na hradní zdi ukazují sluneční hodiny

hodinu za hodinou.

 

Z dávných dnů v hloubce samoty,

schované dary, co život nabízí,

řízeným strachem v područí hraběnky,

iluze lásku ukrývá v žaláři.

 

Náhody rodí vesmírná zahrada,

oči směřují k milenci z obrazů,

vědma čte naposled z kávové sedliny,

tvoří se svatý grál z legend a zázraků.

 

V symbolu bílé labutě,

jiskří se bouřlivé emoce,

vyšší já odpověď losuje z otázek

pro tento vyprávěný příběh.

 

Ve špatných chvílích obavou o sebe,

zabíjí ironie reality,

neukojitelný hlad vyluštit tajemství,

 silně zní vnitřní volání.

 

Není moudré držet vše složitě,

údolí pokrývá prachová peřina,

jediný pohled je vysněným zázrakem,

najde ho ve spleti hraběnka zakletá.

 

Lásku svírat s něhou v náruči,

zahalit laskavým úsměvem,

kroky štěstí vedou k rozkoši,

stačí odemknout uzamčené dveře.

 

Mág všechno ví,

píše sousloví

hvězdné duše.

 

Autor Komtesa z Paříže, 15.09.2021
Přečteno 392x
Tipy 17
Poslední tipující: Fialový metal, Frr, jenommarie, Marten, paradoxy, Alice Ptáčková, mkinka, Psavec, ...
ikonkaKomentáře (60)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velmi pěkná báseň,jejíž obsah je mi blízký...

23.09.2021 20:51:43 | Jaruška

Tolik křiku !
Tolik výkřiků !
Debata světlo básně (nezakryla)
Ale proč tolik (vzrušení)i (vzrušení)?
Mám TUŠENÍ ...
Komteso z Paříže !
Jsi hvězda z beztíže :-)
Jsi HVĚZDNÁ OBLOHA CO SE PODOBÁ ?
JSI VESMÍR ...
JSI HLOUBKA INSPIRACE !
TEĎ DÍK a bez legrace smekám.

16.09.2021 12:39:32 | Fialový metal

Světlo vždy najde cestu a nic ho nezkryje :-)

Děkuji za slova a milý kometář, přeji krásný zbytek dne :-)

17.09.2021 17:01:55 | Komtesa z Paříže

...zajímavý text...ale na mě moc složitě vystavený...nepřehledně moc složitých "velkých symbolů" a obratů...ale tip, obsah je mi blízký..;-)

15.09.2021 21:06:18 | Marten

děkuji a hezký zbytek večera :-)

15.09.2021 21:34:20 | Komtesa z Paříže

Vypadá to
...že se našel správný klíč
.. pro ceStu z uzavřených zdí
.. kde byl sice výhled do krásna
.. ale i obavy.
Tak vzhůru za šťastnými kroky.
Ráda jsem četla a vítám tě tady. ;):) *ST

15.09.2021 21:01:45 | jenommarie

Jsi milá, děkuji a přeji Ti krásný dnešní večer :-)

15.09.2021 21:35:06 | Komtesa z Paříže

I TOBĚ krásný večer přeji;):)

15.09.2021 21:50:56 | jenommarie

Ano stačí jen otevřit dveře
Do srdce
Do duše
Do života...

15.09.2021 19:53:11 | Alice Ptáčková

Ano :-) Mnohdy je to pro nás jen těžší, ať je důvod jakýkoliv :-)
Ale jde to, nesmíme tomu podlehnout :-)
krásný večer přeji :-)

15.09.2021 20:10:48 | Komtesa z Paříže

Hezký večer přeji i já

15.09.2021 20:14:41 | Alice Ptáčková

Vítám Tě.

15.09.2021 18:51:08 | mkinka

Děkuji a posílám květinu na seznámení :-)

15.09.2021 19:41:48 | Komtesa z Paříže

Děkuji.

15.09.2021 20:18:44 | mkinka

A už je to tu opět :) Zajímavé dílo, co dokáže napsat jen určitý typ člověka :) Hvězdné dítě a jeho duše se pozná na míle daleko, že :) Ale nechám toho, duše jsou citlivé a mají sklon k prchlivosti momentu :) Třeba v jiném životě :o)

15.09.2021 18:29:34 | Ray Magini

Zeptám se vědmy, co vyčte mi z kávové sedliny, třeba něco k tématu řekne.

15.09.2021 18:46:04 | Komtesa z Paříže

Když myslíš, že to funguje, proč ne :) Kdo se na něco ptá, tak chce jen ujištění nebo stejně již zná odpověď na svoji otázku. Není potřeba ztrácet prostředky u šarlatánů a manipulátorů přece :) Stačí se pohlédnout do své duše, to je zadarmo a ještě se člověk něco dozví :) Třeba teď to vyjde, kdo ví :)

15.09.2021 18:50:56 | Ray Magini

Ta odpověď tam v řádcích je, já ji samozřejmě vím.

A ano, lidé intuitivně ví, ke každému jeho duše promlouvá, vyšší já, pocit. Jen lidé, i když se srazí z blbcem mají potřebu potlačovat to, co k nim mluví, takže si jej vpustí do života. Udělají to, co skutečně nechtějí atp., známe to.... někteří.
Jsou výjimeční lidé, kteří ví od narození, vidí, mají otevřené vědomí jako nikdo okolo. Ale někteří mají jinou cestu, ti se to učí pokus, omyl, chybami a životní cestou..... POCHOPENÍM a UVĚDOMĚNÍM. Někteří nikdy nic nezjistí. Každý jsme holt jiný.
A nepřijde mi nic špatné na tom, pokud si někdo jistý není a potřebuje pomoc v této formě, tak si pro ni zajde. Jsou lidé, kteří ostatním pomáhají, nemusí tam dotyčný nechat celou výplatu a je to výměna energie, nikdo zdarma zatím nepracuje, žijeme ve hmotném světě, je to naší součástí. Někteří se to naučí využívat a používat tak postupně, jak jim je dané. Věřím, že změna nastane, ale dokud tohle bude fungovat, tak to tak bude. Nikoho nesoudím, že já s něčím ale nerezonuji neznamená, že je to špatně. Každý to máme jinak, no .... Co je hlavní, vybírat si dobře lidi do života a selektovat je, jít vědomě.

(četla jsem to několikrát)

15.09.2021 19:24:09 | Komtesa z Paříže

To je dobře, mírně dekadentní ženo z dálav :) Máš svým způsobem pravdu, ale je učení a učení, že :) Jak se chceš třeba poučit ze smrti, když je to poslední a koncová zkušenost? Rozumíš? Dá se pochopit za života? Stačí se jen připravit? Dá se to odkoukat kolem a na něco přijít? A proč to nefunguje u lidí takto se vším? Musí sahat na ten pomyslný sporák, aby se spálili nebo se stačí zamyslet? Stačí se podívat, že se spálí jiný? Nemusí lidi skákat z okna, aby zjistili, že neumí lítat :)

15.09.2021 19:29:10 | Ray Magini

Když Ti napíšu, že já se ze smrti poučila, shodíš mi to zase ze stolu. Takže do toho nebudu zabředávat, ale já to tak třeba mám. Rychlá smrt a hezký pohřeb :-)
To prožití a proč k tomu u mě došlo, mi třeba pomáhá si uvědomit, že pokud bych udělala některé věci znovu a tím způsobem, nepomůžu si. Naopak musím najít jinou možnost. Několikrát mě to vytáhlo ze dna. Otázka ale je, jak dotyčný zemře. Pokud člověk je už opotřebovaný životem a má léta, zatím nás to nepustí s tím moc dělat, na to si musíme počkat a věřím, že budu u toho :-)
Vzhledem k tomu, že si duše pamatuje, tak ale opakuje i své chyby, aby k nim zase našla cestu. Pokud jsou věci nedořešené, nevyřešené, nezpracované, nedokončené atp. ... tak si to vezmu do dalšího života. Dostanu to na stříbrém podnose, může to gradovat, takže mi z toho jde hlava kolem, nebo pro rovnováhu karmy si to zopakuji několikrát, abych si to skutečně zapamatovala. Proto jsme přece tady. No, že to už má někdo zmáknutý, je druhá věc :-)
Mně to přijde hodně jednoduché, protože jsem si jistá, že mnoho věcí vím, pochopila jsem a nalézám. Mnoho je přede mnou, to nepopírám a něco si prostě musím zopakovat proto, že jsem nepoučitelná, tak to prostě mám a snažím se tomu více rozumět a naciťovat se na sebe pro odpovědi. V tom je tak krása dokonalosti v nedokonalosti a přijetí všeho a všech :-)
Ale, hodně řešíš ostatní, za ně nikdo nebere žádnou odpovědnost, mají svoji svobodnou vůli, se kterou sem přišli, mají jinou cestu a je jen jejich. My je nezachráníme, museli by si říci o pomoc, nepřísluší nikomu zasahovat bez vyzvání. Taky nedokáži mnohdy pochopit, proč musíme jít tak na dřeň, ale tak to prostě je. Pokud víš, sám se zařídíš jako v téhle době. Ale zrova teď už nevím, na jaké morální dno a kam sáhnout, aby se lidí probrali... to už je neskutečné a jsem zvědavá, co se ještě fakt stane :( Tohle fakt sporák není, bylo by to jednodušší.


( 5x )

15.09.2021 20:06:59 | Komtesa z Paříže

Tleskám...pod každé slovo se podepisuji...máme to nastavené stejně

16.09.2021 07:30:20 | Alice Ptáčková

Předjímáš něco opět? Za mě? :) Já bych si tou vaší karmou nebyl jistý, myšlení dělá divy a tvoří silné iluze ve kterých samo žije, stačí pojem času nebo právě smrti v čase. Nevím, kde řeším ostatní, jen to dávám za příklad, aby to bylo jasnější, nic víc. Kdybych psal o tobě, budeš si to zase brát osobně a psát negativa, proto píšu v množném čísle, a když tak činím, znamená to, že jsem v tom obsáhlý i já sám, všichni :)

15.09.2021 20:17:54 | Ray Magini

Vzhledem k tomu, jak vše popisuješ a píšeš, jakým způsobem se vyčleňuješ z kolektivu, přišlo mi, že píšeš o lidech jako ostatních, ne ovšech kolektivně i s Tebou samotným a LIDECH všeobecně. Takže nic nepředjímám, vnímám Tě tak, působíš tak a píšeš tak. Jak Tě vnímají ostatní nevím, ale tímto způsobem to tak mám, možná špatně, to nepopírám. Ale z toho psaného to tak čtu, Tvoje povýšení se nad ostatní.

Nad psaným přemýšlím, respektuji jiný názor, vůbec mi to nevadí, naopak, ale netlačím svoje slova a svoje pravdy někomu, když jej tak neznám. Ono se totiž stává, že pokud lidé nejsou v dosahu a blízkosti, nenacítím se ně, absolutně nevím, co právě řeší a v jakém jsou rozpoložení. Někteří lidé jsou skutečně citlivější, nebo v tu danou chvíli mají více věcí v hlavě a je dobré si uvědomit, co nachrlení a tlak dokáže s daným udělat. Nejde o obsah, ale o formu. Není moc příjmené číst, když se snažím žít vědomě, beru si ze života to, co mi přišlo, vědomě jít a druhý mu podkopnce nohu, že to je málo, že se málo snaží a nedělá to, mělo to bý jinak a tak to být nemá. Nevím, jsem jiná, jsi jaký jsi, mám to jinak, beru to podle sebe a jinak s lidmi komunikuji. Lidé se i špatně chápou, to je taky problém, ale i to se stává. Už je to jedno.

S karmou nesouhlaíš, beru to, mám to jinak. Každý to máme jinak, a to je právě to super. Kdybychom byli všichni stejní, byla by nuda. Máš super, že vše víš, my tady, jak čtu víme velký nic.

15.09.2021 20:50:50 | Komtesa z Paříže

Kde to máte, že vím vše nejlíp? Nikde nic takového nepíšu :) Snažím se jen popsat nějaké věci, přiblížit to a pokud možno něco předat. Možná se snažit o diskuzi hlubšího pochopení. Nic povýšeného nepíšu. Nevím, proč bych vůbec měl. Podle mě je to jen váš úhel pohledu na moje vyjadřování se k věcem, které jsou citlivější a lidé to prostě nezkousnou, ale to není moje vina, že jsem si je v sobě dávno rozklíčoval a pochopil. Jsem si v tom jistější než vy, a to vás asi štve, mně vůbec, i kdyby to bylo, jakkoliv a třeba tu pravdu neměl, budu spokojený, protože se poučím, ale vy evidentně ne :) To, že nikdo není schopen odpovědět na otázky jako třeba síly myšlení a co dokáže neznamená moje povýšení nebo co to píšeš, to je naprostý nesmysl. Když řeknete to, že věříte v život po životě nebo smrti a já dodám to, jestli to není jen fantazie, iluze, znamená to jistě negativum z mé strany nebo se snažím o hlubší zkoumání? Dotyčný se nad tím asi ani nezamyslí, jen myšlení zautomatizuje svoje ego a kolize je na světě. Mně to je buřt, co kdo čemu věří. Pokud někdo už něco vypustí, tak by měl čekat nějakou reakci přeci a moje je jen pohled na to, zda si tím je naprosto jistý a to, že se urazí povýšeně on přece neznamená to, že já jsem povýšený tím, že jsem si dovolil vůbec něco dodat nebo vyvolat v něm snad pochyby, co tak těžce si nadřel v myšlení :) Zamysli se nad tímto trošku, než utečeš :)

15.09.2021 21:07:44 | Ray Magini

Tak, pokud to vidí více lidí, tak asi to tak bude, že tak působíš na ostatní. Pokud by to bylo jinak, tak to asi nikdo nenapíše. Takže jen info pro Tebe, co s tím uděláš, je Tvoje věc.

Mě nemá jak naštvat, že jsi někde jinde, je mi to úplně jedno, já jsem taky jinde než ten vedle a ten zase jinde, než ten druhý. Pochybuji o tom, že to někoho štve, nebo že bychom Ti dokoncec záviděli, protože moje pravda, nemusí být pravdou. Je to názor a úhel pohledu daného člověka na jeho vjemy atd.. Buď to mají lidé stejné, nebo podobně, můžou se oddělovat. Nikdo z nás tady nemá patent na rozum, na pravdu, na život. A nebudu se vysmívat někomu, že to má jinak, protě to tak má. Jdeš sice do hloubky, víš toho možná hodně, ale něco Ti stejně chybí.

Emapatie člověka spočívá, že si dokáži představit, jak to ti druzí asi mají v situacích, které žijí, aniž bych to prožil já sám. Je jasné, že nezažijeme všechno, ale prožité situace člověka obrušují do empatie pochopení a následné reakce k daným lidem. Psal jsi, jak jsi empatický, to těžko. Ale opět, Tvoje věc. Můj pohled. Protože bys jednal, psal a vyjadřoval se jinak, ne způsobem kterým to děláš, opět píšu, jde o formu, ne o to, co je obsah.

Ty už mě nemáš jak naštvat, protože jsme jednak byla někde jinde a po tom, co jsem prožívala docela na dně, 4x psaným stejným jsi mě jen dorazil, navíc to je pořád dokola o tomtéž, v podstatě jsi tak čitelný po těch pár komentářích, že už mě to za chvíli přestane bavit číst. Neuvědomuejš si, co Ti chci celou dobu říct, co Ti píšu, jedeš jak na tobogánu. Už to neřeším, ale když čtu ty komenty, který tady rozdáváš, tak je to jak přes kopírák. A jestli tohle píše moje ego, mi je taky jedno, jak jsi psal sám ... jak píšu o Tobě, píšu o sobě ... jak Ty píšeš o mě, píšeš sám o sobě. Zamýšlím se nad tím, co Ti píšu....

hezký večer

15.09.2021 21:29:55 | Komtesa z Paříže

V tom mnohém se podle mě pleteš, ale přesvědčovat tě nebudu, stejně neposloucháš :) O ostatních se bavit nebudu, černá ovce je pro ostatní bílé ovce jen černá :) Jestli poznáš moji empatii po písmenech zde, pak je to skvělý. Ale v tomto komentáři cítím už opět silné ego a nepochopení, takže si tu zmíněnou empatii taky v sobě prozkoumej :) Víš, ono je lehký takto dělat rychlé soudy a závěry jako je děláš teď, většina "špatných" věcí v životě má původ v jedné zásadní věci, proto se může zdát, že se opakuji. Opakuji to asi proto, že to nikdo nepojme, neprozkoumá a pokládám to za velmi důležité. Ale soudit, to jde samo :) Třeba svým chováním zde dokazuješ negativní vlastnosti ve svém chováním. A pokud toto budí v tobě negativní emoce, pak je mnoho nepochopeno, což je škoda pro takovou bytost jakou se jevíš a přeji ti hodně štěstí v prohlédnutí těch iluzí, co tě trápí, ale stále na nich bohužel asi hodně lpíš a až se jich jednou zbavíš, uvidíš to, co je za tou oponou myšlení :)

15.09.2021 21:47:37 | Ray Magini

Ano, poznám Tvou empatii, žádná není.

A máš svou pravdu, tomu rozumím a od začátku ji respektuji. Ale nutit někomu něco, co je mé přesvědčení, nebude mít nikdy úspěch. Nerespektuješ ostatní a jejich názory, neustále čtu obraty co je špatně, co by mělo být, jak to je a jak to není atp. Nemáš na nic patent, a pokud chceš lidem ukazovat cestu tím, co víš, neukážeš svým jednáním fakt nic, všichni Tě pošlou do míst, kde Slunce nesvítí. Kopeš do lidí, toto je můj vjem a co jsem měla možnost číst, co jsi mi psal. Mrzí mě, mohla jsem se dozvědět něco víc, co nevím, místo toho neustále čtu, co je špatně, což si uvědomuji, ale nic mi to nedává, posunuji se svým rozhodnutími, jednáním atd.

Neříkám, že nemám ego, že jej nepoužívám, já to přiznám a vůbec mi to nevadí. Já jsem já, jsem na cestě poznání. Došla jsem tam, kam jsem došla a nepotřebuji poslouchat kýbl ho.en. Tvoje poučování jak ve školce, to je fakt mazec. Myslíš si, že ostatní jsou tupci, že lidé nevnímají, jak některé věci jsou? Pořád se povyšuješ nad ostatní a buď tak hodný, abych Tě nemusela blokovat, vyhýbej se mi. Tohle je nekonečný příběh a telenovela o 2565 dílu, kdy na konci zjistíme, že jsme se vlastně nic nedozvěděli a ztratili akorát čas.

Jsem ráda, že jsem měla možnost Tě poznat, takové lidi v životě fakt nepotřebuji, nic mi nedávají.

měj se krásně, ať najdeš to, co hledáš a jsi spokojený a šťastný ....

Tvoje nepoučitelná, egoistická, sebestředná a negativitu nepojímající
bývalá čtenářka psaného slova...

15.09.2021 22:38:40 | Komtesa z Paříže

Bez komentáře, právě normální, živí a empatičtí lidé si udělali svůj názor :) A na koho, to je jejich názor a pohled. Měj se pěkně :) Bylo mi ctí :)

15.09.2021 22:44:10 | Ray Magini

Respektovat je základ.
Každý má právo na svůj názor.
I právo skončit debatu.

Hodně mi připomínáš někoho,
kdo už tu byl. Hodně.
Zřejmě jen změna nicku.
Nebo se pletu, divila bych se.

Motáš se v kruhu, skoro v bludném.
Tvé podání srozumitelné není.
Bereš jen SEBE.

Nechápu, proč si život,
někdo dělá takto složitý.

Snažíš se chytit druhého na háček.
Navážíš se..
no úplně stejný rukopis
..takže bych se divila, kdyby tu bylo dvojče.
(I když básně měl pěkné..do komentářů se více raději nevyjadřovat)

Myslím že TI to napsala správně, musím se zastat.

Respekt a vážit si každého
a jeho názoru,
znamená nechat mu ten názor.
Každý ví sám, proč tak přemýšlí
..jestli tomu rozumíš.

Ale vypadá to, že Tobě jsou lidi šumák.

Potřebuješ jen nějakého protivníka, kdo by zde s tebou o těch tvých nesmyslech diskutoval.
..no jo to ego.

Omlouvám se zde autorce,
že jsem se do toho vložila

15.09.2021 21:52:54 | jenommarie

Nemá to smysl. Ego nevidí své ego a neomlouvej se, není vůbec za co, toto je volná diskuze :-)

15.09.2021 22:24:50 | Komtesa z Paříže

To vím. No jo no.:)).

15.09.2021 22:29:49 | jenommarie

Přesně tak, Marie, i na tebe se vztahuje to, co jsem napsal, budí to ve Vás jen ego, nic víc než nepochopení a nevnímáte to, co zde píšu a snažím se předat. Někdo to chápe a jiný ne. Tečka :) Slunce v duši

15.09.2021 21:59:34 | Ray Magini

A copak si TY bereš od druhých?
Nemyslím o de mě.

Máš tedy hodně velké ego..
Neuznal si ani jeden bod zde dotyčné..co TI psala.

Psala ti to s velkým vnitřním klidem a i vysvětlovala různé možnosti o tom jak lidé přemýšlí.

..respekt!
Ten TI chybí
a TO velmi.
Teď jsi to zase potvrdil.

Se Sluncem na mě nechoď.
To je starý pozdrav.
Každý jej aspoň kousek v sobě má
a snaží si to své světlo uvnitř uchránit.

Já se zastala,
jelikož schazuješ.
To už není věc myšlení a názorů.
Ale způsobů. M.
tak..amen a konec :)

15.09.2021 22:25:43 | jenommarie

Marie, jsi daleko za pomyslnou čarou :) V klidu jsem tu asi jen já :) Obě dvě tu zažíváte nějaké vnitřní bolestivé pochody a tomu se volná diskuze určitě neříká, je mi líto :) Když dvě útočíte na někoho, kdo se snaží něco vysvětlit, ale to je opravdu jedno, neposloucháte a jen štěkáte, promiňte dámy, končím :)

15.09.2021 22:33:14 | Ray Magini

V jistém ohledu, s vámi souhlasím..
diskuze asi má ta pravidla jiná.

Je i mě líto.
Zkuste třeba to bude jiné.

Teď co čtu kompletně celé a s odstupem
a já se přidala tam, kde jsem uznala za vhodné..přidat svůj názor.
At se VÁM daří.
Ono v komentářích .i úhel pohledu čtení bývá různý .jen autor kolikrát ví..jaká je původní myšlenka.
Ostatně budovat a navazovat vztahy komunikace..na to jsou různé studie
A vycítit druhého vnímání..na to rovněž. .
Je to umění.
Přesto,
tam,kde je vůle
se prý i zadaří.
:)

16.09.2021 00:14:11 | jenommarie

Copak najednou, milá Marie, vykáte? :) Historie se opakuje, chtělo by to se opravdu poučit, že? Jenže jsou lidé poučitelní? Káží víno a pijí vodu? Někdo mi někdy poučoval, že takové věci se píší do soukromých zpráv, že? Mezi čtyři oči. Možná uznáš chybu s odstupem času, což je skvělé, ale šlo by tomu předejít, kdyby nebyl člověk tolik zahleděný a ješitný? Kdyby byl opravdu empatický a chápavý, jak tady naznačovala druhá osoba a sama jí asi není? Jak může jeden "empatický" člověk o jiné živé bytosti napsat, že není empatický? Pro hlupáka každý hloupý, že? Já se tu nikoho nesnažím poučovat, shazovat a moralizovat jako jiní, a ty to moc dobře víš. Slova nedokáží vystihnout ducha. Píšu tak zcela záměrně, aby to bylo jasně pochopeno a když to prostě druhý nechápe, tak se může zeptat. Neodsuzovat a nepřejímat. Slušně se zeptat, ale tady byl neslušný někdo jiný než já přeci, že :) Ať si myslíš a cítíš cokoliv, tak to neberu ani tobě, ani jiným. Jen se slušně zeptám, snažím se normálně dostat do podstaty otázek a odpovědí, diskutovat bez masek a od kdy nějaká otázka nutně musí znamenat konfrontaci ega? Zdejší osoba to jistě smaže jako už třikrát před tím, ale to nic nezmění na tom, že jste to tu obě přepískly, ale to neznamená, že si vás nevážím, nebo vás odsuzuji za to. Jsem člověk. Tak to taky už konečně pochop, Marie. :)

16.09.2021 00:28:46 | Ray Magini

Reyi čtete? ..Tolikrát psané ŽE?
Já jsem nenapsala, že se vším zde,
co bylo napsáno souhlasím
a to i od vás Rayi.
Dle mého jde o nedorozumění
různých pohledů čtení a myšlení.

Ale dáváte zkrátka i ty otázky,
které nemusí být příjemné
o tom snad i víte.
A jistá arogance..možná že autorem nevnímána..v textu je.

Každý vnímá jinak
a je jinak citlivý.
Přitom může být
že to lidé i myslí obdobně
jenže prostor klávesnice i klame.

A ano vrátila jsem se k vykání, jelikož jsem si předtím neuvědomila,
že jsme si ani nepotykali.
Takže to jsem asi přepískla.

O těch, které zde píšete
.. kdo káže?
Pokud vím,nikomu zde jsem nic nekázala. Jestli to je myšleno na mě.
Omlouvám se, zda máte pocit
že VÁM bylo ukřivděno.

O těch, které jste autorce psal a byly smazané,jak píšete
..nic nevím.
To je věc pouze autorky a vaše
a určitě k tomu i měla svůj důvod.
Takže si musíte na to odpovědět sám.
Nevím o tom.

Ani o tom, kdy vás kdo poučoval
o psaní do soukromých zpráv?

Píšu vám zde poprvé..
nebo že bych se tedy
vážně nespletla a ten nick byl pozměněn?
No kdoví, zjišťovat to nebudu. :)

Myslím že zde čtu
mnoho hořkosti, trochu mě to znepokojuje. Zároveň mrzí.
Ono se opravdu takto dá těžko posoudit nebo odhadnout
v jakém rozpoložení člověk je
a i ty otázky. Vždyť každý přece si nese své.

Jistě že se má člověk zeptat
aby druhý mohl odpovědět.
V tom myslím, že se shodneme.
Možná že předpovídání
jde každému. .

Ale ta komunikace závisí na trpělivosti. A nadhledu
na obě strany, jak už jsem psala..
dá se číst různě
písmenka hodně zkreslují.

Ano..Jsi jenom člověk Reyi
..tak jako my.

A jaké konečně pochop?
Vždyť já píšu do Vašich komentářů poprvé.:))

Tak snad, lehké myšlenky
děkuji za odezvu.
A vše dobré přeji. M.

16.09.2021 01:36:55 | jenommarie

Kdo jsi a kdo tě tady nasadil:-))) Sranda OK?
Můžeš mi říct co od lidí chceš nebo očekáváš ? Mimo to , aby nebyli zlí a uměli dávat nezpodmínečnou lásku? Co mají lidé pochopit?A mou otázku neber ve zlém ani provokativně..opravdu mě to zajímá.

15.09.2021 19:49:39 | Alice Ptáčková

Nic neočekávám, to je to kouzlo, Alice the manice :) Jen jsem, bez ničeho, prostě jen tak :)

15.09.2021 19:53:16 | Ray Magini

Proč Ti nevěřím?:-) Přinejmenším očekáváš od lidí dialog...jinak by jsi tu neodpovídal:-)

15.09.2021 19:59:05 | Alice Ptáčková

Chceš komunikovat a to nepopřeš:-))Je to naše potřeba...

15.09.2021 20:01:47 | Alice Ptáčková

To ty poslední dobou jsi tady nějak nadmíru ukecaná :)

15.09.2021 20:02:29 | Ray Magini

Jsem a nestidím se za to:-)

15.09.2021 20:04:02 | Alice Ptáčková

To je dobře, aspoň tu není mrtvo :)

15.09.2021 20:05:38 | Ray Magini

No s tebou se tu člověk taky nenudí:-)

15.09.2021 20:07:42 | Alice Ptáčková

Chceš komunikovat a to nepopřeš:-))Je to naše potřeba...

15.09.2021 20:03:29 | Alice Ptáčková

Možná nebo beze mě by tu bylo smutno :) To už zase nemůžu nic nikomu napsat? :) Proč se ptáš, když nevěříš, není to blbost, co? :)

15.09.2021 20:00:54 | Ray Magini

Můžeš si dělat co chceš...jen jsem se ptala...:-) Moje přirozenost....:-)

15.09.2021 20:06:23 | Alice Ptáčková

Jo, lepší je se zeptat než držet pusu, že :) Tím člověk nic nezkazí :)

15.09.2021 20:07:02 | Ray Magini

No mám v tobě velký vzor :-)Ty otázkami taky nešetříš :-)

To je dobře, mírně dekadentní ženo z dálav :) Máš svým způsobem pravdu, ale je učení a učení, že :) Jak se chceš třeba poučit ze smrti, když je to poslední a koncová zkušenost? Rozumíš? Dá se pochopit za života? Stačí se jen připravit? Dá se to odkoukat kolem a na něco přijít? A proč to nefunguje u lidí takto se vším? Musí sahat na ten pomyslný sporák, aby se spálili nebo se stačí zamyslet? Stačí se podívat, že se spálí jiný? Nemusí lidi skákat z okna, aby zjistili, že neumí lítat :)

15.09.2021 20:10:36 | Alice Ptáčková

To je na každém, co z toho má, když něco, tak je to super :)

15.09.2021 20:13:11 | Ray Magini

Nokonečně se shodnem:-)

15.09.2021 20:15:35 | Alice Ptáčková

Já se ale od nikoho nedělím :)

15.09.2021 20:19:01 | Ray Magini

A není to jen tvoje iluze? Že se od nikoho nedělíš? :-)
A vůbec není iluze ta tvoje iluze ?
Tady se mi zdá ,že je někdo velký fanoušek metrixu :-)

16.09.2021 07:57:31 | Alice Ptáčková

Milá Alice, iluze je právě to oddělení, či rozdělení. I v matrixu je mnoho překroucení a nepochopení, ale to nechám tvůrcům W :)

16.09.2021 08:02:25 | Ray Magini

Dobřéééé..nebudu si tedy dělat iluze ...ani o Tobě:-)

16.09.2021 08:27:41 | Alice Ptáčková

To je jen na tobě, co ti to dá :) Já jen dvěma dámám poděkuji, že mi trošku dobily svoji negativitou baterky, protože ten jejich strach jsem si přeměnil na lásku :) Každej si může vzít z čehokoliv cokoliv :) Hlavně z toho špatného se dá pěkně poučit, když se chce :) Měj se pěkně :)

16.09.2021 08:32:27 | Ray Magini

Ty se taky opatruj

16.09.2021 08:35:41 | Alice Ptáčková

Blablabla :)

15.09.2021 19:57:42 | paradoxy

Ještě ty tady budeš spamovat :)

15.09.2021 19:58:19 | Ray Magini

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí